Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er i bund og grund en skam at jeg ikke har nevnt, Tabris, Purple Haze og Norah tidligere. Jeg setter meg i en mørk krok noen timer, og tenker på hvor dum jeg har vært...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg glemte og nevne Raindrops og eplebit, og og og, ja dårlig på navn, liker dere alle jeg , jo hunterlady :)

og womenwomen, hun er morsom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Nuppdupp. yme, noz , bandit og katten er dem jeg legger merke til mest :rodmer:

takk snille :blomst:

jeg synes du er skikkelig ålright også!

pluss at jeg synes du er veldig pen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen

Jeg begynner å få sansen for WildThing. :) Han virker som en moden og reflektert fyr, som kommer med mange gode innlegg. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg glemte og nevne Raindrops og eplebit, og og og, ja dårlig på navn, liker dere alle jeg , jo hunterlady :)

og womenwomen, hun er morsom!

Takker :takke:

Liker deg å, AuroraPrinsessa! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å få sansen for WildThing. :) Han virker som en moden og reflektert fyr, som kommer med mange gode innlegg. :jepp:

At jeg er moden er en sterk feiltolkning, men jeg takker allikevel! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuppdupp. yme, noz , bandit og katten er dem jeg legger merke til mest :rodmer:

Takk, takk! Men det e itte lov te å nevne meg i dinna tråden. Den e bærre før folk so itte "pleier" å nevnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Stakar Yme. :klemmer:

Jeg tror de som tidligere ofte var nevnt, er nå nevnt mye mindre enn de som vanligvis ikke har blitt nevnt, fordi denne tråden ber folk nevne folk som ikke vanligvis blir nevnt - men mange i denne tråden har blitt nevnt mange ganger. Da kan vi vel ikke si at de ikke er nevnt til vanlig, etter snart 50 sider så kan det jo fort bli vanlig å nevnt, selv om det er i en og samme tråd.

Det var et eksperiment for å se hvor mange ganger jeg kan bruke "nevnt" i samme innlegg. Jeg orker ikke telle over nå. :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakar Yme. :klemmer:

Jeg tror de som tidligere ofte var nevnt, er nå nevnt mye mindre enn de som vanligvis ikke har blitt nevnt, fordi denne tråden ber folk nevne folk som ikke vanligvis blir nevnt - men mange i denne tråden har blitt nevnt mange ganger. Da kan vi vel ikke si at de ikke er nevnt til vanlig, etter snart 50 sider så kan det jo fort bli vanlig å nevnt, selv om det er i en og samme tråd.

Det var et eksperiment for å se hvor mange ganger jeg kan bruke "nevnt" i samme innlegg. Jeg orker ikke telle over nå. :P

Når du sier det på den måten Tirkes, så må jeg faktisk nevne deg, selv om du har blitt nevnt før. Jeg liker veeeldig mange nevnte her inn, og du er absolutt en av mine favoritter! :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tirkes

Når du sier det på den måten Tirkes, så må jeg faktisk nevne deg, selv om du har blitt nevnt før. Jeg liker veeeldig mange nevnte her inn, og du er absolutt en av mine favoritter! :sjenert:

valentine-smileys.gif

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var et eksperiment for å se hvor mange ganger jeg kan bruke "nevnt" i samme innlegg. Jeg orker ikke telle over nå. :P

9 ganger. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk snille :blomst:

jeg synes du er skikkelig ålright også!

pluss at jeg synes du er veldig pen!

Tusen takk, du er utrolig vakker selv frøken Noz :rodmer:

:klemmer: Søøøøøta! :rodmer:

Kjekken :klemmer:

Takker :takke:

Liker deg å, AuroraPrinsessa! :)

:rodmer:

Takk, takk! Men det e itte lov te å nevne meg i dinna tråden. Den e bærre før folk so itte "pleier" å nevnes.

Nevnte deg fordeom jeg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker egentlig veldig mange her inne jeg.

Lista blir lang! Samtlige er nevnt mange ganger allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg har lagt merke til Indra og synes hun fortjener å bli nevnt her! Hun er ikke redd for å si sin mening og tåler litt motvind (noen ganger også en halv tornado) Indra er kul! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...