skruf Skrevet 5. juli 2012 #1181 Del Skrevet 5. juli 2012 Og jeg liker Giacomo_P, (han har mye til felles med mannen min!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 5. juli 2012 #1182 Del Skrevet 5. juli 2012 Jeg liker Kråkefjas, BM2, HL, Tonje og Adonis (til tider). .. Glemte å legge til deg i lista! Har selvsagt alltid likt deg. Since day one! Excellent innen seksualitet og klessmak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 5. juli 2012 #1183 Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) Grønt blad: Jeg liker deg å. Har jeg alltid gjort. Ellers har lista mi forandret seg litt siden sist, og de jeg liker nå er: Har jeg falt ut av lista? Jeg liker Kråkefjas, BM2, HL, Tonje og Adonis (til tider). Liker deg også, hvis jeg husker rett. Ellers yme, blomsten, hl, tonje, kaffeettellerannet eeeeh kommer ikke på flere i farta. Noen nevnt, mange glemt - som det heter. kjapp edit: tvilligene selvsagt. kjapp edit 2: raindrops kjapp edit 3: cosette Endret 5. juli 2012 av kråkefjas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 6. juli 2012 #1184 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Grønt blad: Jeg liker deg å. Har jeg alltid gjort. Ellers har lista mi forandret seg litt siden sist, og de jeg liker nå er: * Giacomo_P * Yme * NozMonster * Mortem * Semperfi * Bandit * "gjest" * BrutalMann * Flair * Maya76 * Gunvald * Hannee * BusteMartePinn * Raindrops Du er ikke så verst du heller Lady! Endret 6. juli 2012 av SemperFi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 6. juli 2012 #1185 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Har jeg falt ut av lista? Liker deg også, hvis jeg husker rett. Ellers yme, blomsten, hl, tonje, kaffeettellerannet eeeeh kommer ikke på flere i farta. Noen nevnt, mange glemt - som det heter. kjapp edit: tvilligene selvsagt. kjapp edit 2: raindrops kjapp edit 3: cosette Endelig ble jeg nevnt Jeg liker de fleste her så hadde nesten vært enklere å nevne de jeg ikke liker. De jeg liker aller best er de som har litt egne meninger og ikke er politisk korrekte hele tiden, de jeg liker minst et bitre menn som er her utelukkende for å bitche. Endret 6. juli 2012 av _Blomsten_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 6. juli 2012 #1186 Del Skrevet 6. juli 2012 Endelig ble jeg nevnt Jeg liker de fleste her så hadde nesten vært enklere å nevne de jeg ikke liker. De jeg liker aller best er de som har litt egne meninger og ikke er politisk korrekte hele tiden, de jeg liker minst et bitre menn som er her utelukkende for å bitche. Takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 6. juli 2012 #1187 Del Skrevet 6. juli 2012 Endelig ble jeg nevnt Jeg liker de fleste her Men meg mest, selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 6. juli 2012 #1188 Del Skrevet 6. juli 2012 Men meg mest, selvsagt Mest deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 6. juli 2012 #1189 Del Skrevet 6. juli 2012 kjapp edit: tvilligene selvsagt. Oioi, er jeg nevnt her! I like måde. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 6. juli 2012 #1190 Del Skrevet 6. juli 2012 Har jeg falt ut av lista? Liker deg også, hvis jeg husker rett. Nesjda. Jeg tenkte bare at alle, inkludert deg, vet at jeg liker deg! Men jeg kan nevne det da: Jeg liker deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 6. juli 2012 #1191 Del Skrevet 6. juli 2012 Av herremennene: Bud Yme Gunvald Kamikatze BM2 Giacomo_P Katten Jalp Gorgonzola Larsern Maruwan Sebastianen Av damene: -Alva- Vampen HunterLady KateW Cuddlegirl Mysticgirl maya76 Sophie-Ann Roomie NozMonster Maria_Marihøne Flair Raindrops Olive Piper norah Pialill HedvigR Zaphireh Cathrine88 Arabella Silvermist MrsTula KaDust Swarovski She_Leiva Ylvina Envy Tonje! Aldrisur Silfen mammamora90 Fashionistaen Auroressa Tirkes yes2yes melly666 Og det verste er at jeg har på følelsen jeg har glemt noen... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 6. juli 2012 #1192 Del Skrevet 6. juli 2012 Og det verste er at jeg har på følelsen jeg har glemt noen... Du glemte meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 6. juli 2012 #1193 Del Skrevet 6. juli 2012 Du glemte meg... Aaaaargh! Det gjorde jeg... _Blomsten_ skal selvsagt være med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 6. juli 2012 #1194 Del Skrevet 6. juli 2012 Aaaaargh! Det gjorde jeg... _Blomsten_ skal selvsagt være med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. juli 2012 #1195 Del Skrevet 6. juli 2012 Liker deg også, Bandit Og alle andre som liker meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 6. juli 2012 #1196 Del Skrevet 6. juli 2012 Av damene: -Alva- Vampen HunterLady KateW Cuddlegirl Mysticgirl maya76 Sophie-Ann Roomie NozMonster Maria_Marihøne Flair Raindrops Olive Piper norah Pialill HedvigR Zaphireh Cathrine88 Arabella Silvermist MrsTula KaDust Swarovski She_Leiva Ylvina Envy Tonje! Aldrisur Silfen mammamora90 Fashionistaen Auroressa Tirkes yes2yes melly666 Og det verste er at jeg har på følelsen jeg har glemt noen... Takk! Så koselig at du liker meg . Jeg liker deg også, synes du er meget sympatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 6. juli 2012 #1197 Del Skrevet 6. juli 2012 Av herremennene: Bud Yme Gunvald Kamikatze BM2 Giacomo_P Katten Jalp Gorgonzola Larsern Maruwan Sebastianen Av damene: -Alva- Vampen HunterLady KateW Cuddlegirl Mysticgirl maya76 Sophie-Ann Roomie NozMonster Maria_Marihøne Flair Raindrops Olive Piper norah Pialill HedvigR Zaphireh Cathrine88 Arabella Silvermist MrsTula KaDust Swarovski She_Leiva Ylvina Envy Tonje! Aldrisur Silfen mammamora90 Fashionistaen Auroressa Tirkes yes2yes melly666 Og det verste er at jeg har på følelsen jeg har glemt noen... Åh, så koselig! Det må da være umulig å ikke like deg, så sender den rett i retur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 6. juli 2012 #1198 Del Skrevet 6. juli 2012 Oioi, er jeg nevnt her! I like måde. godt mulig cuddlegirl- men det finnes flere tvillinger her ...de pene skoa for.eks.... men jeg kan ikke tro at noen ikke liker deg, så kråkefjaset mente sikkert deg og din søster men av det jeg har sett før, så er det de pene skoa som går under "tvillingene" tusen takk til hunter, grønt blad og banditt og andre som har nevnt meg her! hunter og grønt blad har jeg selv nevnt i denne tråden for en stund siden, og jeg håper bandit vet selv at jeg liker`n! Tror det tar kortere tid for meg å nevne dem jeg ikke liker fremfor dem jeg liker! ...kommer ikke på noen jeg ikke liker en gang.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. juli 2012 #1199 Del Skrevet 6. juli 2012 Ser at det kan bli en laaaaaang tråd om alle som liker Bandit, og tenkte at jeg står over å kommentere. Men klarer ikke å la være. Bandit, du er en veldig av sympatisk, varm, hyggelig og spennende mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 6. juli 2012 #1200 Del Skrevet 6. juli 2012 Ser at det kan bli en laaaaaang tråd om alle som liker Bandit, og tenkte at jeg står over å kommentere. Men klarer ikke å la være. Bandit, du er en veldig av sympatisk, varm, hyggelig og spennende mann! Jeg er glad du tok deg tid allikevel jeg, Aldrisur! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå