Giacomo_P Skrevet 2. april 2012 #941 Del Skrevet 2. april 2012 Det er i bund og grund en skam at jeg ikke har nevnt, Tabris, Purple Haze og Norah tidligere. Jeg setter meg i en mørk krok noen timer, og tenker på hvor dum jeg har vært... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroressa Skrevet 5. april 2012 #942 Del Skrevet 5. april 2012 Nuppdupp. yme, noz , bandit og katten er dem jeg legger merke til mest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroressa Skrevet 5. april 2012 #943 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg glemte og nevne Raindrops og eplebit, og og og, ja dårlig på navn, liker dere alle jeg , jo hunterlady og womenwomen, hun er morsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 5. april 2012 #944 Del Skrevet 5. april 2012 Nuppdupp. yme, noz , bandit og katten er dem jeg legger merke til mest takk snille jeg synes du er skikkelig ålright også! pluss at jeg synes du er veldig pen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 5. april 2012 #945 Del Skrevet 5. april 2012 Nuppdupp. yme, noz , bandit og katten er dem jeg legger merke til mest Søøøøøta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliine Skrevet 5. april 2012 #946 Del Skrevet 5. april 2012 Eliine virker som en varm og god person 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 5. april 2012 #947 Del Skrevet 5. april 2012 Eliine virker som en varm og god person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 5. april 2012 #948 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg begynner å få sansen for WildThing. Han virker som en moden og reflektert fyr, som kommer med mange gode innlegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 5. april 2012 #949 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg glemte og nevne Raindrops og eplebit, og og og, ja dårlig på navn, liker dere alle jeg , jo hunterlady og womenwomen, hun er morsom! Takker Liker deg å, AuroraPrinsessa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 5. april 2012 #950 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg begynner å få sansen for WildThing. Han virker som en moden og reflektert fyr, som kommer med mange gode innlegg. At jeg er moden er en sterk feiltolkning, men jeg takker allikevel! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 5. april 2012 #951 Del Skrevet 5. april 2012 Nuppdupp. yme, noz , bandit og katten er dem jeg legger merke til mest Takk, takk! Men det e itte lov te å nevne meg i dinna tråden. Den e bærre før folk so itte "pleier" å nevnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 5. april 2012 #952 Del Skrevet 5. april 2012 Stakar Yme. Jeg tror de som tidligere ofte var nevnt, er nå nevnt mye mindre enn de som vanligvis ikke har blitt nevnt, fordi denne tråden ber folk nevne folk som ikke vanligvis blir nevnt - men mange i denne tråden har blitt nevnt mange ganger. Da kan vi vel ikke si at de ikke er nevnt til vanlig, etter snart 50 sider så kan det jo fort bli vanlig å nevnt, selv om det er i en og samme tråd. Det var et eksperiment for å se hvor mange ganger jeg kan bruke "nevnt" i samme innlegg. Jeg orker ikke telle over nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 5. april 2012 #953 Del Skrevet 5. april 2012 Stakar Yme. Jeg tror de som tidligere ofte var nevnt, er nå nevnt mye mindre enn de som vanligvis ikke har blitt nevnt, fordi denne tråden ber folk nevne folk som ikke vanligvis blir nevnt - men mange i denne tråden har blitt nevnt mange ganger. Da kan vi vel ikke si at de ikke er nevnt til vanlig, etter snart 50 sider så kan det jo fort bli vanlig å nevnt, selv om det er i en og samme tråd. Det var et eksperiment for å se hvor mange ganger jeg kan bruke "nevnt" i samme innlegg. Jeg orker ikke telle over nå. Når du sier det på den måten Tirkes, så må jeg faktisk nevne deg, selv om du har blitt nevnt før. Jeg liker veeeldig mange nevnte her inn, og du er absolutt en av mine favoritter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 5. april 2012 #954 Del Skrevet 5. april 2012 Når du sier det på den måten Tirkes, så må jeg faktisk nevne deg, selv om du har blitt nevnt før. Jeg liker veeeldig mange nevnte her inn, og du er absolutt en av mine favoritter! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 5. april 2012 #955 Del Skrevet 5. april 2012 Det syns jeg hørtes lurt ut, Tirkes! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 5. april 2012 #956 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg erklærer herved Yme-nevning som lovlig. ...inntil noen anker, seff. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 5. april 2012 #957 Del Skrevet 5. april 2012 Det var et eksperiment for å se hvor mange ganger jeg kan bruke "nevnt" i samme innlegg. Jeg orker ikke telle over nå. 9 ganger. =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroressa Skrevet 5. april 2012 #958 Del Skrevet 5. april 2012 takk snille jeg synes du er skikkelig ålright også! pluss at jeg synes du er veldig pen! Tusen takk, du er utrolig vakker selv frøken Noz Søøøøøta! Kjekken Takker Liker deg å, AuroraPrinsessa! Takk, takk! Men det e itte lov te å nevne meg i dinna tråden. Den e bærre før folk so itte "pleier" å nevnes. Nevnte deg fordeom jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 5. april 2012 #959 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg liker egentlig veldig mange her inne jeg. Lista blir lang! Samtlige er nevnt mange ganger allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 9. april 2012 #960 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg har lagt merke til Indra og synes hun fortjener å bli nevnt her! Hun er ikke redd for å si sin mening og tåler litt motvind (noen ganger også en halv tornado) Indra er kul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå