HedvigR Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #141 Del Skrevet 23. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #142 Del Skrevet 4. mars 2012 Gud som jeg elsker Lea Salonga For en nydelig, ren og klar stemme, og måten hun virkelig har skapt flere store roller er helt fantastisk. Siden dette er min egen spammetråd får jeg jo lov å poste link til mitt eget blogginnleggom henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #143 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Gurimalla :rodmer: Endret 4. mars 2012 av HedvigR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 23. april 2013 Forfatter #144 Del Skrevet 23. april 2013 Jeg drar opp gaaamle tråden min bare for å skrive: dfkfeoolfeslffefelfogvj. Bare for å få det ut. Jeg er så stressa over bacheloren min, og alt annet skolearbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 24. april 2013 Forfatter #145 Del Skrevet 24. april 2013 For et par dager siden fikk jeg Doctor Who-brettspill og andre godsaker fra supersnille Pepperbiff her på forumet, så nå har jeg invitert over ei venninne for å spille. Litt dumt jeg bare har én venninne som kan være med på å svare på Doctor Who-relaterte ting Dette blir gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 25. april 2013 Forfatter #146 Del Skrevet 25. april 2013 Gah, er så lei maten jeg pleier å lage, må finne noen nye ting. Laga en jækla god grønnsakssuppe for et par dager, men kan ikke spise det hver dag heller. Inspirasjon, kom til meg! Doctor Who-spillet var artig! Jeg tapte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 25. april 2013 Forfatter #147 Del Skrevet 25. april 2013 Sangene jeg er hekta på for tiden: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 28. april 2013 Forfatter #148 Del Skrevet 28. april 2013 Æsj, døgnrytmen min er helt ødelagt. Finnes ikke trøtt. Blæblæblæ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå