Gjest Fasting Drue Skrevet 9. juli 2012 #1241 Del Skrevet 9. juli 2012 Det er ikke hovedkriteriet, nei, men jeg tenkte at i og med at jeg roser en person, så kunne jeg vel slenge på en positiv ting til 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stille vann Skrevet 11. juli 2012 #1242 Del Skrevet 11. juli 2012 Har tidligere nevnt Giacomo, Yme, Hikken og Gunvald. Nå vil jeg legge til Silfen og Norah. Har sansen for de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 11. juli 2012 #1243 Del Skrevet 11. juli 2012 Og det verste er at jeg har på følelsen jeg har glemt noen... Jada... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. juli 2012 #1244 Del Skrevet 11. juli 2012 De jeg kommer på nå er: SemperFi Lykke Violetta BettyBoop Evilposelos Maruwan Alle av forskjellige grunner. Er ikke bestandig enig med alle, men jeg mener at disse produserer gode innlegg på forskjellige måter Liker deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minpin Skrevet 14. juli 2012 #1245 Del Skrevet 14. juli 2012 Svampebob1 virker fet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 14. juli 2012 #1246 Del Skrevet 14. juli 2012 Liker Mafalda. Hun skriver veldig morsomt samtidig som hun har mange gode svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 15. juli 2012 #1247 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Jeg har fått veldig sansen for Skreppamedleppa! Hun har en selvironi og humor som får meg til å smile bredt, og i tillegg skriver hun bra Ååå Ylvina jeg så denne først i dag tidlig, men du og du… Jeg lepjer i meg komplementet og for å si som sant er så trengte jeg bare en halv bolle med kaffi og dine gode ord før jeg smilte et bredt og godhjertet smil i dag. Når noen klarer å få meg til å smile så bredt som dette ----> tidlig om morningen ja da liker jeg deg, det + at du har hjertelige innlegg her inne, sprer glede og NEI!!!!! du er ikke under noen omstendighet i samme kategori som ww,hee hee… Ellers liker jeg Stueloff Stille vann -.L-. .. Yvonne Rainbow81 Uanonymbruker Ryve Tabris Cuntzilla Søgni Bandit Loverdose Solch Giacomo _p Hikken Gunvald NozMonster Vampen Norah Raindrops SemperFi Kaffemor _Blomsten_ Tonje Ego Hannee Endret 15. juli 2012 av skreppamedleppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 15. juli 2012 #1248 Del Skrevet 15. juli 2012 Bud fordi han virker som en veldig reflektert person, som gir ordentlig svar. Ikke bare dritt i den gården der! Jeg er meget sikker på at han er en kjernekar i virkeligheten. Ellers så har jeg lagt merke til HunterLady som en veldig posetiv bruker, og med gode svar. Er veldig snill mot andre og prøver å ikke være så forferdelig frekk :-) Oi, jo takk Kan ikke si jeg har sett mye til deg, men du havner såklart under "jeg liker alle"-lista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nyyx Skrevet 15. juli 2012 #1249 Del Skrevet 15. juli 2012 Bud, jeg er ikke så veldig aktiv. Liker best å se på hva alle andre skriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 15. juli 2012 #1250 Del Skrevet 15. juli 2012 Jeg liker Imli, Antlers og Ludovie best og på en god andreplass kommer Blondie65, Purple Haze, Capricorn og Waco, av helt forskjellige grunner. På en god tredjeplass kommer alle de smarte over 30, på fjerdeplass de smarte og reflekterte undrer 30 og på siste plass alle de enkle uansett alder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 15. juli 2012 #1251 Del Skrevet 15. juli 2012 Bud, jeg er ikke så veldig aktiv. Liker best å se på hva alle andre skriver Du virker som et fornuftig menneske, det må jeg si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 15. juli 2012 #1252 Del Skrevet 15. juli 2012 Her kommer min liste i tilfeldig rekkefølge Vet ikke om jeg har lagt inn her før, men oppdatert. Rumle Odisi73 Giacomo Aldrisur Nozmonster Mynona Rofl Gunvald Karpuzi Hunterlady Skreppamedleppa Hikken Semperfi Cuckold Sebastianen FruN Bandit Jellybean Skittenpique (Husker ikke det nye nicket) Bjørn82 Lightbulb Tekola Padawan Swarovski Yvonne Havbris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nyyx Skrevet 15. juli 2012 #1253 Del Skrevet 15. juli 2012 Du virker som et fornuftig menneske, det må jeg si! Haha, takk for det tror jeg! Syntes bare det er så morsomt å lese hva andre skriver her inne. Spesielt fotballfrue-tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 15. juli 2012 #1254 Del Skrevet 15. juli 2012 Haha, takk for det tror jeg! Syntes bare det er så morsomt å lese hva andre skriver her inne. Spesielt fotballfrue-tråden. Den tråden du refererer til er så patetisk og forferdelig at jeg simpeltheten fatter ikke hvordan noen kan finne noen slags glede av å lese den. Jeg har ikke vært innom på flere måneder, men det frister å gå inn kun for å sette dømme-mafiaen på plass. Hele tråden burde vært sletta. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. juli 2012 #1255 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Den tråden du refererer til er så patetisk og forferdelig at jeg simpeltheten fatter ikke hvordan noen kan finne noen slags glede av å lese den. Jeg har ikke vært innom på flere måneder, men det frister å gå inn kun for å sette dømme-mafiaen på plass. Hele tråden burde vært sletta. og temaet bør forbys!! i hele evigheten og i alle sammenhenger her inne liker jeg blant andre. Bud Gjesten Mynona Mortem Hunterlady FruN Rumle Hannee Hogwash Sumaya Dragonfly Vampen Waco Banditt SemperFi Fasting Drue .........pluss et par,tre, ti, tolv til Endret 15. juli 2012 av NozMonster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nyyx Skrevet 15. juli 2012 #1256 Del Skrevet 15. juli 2012 Den tråden du refererer til er så patetisk og forferdelig at jeg simpeltheten fatter ikke hvordan noen kan finne noen slags glede av å lese den. Jeg har ikke vært innom på flere måneder, men det frister å gå inn kun for å sette dømme-mafiaen på plass. Hele tråden burde vært sletta. Jeg er helt enig. Men jeg syntes det er så latterlig hvordan folk kan finne på å være sånn på et nettforum. Ikke hadde de turt å være sånn i virkeligheten vil jeg tro. Er lenge siden jeg har sett noen seriøse innspill i den tråden. Men må si at jeg finner det underholdene hva enkelte mennesker kan lire av seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 16. juli 2012 #1257 Del Skrevet 16. juli 2012 Liker dere også, Noz og Hunterlady! Har nevnt dere et par sider bakover. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 16. juli 2012 #1258 Del Skrevet 16. juli 2012 Her kommer min liste i tilfeldig rekkefølge Vet ikke om jeg har lagt inn her før, men oppdatert. Rumle Odisi73 Giacomo Aldrisur Nozmonster Mynona Rofl Gunvald Karpuzi Hunterlady Skreppamedleppa Hikken Semperfi Cuckold Sebastianen FruN Bandit Jellybean Skittenpique (Husker ikke det nye nicket) Bjørn82 Lightbulb Tekola Padawan Swarovski Yvonne Havbris Takk, Hannee, det er gjensidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 16. juli 2012 #1259 Del Skrevet 16. juli 2012 Jeg fant to nye i dag, han med frosk (kermit?) i avataren og Nøkleblom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 16. juli 2012 #1260 Del Skrevet 16. juli 2012 Naaw takk, du får et smaskekyss midt på ansiktet Ellers liker jeg Stueloff Stille vann -.L-. .. Yvonne Rainbow81 Uanonymbruker Ryve Tabris Cuntzilla Søgni Bandit Loverdose Solch Giacomo _p Hikken Gunvald NozMonster Vampen Norah Raindrops SemperFi Kaffemor _Blomsten_ Tonje Ego Hannee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå