Gjest Lea Skrevet 21. desember 2003 #21 Del Skrevet 21. desember 2003 Nå har jeg handlet inn det meste til hunden. Har kjøpt en juletrømpe som hun stadig snuser på. Oppi ligger det en liten pipeleke og en pakke med hundekjeks. Skal slenge oppi noen svorruller og et bein også før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 22. desember 2003 #22 Del Skrevet 22. desember 2003 Kjøpte sånn IQ leke til oskar i dag + at han får litt ekstra godbiter og rød sløyfe da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 23. desember 2003 #23 Del Skrevet 23. desember 2003 Hundegaven blir leiebånd, leke (ball med morsom lyd) og et røkt gnagebein. Katten skal få en ny leke og godbiter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2003 #24 Del Skrevet 23. desember 2003 Har laget godbiter til hunden og alle hundevennene. Katter spiser også gjerne disse: Her får du oppskriften: 250 g revet gulost 125 g temperert margarin 1 egg 2 ss hvitløkspulver 3 dl sammalt hvetemel 1 dl hvetekim ½ ts salt 0,25 dl melk Bland margarin, revet ost og egg godt sammen. Ha i resten og bland godt. La deigen kjøle i kjøleskapet i ca. 1 time. Rull deigen til en tynn pølse og skjær skiver i passe tykkelse. Stekes på 190oc i 15-18 minutter. Bon apetit! Da får man også glede seg til løs mage etc dagen etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 29. desember 2003 #25 Del Skrevet 29. desember 2003 Undulaten vår fikk huske med to bjeller og kuler på, flere pinner til buret og en leke-undulat som han kooser masse med :D Også satte vi sammen to bur til han så han har enda bedre plass :D Pluss at han har sitt eget "tre" som stårpå databordet til å leke seg i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 29. desember 2003 #26 Del Skrevet 29. desember 2003 Siden "mor" har handlet julegaver i USA, bl.a. på Pet's Mart ble det ganske mye "stash" på Voffe i år: Gravert "dogtag" m/matchende halsbånd Dobbelt, regulerbart leiebånd (Slik at vi uproblematisk kan ta med "venninden" hans på tur) Nylonhalsbånd til bading/våte utflukter Reflekshalsbånd som blinker hele veien rundt Gul regnfrakk (Blir sannsynligvis aldri brukt siden det er på undersiden han blir mest våt, men den så så søt ut...) Stort tyggeben Vanligvis blir det et tyggeben eller noe vi trenger likevel. Tror ærlig talt ikke han bryr seg så mye om at det er jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 31. desember 2003 #27 Del Skrevet 31. desember 2003 I vårt hus kan vi nesten ikke ha kattekyss fordi katten vår klarer underlig nok å åpne skap, virker det som.. Bare det er noe som lukter godt der :o Hun har fått tak i en pose en gang.. og spiste alt. Uåpnet pose til og med Til jul fikk hun en ny leke som henger i døra (sånn med strikk..), og lager lyd når hun leker med den. Hun elsker den. Kan holde på leeeeeenge å leke. Og vi får oss en skikkelig latter hver eneste gang, hun er så skjønn atte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 31. desember 2003 #28 Del Skrevet 31. desember 2003 hehe det er gøy med kattekyss! Men miopus er drittlei virker den som... håper den ikke har spist seg ihjel nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tosca Skrevet 31. desember 2003 #29 Del Skrevet 31. desember 2003 I år har kattene våre fått nye leker. Et par baller og en leke av fjær. De elsket det! Det er selvsagt hyggelig med noe nytt for kattene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2004 #30 Del Skrevet 1. januar 2004 Gutten min fikk julestrømpe med godis og pipeben (som han er såå glad i og stolt av å bære) av bestemor og bestefar, av "mor" (meg) fikk han stort tyggeben, av tante fikk han to mindre tyggeben og en pose med sjokolader... Og gutten fikk pakke opp selv og var veeeldig sliten da julekvelden var over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirius Skrevet 2. januar 2004 #31 Del Skrevet 2. januar 2004 Dyrene mine får ingen verdens ting til jul - akkurat som om de setter noe pris på det. Julestrømpe og hunde/kattesjokolade er tåpelig. Hunden min får et tyggebein, men det er ikke noen julegave, det er kun rett og slett for at hun skal ha litt å drive med for seg selv mens VI pakker opp pakker. Utstyr kjøper jeg når vi trenger det, til våren blir det kløvsekk til 1500 kr - gud hvor dumt det hadde sett ut om hunden hadde fått det i julegave..... Dette er nå min mening.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå