huzky Skrevet 17. desember 2003 #1 Del Skrevet 17. desember 2003 Hva får kjæledyret ditt til jul? Mine hunder får hvert sitt bein med rød sløyfe på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joanna Skrevet 17. desember 2003 #2 Del Skrevet 17. desember 2003 Fiskene våre har fått fem nye kamerater... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 17. desember 2003 #3 Del Skrevet 17. desember 2003 Min nymfeparakitt skal få tidenes julegave; en liten undulat-venn! Hunden til mamma og pappa får myke kylling-godbiter fra fuglen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 17. desember 2003 #4 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg har prøvd ALT til mine katter, men det er bare fisk de ELSKER...så da blir det ekstra med fisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 17. desember 2003 #5 Del Skrevet 17. desember 2003 Ilder: En pakke bandits (ildergodte) og noen lekemus Pus: En ball man kan ha godbiter i.. Slik at katten må jobbe litt for å få dem ut. + noen kattekyss og en lekemus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 17. desember 2003 #6 Del Skrevet 17. desember 2003 Hunden til mamma og pappa får myke kylling-godbiter fra fuglen min! Oooops.... Jeg ser nå i ettertid at den setningen er fomulert litt feil. Altså; fuglen min gir kyllingbitene i gave til hunden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 17. desember 2003 #7 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg har ikke kjøpt noe til mine jeg, men svigers pleier alltid å gjøre det så. :D ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 17. desember 2003 #8 Del Skrevet 17. desember 2003 Tror vi skal gi pus en opptrekksmus med pels og kattekyss, og noen andre godbiter. Kanskje en ball til ? Og masse kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 17. desember 2003 #9 Del Skrevet 17. desember 2003 Her blir det vanligvis mest gaver til hunden. Julestrømper med masse godt i, tyggeknuter, bein, pipedokker (som piper i max 3 minutter) osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 17. desember 2003 #10 Del Skrevet 17. desember 2003 Julestrømpe til hunden og nykokt fisk til kattene...Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. desember 2003 #11 Del Skrevet 17. desember 2003 Min nymfeparakitt skal få tidenes julegave; en liten undulat-venn! Hunden til mamma og pappa får myke kylling-godbiter fra fuglen min! .. håper ikke det er hennes egne kyllinger :o (Så at du hadde "tatt deg inn" tidligere i tråden .. men da hadde jeg allerede postet..) Skilpadden vår får ikke gave.. men det blir nok litt ekstra god mat .. litt mer reker etc.. som "drypper" fra de rikes bord... Ellers får "tantehunden" min tyggeben... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 17. desember 2003 #12 Del Skrevet 17. desember 2003 Har laget godbiter til hunden og alle hundevennene. Katter spiser også gjerne disse: Her får du oppskriften: 250 g revet gulost 125 g temperert margarin 1 egg 2 ss hvitløkspulver 3 dl sammalt hvetemel 1 dl hvetekim ½ ts salt 0,25 dl melk Bland margarin, revet ost og egg godt sammen. Ha i resten og bland godt. La deigen kjøle i kjøleskapet i ca. 1 time. Rull deigen til en tynn pølse og skjær skiver i passe tykkelse. Stekes på 190oc i 15-18 minutter. Bon apetit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda84 Skrevet 17. desember 2003 #13 Del Skrevet 17. desember 2003 Katten vår skal få fisk på julaften. Så får hun nye matskåler og klorebrett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicoline Skrevet 17. desember 2003 #14 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg har kjøpt to leker til hunden min ... klarer sikkert å kjøpe enda mer fram til julaften. Etter at ungene har begynt å vokse til så er hunden blitt "babyen" min ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 17. desember 2003 #15 Del Skrevet 17. desember 2003 Kattekyss :D Små fiskekattenamm inpakket i roa blå gull og sølv papir, den er helt gal, og breker når den kjenner lukta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Frk Amalie~ Skrevet 18. desember 2003 #16 Del Skrevet 18. desember 2003 Dette skal mine gullonger få: Lukas: Ny seng, halsbånd, tørket catnip Luna: Nytt halsbånd, kattekyss og catnip Baby: Nytt halsbånd, kattekyss og catnip De to første skal være med nordover med tog i kveld, må si jeg er spent på om det går bra! (mange timers tur..) Men de er så flinke i bur atte Sier med det samme GOD JUL til alle dere :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidi:) Skrevet 21. desember 2003 #17 Del Skrevet 21. desember 2003 Kattene mine får julestrømpe:) de hadde noen aldeles skjønne julestrømper på dyrebutikken ..og ellers får de myyyyye god mat:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 21. desember 2003 #18 Del Skrevet 21. desember 2003 Han skal få en kjempenuss av mamma'n sin, en ny morsom leke og en liten boks m luksus-kattemat...også tenker jeg frøken fjortis utstyrer han med grønn (han kler grønt bedre enn rødt) silkeslufse rundt halsen...og det finner han seg i....godgutten av en sjarmør i pels!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 21. desember 2003 #19 Del Skrevet 21. desember 2003 Hunden min får en liten bamse med rød sløyfe på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 21. desember 2003 #20 Del Skrevet 21. desember 2003 Min er i tillegg fødd på julekvelden! Så da blir det EKSTRA god mat, + et EKSTRA stort ben, og flere godbiter (for lydighet)... Mer kos enn vanlig? Tror ikke det går ann, den får jo all den kos det "går ann" å få - hver dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå