AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #101 Del Skrevet 11. desember 2011 AnonymBruker, du er da nevnt mange ganger! Jeg tør ikke skive med nick vettu, men jeg er ikke nevnt Og ja, jeg er også her like ofte som AB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #102 Del Skrevet 11. desember 2011 Tilføyelse. Jeg ser dette muligens kan bli misforstått. Det jeg mente, er at jeg ikke leser i hver eneste tråd og samtlige innlegg. Dagbøker for eksempel har jeg ingen interesse av. Så forskjellige vi er. Jeg leser omtrent bare noen utvalgte dagbøker, synes det er langt mer interessant enn de aller fleste trådene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 11. desember 2011 #103 Del Skrevet 11. desember 2011 Så forskjellige vi er. Jeg leser omtrent bare noen utvalgte dagbøker, synes det er langt mer interessant enn de aller fleste trådene. Kanskje jeg har gått glipp av noe. Jeg har vel en forestilling om at det er mye baby- og småbarnsprat i dagbøkene. Jeg er i et helt annet stadium, så dette er ikke aktuelt for meg. Men jeg er kanskje helt på viddene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slowpoke Skrevet 11. desember 2011 #104 Del Skrevet 11. desember 2011 Kanskje jeg har gått glipp av noe. Jeg har vel en forestilling om at det er mye baby- og småbarnsprat i dagbøkene. Jeg er i et helt annet stadium, så dette er ikke aktuelt for meg. Men jeg er kanskje helt på viddene? Enig med deg. Jeg har heller aldri intressert meg nevneverdig for dagbøkene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miki Skrevet 11. desember 2011 #105 Del Skrevet 11. desember 2011 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. desember 2011 #106 Del Skrevet 11. desember 2011 Hmm... Av folk som aldri blir nevnt, ja. Jeg syns det er mange gode brukere her, men jeg kan ikke huske alle, så jeg får slenge på etter hvert som jeg husker. uAnonymBruker Hikken Setareh Belladonna HedvigR Nenette Gjesten Maneater? padawan Solmåne Silvermist Margareth 2shy MøjketsHejje Cecilia L Raindrops MorAase Vampen Sequax Cuntzilla Mr.OMG Mortem Cervix norah Etheral Lykkeliten Strenge Frk.Gerd KaDust Sobril Lykkeliky Tirkes Nymph Sjokoladebolle henriett3 pantora MrsTula Nuppdupp Mysan Larsern Rofl Obelix bobbi Flair Madelene1 Tonje Jeg veit at jeg har glemt mange... Dere får minne meg på hvem dere er 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamarlena Skrevet 11. desember 2011 #107 Del Skrevet 11. desember 2011 womanwoman er herlig da! Også liker jeg marregutt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 11. desember 2011 #108 Del Skrevet 11. desember 2011 Takk skal du ha, Yme. Nå ble jeg glad . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #109 Del Skrevet 11. desember 2011 Kanskje jeg har gått glipp av noe. Jeg har vel en forestilling om at det er mye baby- og småbarnsprat i dagbøkene. Jeg er i et helt annet stadium, så dette er ikke aktuelt for meg. Men jeg er kanskje helt på viddene? Du har jo mange dagbøker om andre emner, singel dagbøkene, treningsdagbøkene, generelle dagbøker, blogger osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 11. desember 2011 #110 Del Skrevet 11. desember 2011 Du har jo mange dagbøker om andre emner, singel dagbøkene, treningsdagbøkene, generelle dagbøker, blogger osv. Dette må jeg undersøke nærmere, få gode tips om trening og kosthold for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. desember 2011 #111 Del Skrevet 11. desember 2011 Takk skal du ha, Yme. Nå ble jeg glad . Du visste jo det fra før da :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 11. desember 2011 #112 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) aaaw =D Endret 11. desember 2011 av Nuppdupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 11. desember 2011 #113 Del Skrevet 11. desember 2011 Du visste jo det fra før da :gjeiper: Joda, men jeg følte for å være høflig og takke . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solkrem Skrevet 11. desember 2011 #114 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Kan jo nevne drosophilia, Marregutt, Tonje!, Cervix, Lille-pus og Aurora M. Mange brukere her jeg liker, men det er vanskelig å komme på alle i farta Endret 11. desember 2011 av solkrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cecilia L Skrevet 11. desember 2011 #115 Del Skrevet 11. desember 2011 Du er søt du, Yme Takk! Eksistensiell prat og fjærstryking under en stjernehimmel anytime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 11. desember 2011 #116 Del Skrevet 11. desember 2011 Unnskyld om jeg går utenom tema nå, men husker du den tråden vi huserte i hvordan det var å bli eldre, med sykdommer, utvekster, vorter og masse annet rart? Jeg tror vi nesten lurte noen unge mennesker også . Den tråden glemmer jeg ikke Belladonna!! Det er ikke ofte jeg ler så mye som jeg gjorde da. Den tok jo helt av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 11. desember 2011 #117 Del Skrevet 11. desember 2011 Tusen, tusen takk til dere som nevner meg i slike tråder. Min liste over brukere jeg liker, er veldig lang og jeg er redd for å glemme noen. Mange er sikkert nevnt i andre tråder så det kan hende jeg bommer i akkurat denne tråden. Dessuten husker jeg ikke alle nick. Men - husk at jeg er veldig, veldig gammel og hukommelsen spiller meg nok et puss. De jeg kommer på helt umiddelbart er Bergans, Katten, I Grosny, Giacomo P, Piper, Gorgonzola, Mann42, Raven Emerald, Cannavero, Blondie65, Purple Haze, Norah, Vera Vinge, MorAase,Belladonna, Grønt Blad, KateW, Mike Waters2.0, Optimist42, Jalp, Cuckold, Tabris, Wonders, Antlers, "gjest", Røyskatt, Suzy, Yvonne, Imli, Hikken, Strykebrett, Anuket,Kråkesaks, Lumpelure, Pinting, og MANGE MANGE fler som jeg ikke husker nicket til akkurat nå. Men det er veldig mange flotte brukere her. Hvis jeg har glemt akkurat deg, så beklager jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #118 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg liker deg jeg, AnonymBruker! Takk skal du ha! Det setter jeg pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 11. desember 2011 #119 Del Skrevet 11. desember 2011 Det er egentlig lidt for mange til å huske alle, så tilgiv meg, dere som ikke er med her. Swarowski, Gjesten, Mynona83, Odisi73, Lightbulb, EryMax, FruN, Moulu, Setareh, Varpunen, Gjesten, Otrivin, Nozmonster, MaxUflax og alle de jeg ikke husker..... Jeg liker de aller, aller fleste her. Hmmm, så det at jeg har vert "sykmeldt" herfra gjør at jeg ikke er nevnt? Men jeg liker deg Giacomo_P for du har en slik fantastisk behagelig måte å skrive på. Også liker jeg Odisi fordi hun er ærlig, Mynona, Nozze, Rumle og Maggie, Silvermist og Rofl. Fordi de får meg til å le når jeg trenger det. Og mange andre fordi de er så flinke til å sette ting i perspektiv.Så jeg burde vel egentlig ikke nevne brukere for det er så lett å glemme de gode. Og så er det selvsagt noen jeg ikke liker, men de overser jeg bare eller holder meg borte fra trådene de frekventerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 11. desember 2011 #120 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Hmmm, så det at jeg har vert "sykmeldt" herfra gjør at jeg ikke er nevnt? Men jeg liker deg Giacomo_P for du har en slik fantastisk behagelig måte å skrive på. Også liker jeg Odisi fordi hun er ærlig, Mynona, Nozze, Rumle og Maggie, Silvermist og Rofl. Fordi de får meg til å le når jeg trenger det. Og mange andre fordi de er så flinke til å sette ting i perspektiv.Så jeg burde vel egentlig ikke nevne brukere for det er så lett å glemme de gode. Og så er det selvsagt noen jeg ikke liker, men de overser jeg bare eller holder meg borte fra trådene de frekventerer Du skulde selvsagt vært med, Surrehodet!!! Og Silvermist (kanskje det fineste brukernavnet her inde?) har jeg også glemt. Og Mr. OMG. Og så de jeg fortsatt ikke har husket. edit: .....og hvorledes kan jeg ha glemt Rumle, det stillferdige nattdyret......? Endret 11. desember 2011 av Giacomo_P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå