Gjest Nuppdupp Skrevet 17. januar 2012 #601 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Nerd klarer jeg easy, tar utdanning i über nerd. Nuppepupp er sassy! :gjeiper: sassy? Endret 17. januar 2012 av Nuppdupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 17. januar 2012 #602 Del Skrevet 17. januar 2012 Legger til Pingting og Alt godt, fordi jeg får masse gode mattips når jeg leser innleggene demmes i mat-forumet. Og loffen fordi jeg elsker avataren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 17. januar 2012 #603 Del Skrevet 17. januar 2012 sassy? nesevis, på en bra måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 17. januar 2012 #604 Del Skrevet 17. januar 2012 jeg liker meg selv :strix: Jeg tror du mente å si at du liker meg. heheee... jaaa, for det er veldig lett å blande "nuppdupp" og "vampen" ... dere har jo så like brukernavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Namine Skrevet 17. januar 2012 #605 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Det er mange brukere her jeg liker, men jeg syntes doh virker veldig koselig, i tillegg var hun vel en av de første jeg oppdaget her inne som hadde samme hobby/interesse som meg. Også digger jeg the simpson, så da liker jeg også selvfølgelig brukernavnet, og avataren. Mortem virker også veldig ålreit, stort sett blid og sakelig i sine innlegg, blandet med humor der det passer seg. Liker også avataren. ^^, Og trikes, ledd mye av hennes innlegg, og nikket enig i flere av hennes flotte svar. Endret 17. januar 2012 av Namine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. januar 2012 #606 Del Skrevet 17. januar 2012 Må legge til flere jeg Mortem, MissStiles, loffen, Pingting, Judge Judy, Tirkes, Bloodflowers, She_Leiva og loren85. Legger til Pingting og Alt godt, fordi jeg får masse gode mattips når jeg leser innleggene demmes i mat-forumet. Og loffen fordi jeg elsker avataren! Åh, Ilove you too! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 18. januar 2012 #607 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Mortem virker også veldig ålreit, stort sett blid og sakelig i sine innlegg, blandet med humor der det passer seg. Liker også avataren. ^^, :D !! Endret 18. januar 2012 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 18. januar 2012 #608 Del Skrevet 18. januar 2012 Må legge til flere jeg Mortem, MissStiles, loffen, Pingting, Judge Judy, Tirkes, Bloodflowers, She_Leiva og loren85. Liker deg også selvom du banka meg i wordfeud. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swarovski Skrevet 18. januar 2012 #609 Del Skrevet 18. januar 2012 Åh, tusen takk! Jeg har aldri blitt nevnt i noen tråd før. Nå har jeg byttet avatar siden du skrev dette da. Huff ja, jeg har merket ny avatar ja. Nesten så jeg får dårlig samvittighet for at jeg mener løping er verdens verste "oppfinnelse". Men bare nesten Og jeg synes det er meget merkelig at du ikke har blitt nevnt i en lignende tråd før. Men det sier vel egentlig bare at vi mennesker er vanedyr. De første som blir nevnt i en tråd, fortsetter å bli nevnt. Det er vanskelig å komme på nye nick. Og det er lettere å komme på de som er i "gjenger". Som moderatorene, gutta på sex og samliv, kattedamene, singelgjengen, sminkejentene osv. Verre å huske de ensomme rytterne, som kan ha noen fantastiske innlegg, men vanskeligere å knytte de til noe eller noen. F.eks har jeg glemt både cosette og antlers. To damer jeg mener skriver utrolig bra innlegg, nærmest hele tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 18. januar 2012 #610 Del Skrevet 18. januar 2012 Må legge til flere jeg Mortem, MissStiles, loffen, Pingting, Judge Judy, Tirkes, Bloodflowers, She_Leiva og loren85. Ah yeah! SCORE! Jeg liker deg godt også SemperFi og jeg simpelthen ELSKER dialekten din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 18. januar 2012 #611 Del Skrevet 18. januar 2012 Så koselig Jeg liker deg også Doh ,også liker jeg ninnin86 veldig godt Ja, ninni86 er kjempekolig Ååå, jeg liker dere to også!! Masse masse!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BamseB Skrevet 18. januar 2012 #612 Del Skrevet 18. januar 2012 Raindrops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 18. januar 2012 #613 Del Skrevet 18. januar 2012 Åååå, ALVA er sååå søt og hyggelig mot alle. Jeg liker henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 18. januar 2012 #614 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg liker Aldrisur for hun har så søt avatar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 18. januar 2012 #615 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg liker Aldrisur for hun har så søt avatar liker deg for du har søt avatar og søtt nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 18. januar 2012 #616 Del Skrevet 18. januar 2012 Åååå, ALVA er sååå søt og hyggelig mot alle. Jeg liker henne. MEG? Jeg liker deg også, for du er aldri sur! Også er du så god på å rime, og å få meg til å le Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 18. januar 2012 #617 Del Skrevet 18. januar 2012 ...og alle liker MariMarihøne for hun er en så utrolig søt og forståelsesfull jente! Jeg beundrer din tålmodighet overfor "vanskelige" TSer. Go girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 18. januar 2012 #618 Del Skrevet 18. januar 2012 Ååå plutselig liker jeg både meg selv og alle dere andre! Og du Betty B: Ler mye av dine kommentarer og kunne ønske at flere her inne hadde sans for humor og ikke tok seg selv så veldig høytidelig bestandig Go girl til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvilQueen Skrevet 18. januar 2012 #619 Del Skrevet 18. januar 2012 Og det er lettere å komme på de som er i "gjenger". Som moderatorene, gutta på sex og samliv, kattedamene, singelgjengen, sminkejentene osv. Verre å huske de ensomme rytterne, som kan ha noen fantastiske innlegg, men vanskeligere å knytte de til noe eller noen. F.eks har jeg glemt både cosette og antlers. To damer jeg mener skriver utrolig bra innlegg, nærmest hele tiden. Nå ble jeg nysgjerrig-hvem og hva er en kattedame? Jeg skriver lite, men leser mye. De jeg har merket meg er Cosette, Raven Emerald, norah, Yme, MorAase, Imli og MikeWaters 2.0. Men de blir kanskje nevnt mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 18. januar 2012 #620 Del Skrevet 18. januar 2012 Også liker jeg Noz... Hun er nok aldeles ikke no monster. Hun er bare snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå