Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått øynene opp for Flair! Jeg proklamerer herved at jeg liker Flair.

Da er vi to. Flair rocker! :)

Heyy, you make me happy! :rodmer:

Tusen takk, det er spesielt hyggelig å høre sånt fra to jeg setter stor pris på selv.

Så der fikk dere den i retur - HunterLady og Giacomo_P :):)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil nevne tre her inne som jeg bryr meg om. Giacomo, Gunvald og Yme! Flotte personer som jeg setter pris på. :klem:

Den flotte personen her er jo deg, vet man, Stille Vann. En kvinne som kjenner igjen Steve Earle-tekster har min ultimate respekt for alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker de som sprer humor og sånt, lager litt liv uten at det er noe veldig negativt over det. :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker de som sprer humor og sånt, lager litt liv uten at det er noe veldig negativt over det. :jepp:

Signerer :takke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Silfen, Bandit og Hunterlady:-) Og forresten HedvigR (tror hun skriver seg sånn)!, også har jeg sansen for Gjest (mulig jeg skrev navnet feil, men hun med de utrolig vakre øynene)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg har fått veldig sansen for Skreppamedleppa! Hun har en selvironi og humor som får meg til å smile bredt, og i tillegg skriver hun bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg liker Silfen, Bandit og Hunterlady:-) Og forresten HedvigR (tror hun skriver seg sånn)!, også har jeg sansen for Gjest (mulig jeg skrev navnet feil, men hun med de utrolig vakre øynene)..

Så koselig Maya! :yvonne:

Jeg liker deg å. Du virker ekstremt sympatisk, også er du veldig vakker! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig Maya! :yvonne:

Jeg liker deg å. Du virker ekstremt sympatisk, også er du veldig vakker! :)

Takk takk:-D

Må nesten si det samme tilbake, sympatisk og vakker! Også er du tøff som står på med studier og jobb samtidig som du er alene med en liten gutt:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i Tarandus :)

Og Bændit, Gunvald, Flair og forsåvidt resten av dere også :) (med unntak av et par stortosker da såklart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Silfen, Bandit og Hunterlady:-) Og forresten HedvigR (tror hun skriver seg sånn)!, også har jeg sansen for Gjest (mulig jeg skrev navnet feil, men hun med de utrolig vakre øynene)..

Så koselig. Jeg er lite fan av den typiske jentekulturen der man automatisk må si at man liker noen tilbake og lignende, men her kan jeg faktisk være helt ærlig og si du er en bruker jeg liker godt og! Du virker alltid så positiv og blid, noe jeg setter veldig pris på her :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest20

De to jeg liker aller best her inne er Flair og Rainbow81.

Ellers er det veldig mange andre jeg liker, men husker ikke brukernavnet på alle nå.

Kan også nevne at jeg setter veldig stor pris på de som modererer på forumet, herunder spesielt Rainbow81, men også øvrige moderatorer/administratorer.

Endret av Lydia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig. Jeg er lite fan av den typiske jentekulturen der man automatisk må si at man liker noen tilbake og lignende, men her kan jeg faktisk være helt ærlig og si du er en bruker jeg liker godt og! Du virker alltid så positiv og blid, noe jeg setter veldig pris på her :D

Jeg har skikkelig sansen for musikksmaken din:-) Og stilen din innen klær! (også synes jeg du er fantastisk vakker!)

Innleggene dine er alltid velreflektert, og du har et bra språk, det liker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dagdrømmer

Tror jeg liker de fleste her jeg, men de som får meg til å smile mest er selvsagt de mange KG-brukerne som er positive, hyggelige og morsomme men som også kan føre en saklig debatt når det trengs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...