Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Liker @Rainstorm veldig godt. Det samme med @a l'orange. Veldig gode innlegg som er rett frem og ærlige uten å være bitchy eller nedlatende. 

Ellers liker jeg @incognita, hun er kul og lite sjølhøytidelig, og så har jeg en soft spot for @Alja, hun virker veldig ydmyk og søt, veldig sånn "venninnete". 

Veldig mange flotte folk her, og det er sikkert en drøss jeg burde nevnt mens jeg var i gang, men det var disse som dukket opp akkurat nå. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte
1 time siden, lipgloss skrev:

@Snadder

@Tigress

@gundagrynte

er noen av de jeg setter stor pris på,positive og gode mennesker❤️❤️❤️❤️❤️

Aaaawww...du er jo bare så skjønn da :) Nå ble jeg veldig glad , rørt og stolt faktisk...Tuuuusen takk fineste du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

@kisskissbangbang Så koselig at du nevnte meg, 1000 takk. Og jeg må si synes du er et friskt pust her inne, digger at du har dine egne meninger som du ikke er redd for å ytre! Du tenker selv, og det er forfriskende! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87
14 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Liker @Rainstorm veldig godt. Det samme med @a l'orange. Veldig gode innlegg som er rett frem og ærlige uten å være bitchy eller nedlatende. 

Ellers liker jeg @incognita, hun er kul og lite sjølhøytidelig, og så har jeg en soft spot for @Alja, hun virker veldig ydmyk og søt, veldig sånn "venninnete". 

Veldig mange flotte folk her, og det er sikkert en drøss jeg burde nevnt mens jeg var i gang, men det var disse som dukket opp akkurat nå. :) 

Nååw! :rodme:
Tusen takk! Så hyggelig å komme innpå og se dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss
18 timer siden, gundagrynte skrev:

Aaaawww...du er jo bare så skjønn da :) Nå ble jeg veldig glad , rørt og stolt faktisk...Tuuuusen takk fineste du :)

💋💋😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat
8 timer siden, a l'orange skrev:

For en vanvittig hyggelig tilbakemelding å få, og særlig for en nokså ny bruker. Tusen takk! :)

Jeg tror ikke jeg skal driste meg til å gi noen fullgod liste over de jeg setter pris på her inne, jeg står enda i fare for å glemme eller å blande. Og det kan vi jo ikke ha noe av! Men jeg kan i alle fall si at godfølelsen er gjensidig, @kisskissbangbang og at jeg også har lagt merke til @Rainstorm. Av de samme grunnene som du nevner her.

Av andre jeg husker på i farta, er @Berit en favoritt, med sine hjertegode, men skarpe og nøkterne uttalelser. Og @cheshirecat som jeg nettopp har fått øye på og gleder meg til å følge med på videre.

Og... og... og. Men jeg tror jeg gir meg her ;)

Har lagt merke til deg jeg også, vi ser ut til å ha endel like holdninger og tanker til ting, så da liker jeg jo deg åpenlyst.. He-he.. Du vet hva de sier "great minds think alike" 😁 utover det må jeg si at jeg savner å se både @Franke Ann og @ambivalentReaction her på forumet..føler jeg liksom må spe på litt ekstra med sarkasme, ironi og småspydige kommenterer for å dekke over mangelvaren.. (Men tar jo det såklart som anonym for å ivareta min popularitet og gode navn og rykte..) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ganske ny her på forumet, men det er tre personer jeg la merke til fra første stund:  

@kisskissbangbang Var den første jeg la merke til her inne. Hun skriver reflektert og ærlig. Svarene er aldri spydige, med en ovenfra og ned- holdning, men kan ha en touch av humor i seg og hun holder seg alltid til saken. Får sånn storesøster-følelse, en man kan se opp til. 

@WubWub Liker at svarene hans er basert på fakta, at de er rett frem og ikke farget av følelser. Kanskje noen ganger satt på spissen, men synes svarene åpner for videre tenkning og refleksjon. Ser han blir beskyldt for litt av hvert, men jeg opplever han som reflektert og tror nok egentlig han er en ganske omtenksom person. 

@Okapi Igjen, reflekterte og gode svar man faktisk ønsker å lese. God humor, fått meg til å trekke på smilebåndet flere ganger. 

Anonymkode: 92c00...c24

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

@mini-mio er min KG-bestizz. :danse:  Jeg liker henne fordi hun er usedvanlig intelligent, morsom uten at hun prøver for hardt, akkurat passe rar, og skikkelig søt. Hun er snill og god, og når vi henger sammen flyr tiden altfor fort. Får aldri nok av deg. :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, incognita skrev:

@mini-mio er min KG-bestizz. :danse:  Jeg liker henne fordi hun er usedvanlig intelligent, morsom uten at hun prøver for hardt, akkurat passe rar, og skikkelig søt. Hun er snill og god, og når vi henger sammen flyr tiden altfor fort. Får aldri nok av deg. :hjerte: 

Oj, jeg er jammen heldig som har en kg-bestizz som syntes så fint om meg.. Og som er alle de fine tingene selv. Kjipt for oss når du finner ut at jeg ikke er så skarp som du tror da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@incognita Hvordan kan man ikke like henne? :) Hun er både snill og kul, alle burde ha en incognita i livet sitt :)

@urenluren Hun skriver ganske mange gode innlegg, hun er ærlig og hun virker som en hyggelig og snill kvinne :)

@ Wonders Jeg synes at Wonders er en flott og trivelig kvinne :) Hver gang jeg ser hun hat skrevet et innlegg så blir jeg glad :)

Er mange flere jeg liker som jeg vil liste opp ettersom jeg kommer på dem :)

Endret av Geno
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske ny her på forumet, men det er tre personer jeg la merke til fra første stund:  

@kisskissbangbang Var den første jeg la merke til her inne. Hun skriver reflektert og ærlig. Svarene er aldri spydige, med en ovenfra og ned- holdning, men kan ha en touch av humor i seg og hun holder seg alltid til saken. Får sånn storesøster-følelse, en man kan se opp til. 

@WubWub 

@Okapi

Hallo, så superkoselig!! Tusen takk, det satte jeg stor pris på! :) 

Send meg en PM så jeg kan sende deg en sjokkis i posten :nigo::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...