Gjest hmrk Skrevet 8. januar 2012 #541 Del Skrevet 8. januar 2012 NozMonster virker ok, jeg er ny så jeg kjenner ikke noen noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 8. januar 2012 #542 Del Skrevet 8. januar 2012 Liker SemperFi etter å ha lest dagboka hans. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. januar 2012 #543 Del Skrevet 8. januar 2012 Off topic innegg flyttet til tråden om alt annet. Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 8. januar 2012 #544 Del Skrevet 8. januar 2012 Kursiv tekst er et dårlig tegn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 8. januar 2012 #545 Del Skrevet 8. januar 2012 Kursiv tekst er et dårlig tegn. Jeg liker katten fordi han stort sett alltid har skyld i kursiv tekst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #546 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg liker katten fordi han stort sett alltid har skyld i kursiv tekst Øyh, ikke gi ham all æren! Vi er flere som jobber hardt for å gi Bond mulighet til å slå oss med kursiv, dele tråder og finne opp spenstige titler på de nye trådene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 8. januar 2012 #547 Del Skrevet 8. januar 2012 JEG KAN IKKE NOE FOR AT DEN FORFØLGER MEG! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 8. januar 2012 #548 Del Skrevet 8. januar 2012 Øyh, ikke gi ham all æren! Vi er flere som jobber hardt for å gi Bond mulighet til å slå oss med kursiv, dele tråder og finne opp spenstige titler på de nye trådene. My sincere apologies. Det er en delt "liker" på dere Dere får meg til å få ny respekt for moderatorene, som gjør en så god jobb :gjeiper: Liker Bond også ja, men hun er kanskje en av dem som alltid blir nevnt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 8. januar 2012 #549 Del Skrevet 8. januar 2012 Envy, søt og hyggelig jente! Moro at jeg faktisk har blitt nevnt her :> Aww! ..og nå blir du nevnt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 8. januar 2012 #550 Del Skrevet 8. januar 2012 Liker SemperFi etter å ha lest dagboka hans. ^^ Liker deg også Mortem, du er så snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 8. januar 2012 #551 Del Skrevet 8. januar 2012 Liker deg også Mortem, du er så snill *kozemoze* ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 8. januar 2012 #552 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg ser at jeg er nevnt i tråden, flere ganger. Jeg legger inn en takk til alle sammen. Jeg synes det er så mange flotte brukere her - og det opprettholder min glede over KG. Jeg tror forumet oppfyller mange funksjoner! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. januar 2012 #553 Del Skrevet 8. januar 2012 Nozmonster. Fordi hun er den eneste brukeren jeg husker fra hver gang jeg leser i tråder Jeg er nok ganske NEWB her ja.. NozMonster virker ok, jeg er ny så jeg kjenner ikke noen noe særlig. tusen takk det er jeg veldig takknemlig for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 10. januar 2012 #554 Del Skrevet 10. januar 2012 Corto Maltese.. morsom hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 10. januar 2012 #555 Del Skrevet 10. januar 2012 Corto Maltese.. morsom hehehe 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 10. januar 2012 #556 Del Skrevet 10. januar 2012 nei, jeg tuller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slowpoke Skrevet 10. januar 2012 #557 Del Skrevet 10. januar 2012 Synes Athene fortjener å bli nevnt. Virker som en veldig tålmodig dame som tydligvis har veldig mye kunnskap innenfor visse felt som er til god hjelp for andre. Svarer alltid høfflig og utfyllende etter hva jeg har sett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 10. januar 2012 #558 Del Skrevet 10. januar 2012 jeg har sansen for Mynona-83 og Hannee. Tusen takk Har sansen for deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 10. januar 2012 #559 Del Skrevet 10. januar 2012 I random rekkefølge, noen av mange som jeg liker; Katten, Bustenskjold, Belladonna, NozMonster, Bandit, Rumle, Survival, padawan, Mynona-83, Hannee, Mr.Omg, Raindrops, Hikken, Pixtive, *appifany*, Giacomo_P, Swarovski, marregutt, I grosny, Cuckold, sebastianen, Lutetium 71, Kadust, HedvigR, MorAase, Purple Haze, +++ Alle bortsett fra snerpete, spydige og frekke annons og gjester. Tusen takk Liker deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 11. januar 2012 #560 Del Skrevet 11. januar 2012 Cosette liker jeg:) Hun er alltid saklig, og jeg er stort sett enig i det hun sier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå