Gå til innhold

Lilus treningsdagbok


Gjest Lilu

Anbefalte innlegg

Jeg skal ut å jogge om en time, "bli med" davel :fnise:

Endret av sullå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg henger meg på treningsdagboka di jeg også. Har selv bestemt meg for å stramme opp litt. Er ikke snakk om å gå ned noe i vekt, bare bli litt strammere i fisken. Jeg heier på deg :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ut å jogge om en time, "bli med" davel :fnise:

Hehe, ble ikke noe jogging i dag, men har gjort 2/30 av shreden nå. ^^

Jeg tror jeg henger meg på treningsdagboka di jeg også. Har selv bestemt meg for å stramme opp litt. Er ikke snakk om å gå ned noe i vekt, bare bli litt strammere i fisken. Jeg heier på deg :duskedame: :duskedame:

:velkommen: Får håpe vi alle er stramme i fisken i sommer, haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: Får håpe vi alle er stramme i fisken i sommer, haha :)

:fnise: Vi får satse på et KG treff til sommeren der vi alle kan sprade rundt i våre nye Victoria Secret lignende kropper ja ;)

Jeg kom forresten akkurat hjem etter en times joggetur ute. Det er så deilig nå som nesten all snøen er borte. For jeg er så lei av mølla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Vi får satse på et KG treff til sommeren der vi alle kan sprade rundt i våre nye Victoria Secret lignende kropper ja ;)

Jeg kom forresten akkurat hjem etter en times joggetur ute. Det er så deilig nå som nesten all snøen er borte. For jeg er så lei av mølla.

Det hadde tatt seg ut. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei folkens. Har ikke trent på evigheter nå. Vært veldig lite motivert, og nå er jeg syk, har noe halsbetennelse-greier eller noe. Har syklet litt de siste dagene til butikken osv, og det har vært helt forjævlig, lungene mine kollapser helt :gjeiper: Så jeg venter litt med treningen til jeg er frisk, om noen dager håper jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godteristopp fra nå til mandag 26.mars. Det gjelder alt som inneholder sukker. Lurer på om jeg skal ta med potetgull og snacks og. Hvis ikke så er potetgull begrenset til en halv pose en dag i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godteristopp fra nå til mandag 26.mars. Det gjelder alt som inneholder sukker. Lurer på om jeg skal ta med potetgull og snacks og. Hvis ikke så er potetgull begrenset til en halv pose en dag i uken.

Du er flink du! Det kommer du til å greie :klemmer: Du kan jo alltids poppe deg litt popcorn, det er jo sunt og litt godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godteristopp er topp! Særlig hvis du klarer det. Jeg føler at jeg blir straffet hvis jeg ikke får spise godteri. Jeg spiser litt godteri i helgen, og det synes jeg er helt greit. Fint å ha noe å glede seg til ;)

Men om du spiser for mye søtt, er det kanskje lurt å slutte helt for en periode. Da venner kroppen seg til å få mindre inntak av sukker!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...