Raven Emerald Skrevet 17. mars 2012 #881 Del Skrevet 17. mars 2012 Love you too Jeg gjør som Vampen, driter i regler, og her er Gorgonzolas topp 20 KåGe liste, tilfeldig rangert. Tirkes Tigress Tabris Cosette Muesli KateW Cuntzilla Mann42 Cannavarro Larsern norah Vampen Antlers Caramela Raindrops Havbris Jalp Raven Emerald Stefan Flanør Digger dere!!!! Jeg syns Raven Emerald er ei kul jente Så hyggelig å bli nevnt. Liker dere også. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 17. mars 2012 #882 Del Skrevet 17. mars 2012 Liker Tirkes! Hun har startet den beste tråden på KG, og så er hun alltid blid og hyggelig. Ikke sett hun være grinete mot noen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 17. mars 2012 #883 Del Skrevet 17. mars 2012 Alt Godt Pingting Lutetium_71 Mann42 "gjest" uAnonymbruker Arabella Herr Drue Aragorgonzola Mariahøna Kevlarsjäl I Grosny Moscato hogwash SemperFi (ja, jeg vet han er borte, men FAENDA!) Så koselig, Tirkes. Jeg har lagt merke til deg og liker deg også . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille Skrevet 17. mars 2012 #884 Del Skrevet 17. mars 2012 Gandalff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 17. mars 2012 #885 Del Skrevet 17. mars 2012 Maruwan, flanør, marregutt, katten, hulaboer, .-L-. og -J-, Musekatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 17. mars 2012 #886 Del Skrevet 17. mars 2012 Det er du da til visserlighed! Vakker er du også! Jeg synes du er en fornuftig og empatisk kvinne, og selv om jeg har nevnt deg her før, gjør jeg det herved igjen. Liker også Silvermist, veldig kloke innlegg fra henne! Tuuusen takk! Nå ble det så mye ros her at jeg nesten blir flau! Så gode dere er! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koala Lompa Skrevet 18. mars 2012 #887 Del Skrevet 18. mars 2012 ÅÅåååhhhhh så koslig å bli nev..... å nei,leste feil. da liker jeg ikke deg heller. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 18. mars 2012 #888 Del Skrevet 18. mars 2012 Mann42 Tirkes Lykkelitenen Nerd med sverd Skitten Pique Maruwan Pet NozMonster Fashionistaen MorAase Cosette tja..er ikke så lett å huske alle hehe, men her er et utvalg basert på hva jeg klarer å huske akkurat nå Yes, jeg ble nevnt! Pleier aldri å bli nevnt i sånne tråder, jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 18. mars 2012 #889 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Litt off-topic, men what the hell, dette er jo tråden for det.. Drømte om Giacamo_P inatt. Drømte at du var alt annet enn den du gir deg ut for å være her inne og at du egentlig var psykopat. KG gjør tydeligvis inntrykk på meg! Endret 18. mars 2012 av True Khaleesi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 18. mars 2012 #890 Del Skrevet 18. mars 2012 Litt off-topic, men what the hell, dette er jo tråden for det.. Drømte om Gicamo_P inatt. Drømte at du var alt annet enn den du gir deg ut for å være her inne og at du egentlig var psykopat. KG gjør tydeligvis inntrykk på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 18. mars 2012 #891 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg er heldigvis ikke kjent for å være sanndrømt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 18. mars 2012 #892 Del Skrevet 18. mars 2012 Litt off-topic, men what the hell, dette er jo tråden for det.. Drømte om Giacamo_P inatt. Drømte at du var alt annet enn den du gir deg ut for å være her inne og at du egentlig var psykopat. KG gjør tydeligvis inntrykk på meg! er det en indikator på at en kaaanskje er litt for mye på KG True Khaleesi? Gia er en klok mann! Og jeg vet at du er langt i fra sanndrømt ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 18. mars 2012 #893 Del Skrevet 18. mars 2012 Litt off-topic, men what the hell, dette er jo tråden for det.. Drømte om Giacamo_P inatt. Drømte at du var alt annet enn den du gir deg ut for å være her inne og at du egentlig var psykopat. KG gjør tydeligvis inntrykk på meg! Ok, der dreit jeg meg ut, jeg så nemlig ikke undertittelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 18. mars 2012 #894 Del Skrevet 18. mars 2012 En som aldri har blitt nevnt før? Cata har sikkert blitt nevnt før, men orker ikke bla tilbake 45 sider. Så: Cata, jeg liker deg veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gandalff Skrevet 18. mars 2012 #895 Del Skrevet 18. mars 2012 AnonymBruker! H*n har ofte de mest hjertevarme innleggene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 18. mars 2012 #896 Del Skrevet 18. mars 2012 Åååå jeg liker Giacamo_P veldig godt! Tror nesten jeg er litt betatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 18. mars 2012 #897 Del Skrevet 18. mars 2012 Litt off-topic, men what the hell, dette er jo tråden for det.. Drømte om Giacamo_P inatt. Drømte at du var alt annet enn den du gir deg ut for å være her inne og at du egentlig var psykopat. KG gjør tydeligvis inntrykk på meg! Drar den OT'n litt videre, for jeg hadde også en drøm som tyder på KG-avhengighet... Jeg har vært litt frustrert over en krevende katt i det siste, og en natt denne uken drømte jeg at jeg skrev en tråd i KG om hvordan katten ødela livet mitt, og hvor mye misforståelser det ble i og med at det er en som lyder nicket "katten" her fri noen dager, sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 18. mars 2012 #898 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Litt off-topic, men what the hell, dette er jo tråden for det.. Drømte om Giacamo_P inatt. Drømte at du var alt annet enn den du gir deg ut for å være her inne og at du egentlig var psykopat. KG gjør tydeligvis inntrykk på meg! er det en indikator på at en kaaanskje er litt for mye på KG True Khaleesi? Gia er en klok mann! Og jeg vet at du er langt i fra sanndrømt ihvertfall! Åååå jeg liker Giacamo_P veldig godt! Tror nesten jeg er litt betatt. Nu må dere holde opp med smigeren, da. Jeg er jo bare en halvgammel fjott som lever livet mitt (eller mangel på sådan) på et jenteforum. Er ikke det egentlig gandske patetisk? Men takk skal dere ha! Endret 18. mars 2012 av Giacomo_P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 19. mars 2012 #899 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg er blitt meget begeistret for Lutetium71. Men jeg savner den gamle avataren hans med en ilsk centurion, dog. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 19. mars 2012 #900 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg er blitt meget begeistret for Lutetium71. Men jeg savner den gamle avataren hans med en ilsk centurion, dog. Signerer på alle punkter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå