Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hørte jeg "Mer sjokoladepudding, kjekken?" :lur:

Hva er det med dere KG-menn? Man må jo slave på kjøkkenet for å tilfredsstille dere! Er det ikke smørbrød til Katten, så er det pudding til deg. :sukk:

Mer sjokoladepudding, kjekken? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bustenskjold

Hva er det med dere KG-menn? Man må jo slave på kjøkkenet for å tilfredsstille dere! Er det ikke smørbrød til Katten, så er det pudding til deg. :sukk:

Mer sjokoladepudding, kjekken? :sjarmor:

Alternativ 2 er vill & rå sex om du foretrekker det :skratte:

Men ok da, Vampen!!! Dronninga!!! Sjefshøna!!! Weeeeee.....

Også en av de herlige moddene jeg har vekslet noen få ord med ; Bond.

Kjempekoselig kvinne og rask respons :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Takk til dere som har nevnt meg! :smilyblomst:

Æh, jeg får litt angst av sånne tråder, fordi jeg aldri husker alle jeg sikkert burde huske, og denne tråden har i tillegg ekstra regler om at man skal nevne de som ikke vanligvis blir nevnt.

Siden jeg ikke har filla peiling på hvem som blir nevnt ofte og ikke, så tar jeg bare en råsjans og ramser opp de jeg liker:

- Bustenskjold

- Wolfmoon

- HedvigR

- Bandit med barten

- Badabing

- Raven Emerald

- Herr Drue

- Audry76

- Gjest Apis

- BabyBlue

- Anuket

- Mahareth

- Pingting

- Sequax

- Mermaid Blues

Har jeg glemt noen? Helt sikkert.

Og fordi jeg ikke liker regler, så nevner jeg også Katten., Yme, Tabris, Blondie65, Sebastianen og Gorgonzola. :nigo: De nvnes ofte, men det er det en grunn til, så de kan gjerne nevnes igjen.

Oi, tusen takk! :nigo: Du havner alltid på min liste også!

Jeg liker Blondie65, Havbris, Tabris, Purple Haze og Cata veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker hvertfall:

- Yvonne

- Kamikatze

- sebastianen

Det er nok garantert flere og, men kommer ikke på flere sånn i farten :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker egentlig veldig mange brukere her inne, og mange har jeg ikke blitt kjent med enda (er jo ganske ny fortsatt). Og jeg er også sånn på navn, vil gjerne huske mange fler - popper nok inn etterhvert.

Takk til dere som har nevnt meg :) Blir glad av sånt vet dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Oh my :lur:

Men fra spøk til alvor, jeg tror faktisk PH har fått med seg at jeg har utelukket en fremtid med egne barn.

Kan ikke se noen annen grunn til at hun er så modig :lur:

Og siden denne tråden omhandler brukere man liker, sender jeg dagens tulipanbukett til LovelyMonroe.

(og til alle andre kvinner som har gitt uttrykk for at de elsker å pynte seg i stayups... Skikkelig flott å se på altså) :rodmer:

Endret av Bustenskjold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som har lagt merke til meg da? *fiske fiske*

... personer som jeg har lagt merke til og liker er *Maja*, Lykkelitenen, D_flatmajor, Daenerys, Aramee, Anuket, MorAase og en god del til når jeg får tenkt meg om og telt på fingrene litt mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Blondie65, Havbris, Tabris, Purple Haze og Cata veldig godt :)

Men fra spøk til alvor. Jeg vil nevne imli, Cata, Kosemose og Ellevill som noen av mine favoritter. Oppegående, hyggelige damer :)

Åååiiii, tusen takk - nå hadde jeg nesten gitt opp håpet :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Ingen som har lagt merke til meg da? *fiske fiske*

Joda :klemmer:

Du virker ordentlig sympatisk & koselig :)

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jammen jeg må nevne Cosette. Vet ikke om er en av de som alltid blir nevnt, men jeg tar sjansen. Jeg er veldig enig i mye av det hun skriver, og hun skriver bra :)

Ellers; Lykkelitenen, Svingen, Rumle, BamseB, "gjest" og Bobler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen som liker meg altså.... :snurt: Det får'n si. :sukk:

Når det er sagt, så kan jeg fortelle at jeg liker moraase, steinar 40, uanonymbruker, Purple Haze, Belladonna, Pandawan, Rofl og Cata. Det er dog mange mange fler jeg ikke husker nick på i farta. Ja og Katten da, kom jeg på :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Ingen som liker meg altså.... :snurt: Det får'n si. :sukk:

Du er jo Under Cover, så vi har ikke oppdaget deg, da vettu ;)

Takk for komplimentet. Jeg liker deg også :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her :)Nei du har rett AB, det er nok en smitteeffekt, men jeg synes det også blir litt dumt, rett og slett fordi det er haugevis av andre brukere her som er flinke og de som ALLTID blir nevnt, er feks. Yvonne, Yme, Havbris, Katten osv. Jeg liker alle disse brukere, fordi de er noen man legger merke til på ulike måter, men jeg vil gjerne huske andre brukere, fordi mange andre har fornuftige ting å si, men faller lett i skyggen av de som er "veteraner" her. Derfor laget jeg tråden, i et lite forsøk på å få frem flere og kanskje litt mer ukjente brukere :) Men jeg liker alle på KG! :rodmer: (eller det avhenger litt av hvilket humør jeg er i noen ganger :sjenert: ).

Jeg tør påstå jeg er litt "veteran" her inne, men blir så godt som aldri nevnt i slike tråder forde. Ikke kan jeg tro jeg har et fryktelig vanskelig nick å huske heller.

Tror ikke det har noe med om man her vært her lenge eller eo. Enkelte er vel bare ikke så flinke tilå stikke seg ut i mengden, eller så er jeg bare ikke så likandes :fnise:

Jeg liker mange, og har nevnt mange i tidligere tråder, så gidder ikke nevne igjen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør påstå jeg er litt "veteran" her inne, men blir så godt som aldri nevnt i slike tråder forde. Ikke kan jeg tro jeg har et fryktelig vanskelig nick å huske heller.

Tror ikke det har noe med om man her vært her lenge eller eo. Enkelte er vel bare ikke så flinke tilå stikke seg ut i mengden, eller så er jeg bare ikke så likandes :fnise:

Jeg liker mange, og har nevnt mange i tidligere tråder, så gidder ikke nevne igjen :gjeiper:

Jeg liker deg i alle fall :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...