Gjest Bustenskjold Skrevet 27. desember 2011 #361 Del Skrevet 27. desember 2011 Nå var det veldig mye flørting her! Ser dere ikke meg da, uten truse og all ting...? Joda.. Men så var det Belle og den berømte kjøttkverna da Du liker meg best slik naturen skapte meg, bare innrøm det... Jepp.. Men så har jeg også en morbid sans for humor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 27. desember 2011 #362 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg liker alle brukerne. Driter i å mislike folk på forum. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 27. desember 2011 #363 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg liker alle brukerne. Driter i å mislike folk på forum. Fin holdning Du klarer deg langt bedre på et forum med å tenke sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 27. desember 2011 #364 Del Skrevet 27. desember 2011 Liker alle her inne også, alle utenom enkelte annon og gjester som kun vil lage kvalme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 27. desember 2011 #365 Del Skrevet 27. desember 2011 Litt kvalme er ålreit da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 27. desember 2011 #366 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg har glemt Røyskatt. Det var skrekkelig pinlig.... Og Thessie og Rusken og Maria Marihøne. Det er helt sikkert flere jeg har glemt. edit: ....Pantertante f. eks..... Så koslig å komme tilbake fra juleferie og lese dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 27. desember 2011 #367 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg liker Mysan, en gammel traver. Hun er ikke så aktiv for tiden og er heller kke ofte nevnt lenger.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BamseB Skrevet 27. desember 2011 #368 Del Skrevet 27. desember 2011 Er blitt glad i Bustenskiold jeg. Du har en holdning og en fremtoning som faller meg i smak, for ikke å nevne opphavet ditt Ikke liker-liker, men liker...... haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 27. desember 2011 #369 Del Skrevet 27. desember 2011 Er blitt glad i Bustenskiold jeg. Du har en holdning og en fremtoning som faller meg i smak, for ikke å nevne opphavet ditt Ikke liker-liker, men liker...... haha Takk.. Tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BamseB Skrevet 27. desember 2011 #370 Del Skrevet 27. desember 2011 Leste igjennom tråden nå... Jeg er faktisk nevnt! Jens: I`m a real pussyscrew Flair: Skogen holder kjeft, gir og tar med samme mynt og lukter godt, klart vi liker den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 27. desember 2011 #371 Del Skrevet 27. desember 2011 Takk til dere som har nevnt meg! Æh, jeg får litt angst av sånne tråder, fordi jeg aldri husker alle jeg sikkert burde huske, og denne tråden har i tillegg ekstra regler om at man skal nevne de som ikke vanligvis blir nevnt. Siden jeg ikke har filla peiling på hvem som blir nevnt ofte og ikke, så tar jeg bare en råsjans og ramser opp de jeg liker: - Bustenskjold - Wolfmoon - HedvigR - Bandit med barten - Badabing - Raven Emerald - Herr Drue - Audry76 - Gjest Apis - BabyBlue - Anuket - Mahareth - Pingting - Sequax - Mermaid Blues Har jeg glemt noen? Helt sikkert. Og fordi jeg ikke liker regler, så nevner jeg også Katten., Yme, Tabris, Blondie65, Sebastianen og Gorgonzola. De nvnes ofte, men det er det en grunn til, så de kan gjerne nevnes igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 27. desember 2011 #372 Del Skrevet 27. desember 2011 Vampen bestakk meg med sjokoladepudding :gjeiper: Forøvrig delt førsteplass på hele gjengen Hei hei hei, skulle ikke det være vår hemmelighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 27. desember 2011 #373 Del Skrevet 27. desember 2011 Hei hei hei, skulle ikke det være vår hemmelighet? Åffer det? Nå har jeg jo røpet oppskriften om noen føler for å klatre på rangstigen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 27. desember 2011 #374 Del Skrevet 27. desember 2011 Takk til dere som har nevnt meg! Æh, jeg får litt angst av sånne tråder, fordi jeg aldri husker alle jeg sikkert burde huske, og denne tråden har i tillegg ekstra regler om at man skal nevne de som ikke vanligvis blir nevnt. Siden jeg ikke har filla peiling på hvem som blir nevnt ofte og ikke, så tar jeg bare en råsjans og ramser opp de jeg liker: - Bustenskjold - Wolfmoon - HedvigR - Bandit med barten - Badabing - Raven Emerald - Herr Drue - Audry76 - Gjest Apis - BabyBlue - Anuket - Mahareth - Pingting - Sequax - Mermaid Blues Sniker en tusing under bordet og ehh.. Høyner med NozMonster.. Kongehumor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 27. desember 2011 #375 Del Skrevet 27. desember 2011 Gjesten, og det vet jeg ikke hvorfor en gang, bare liker deg. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 27. desember 2011 #376 Del Skrevet 27. desember 2011 Åffer det? Nå har jeg jo røpet oppskriften om noen føler for å klatre på rangstigen Ja, nettopp! Jeg vil ikke ha selskap på toppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 27. desember 2011 #377 Del Skrevet 27. desember 2011 Ja, nettopp! Jeg vil ikke ha selskap på toppen! Hørte jeg "Mer sjokoladepudding, kjekken?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. desember 2011 #378 Del Skrevet 27. desember 2011 Sniker en tusing under bordet og ehh.. Høyner med NozMonster.. Kongehumor! spiller vi plutselig poker nå? da håper jeg inderlig det er kles-varianten!! jeg ser deg- og høyner med et stykk bustenskjold for et kreativt og vittig innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 27. desember 2011 #379 Del Skrevet 27. desember 2011 Fin holdning Du klarer deg langt bedre på et forum med å tenke sånn Takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 27. desember 2011 #380 Del Skrevet 27. desember 2011 spiller vi plutselig poker nå? da håper jeg inderlig det er kles-varianten!! jeg ser deg- og høyner med et stykk bustenskjold for et kreativt og vittig innlegg Klasker 3 ess i bordet og må innrømme at She_Leiva virker kjempetrivelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå