Gå til innhold

Lilus treningsdagbok


Gjest Lilu

Anbefalte innlegg

Hallo!

Bestemte meg for å opprette treningsdagbok :trene:

Jeg har en passelig vekt, men jeg er alt for dvask og utrent!

Jeg vil:

- Bli strammere all over

- Få tynnere armer

- Få flat mage

- Få en stram og spretten rumpe

- Få synlig mindre cellulitter

Litt muskler og kondis hadde heller ikke vært dumt.

Målet er å ha den fine kroppen til bikinisesongen ;) Så jeg har ca 5 måneder på meg.

Mulig det ikke bare vil bli å handle om trening og kosthold her, men håper det går greit. Er også helt nybegynner på trening nå, veldig lenge siden forrige treningsperiode. Så det blir ikke noe hardtrening i starten. :)

Sånn vil jeg se ut i juni 2012:

post-54496-0-71706900-1323468009_thumb.j

post-54496-0-36844700-1323468104_thumb.j

Endret av Lilu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...

Oida, ble ikke mye av den treningen gitt. Men tenker å prøve igjen nå. Haha. Har trent 10 økter med 30 day shred siden nyttår og det er alt, så det er ikke mye. Stoppet når jeg fikk vondt i knærne. Kanskje jeg begynner på igjen. Men nå er hvertfall snøen vekk så jeg har først tenkt å begynne å jogge.

Har også fått en utfordring av samboeren min, jeg skal trene 12 ganger før 23.mars. Det må jeg jo klare.

Skal ta første joggetur i morgen, orker ikke i dag, har så mye annet å gjøre :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser litt mørkt ut med den joggeturen. Orkeeeer ikkeeee.

Anyways.. I morgen skal jeg ta mål av kroppen og skrive de inn her. Så kan jeg måle meg et par ganger i måneden og se om det er noen fremgang. Kanskje måle hver 10., 20. og 30.? Har ikke vekt, men det gjør ikke noe, for jeg bryr meg lite om vekten. Er jo hvordan jeg faktisk ser ut som har noe å si. Har tatt "før"-bilder av kroppen min nå også. Skal finne masse bra musikk i dag og legge inn på ipoden så jeg er klar for trening i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser litt mørkt ut med den joggeturen. Orkeeeer ikkeeee.

Det beste du kan gjøre, er å få med deg noen ut. Da må du jo! "jeg orker ikke" kommer nok til å stoppe deg flere ganger, hvis du ikke har en avtale som tvinger deg avgårde. Snakker av erfaring! Etterhvert blir det lettere å komme deg ut på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste du kan gjøre, er å få med deg noen ut. Da må du jo! "jeg orker ikke" kommer nok til å stoppe deg flere ganger, hvis du ikke har en avtale som tvinger deg avgårde. Snakker av erfaring! Etterhvert blir det lettere å komme deg ut på egenhånd.

Kjæresten min dro nettopp ut for å jogge :gjeiper:

Men jeg SKAL trene i morgen, uansett hva.

Endret av Lilu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min dro nettopp ut for å jogge :gjeiper:

Men jeg SKAL trene i morgen, uansett hva.

Hadde det ikke vært kjekt å være med kjæresten da? ;) Hehe. I morgen er en bra dag for alt!! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke så veldig mye trening. Men var ute og gikk i en time, og syklet 3 km i mye oppoverbakke. Kjente den sykkelturen veldig i lårene.

Blir kanskje en joggetur i morgen, eller så trener jeg 30 day shred.

Skal prøve å huske å ta mål av kroppen i morgen før jeg spiser. :)

Endret av Lilu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gåtur og en liten sykkeltur er da trening det også! :)

Ja, det er jo det :) Men ikke sånn at svetten renner da.

Følger med her jeg!

:velkommen:

I dag ble det heller ikke noe ordentlig trening, men jeg gikk tur i 1,5 time. Fikk vondt i foten min, tror jeg må ha meg noen nye og bedre joggesko. De jeg har er mange år gamle, så det er vel på tide.

Spist litt 140 g godteri i dag, men ellers greit.

Er ikke så gira på jogging foreløpig.. Men i morgen skal jeg begynne på 30 day shreden :)

Endret av Lilu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg tar og følger med her jeg også :)

Jeg er som deg, har ingenting å si på vekten men det skader ikke akkurat å stramme opp litt. Jeg har så liten viljestyrke at det er litt flaut :sjenert:

Jeg har vurdert å lage en treningsdagbok her selv, selv om ingen leser den så kommer jeg til å ha en følelse at noen følger med og at jeg MÅ trene, litt i hvert fall.

Trenger også nye joggesko, tenkte å se etter det i morgen og begynne 1. mars. kanskje... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen trening i går, jaja :sjenert: Men jeg gikk tur en time i hvertfall.

I dag begynner jeg på shreden, og skal fortsette hver dag så lenge det lar seg gjøre.

Målene mine i dag 1.mars (målte flere steder men skriver bare inn disse foreløpig):

Overarm - 27 cm

Midje - 68 cm

Hofter - 86 cm

Skal måle igjen den 15. denne måneden, tror ikke det er vits å måle mer enn 2 ganger i måneden.

Er ca 3 måneder til jeg reiser til syden i dag, håper jeg er fit til da og har mistet noen cm her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror jeg tar og følger med her jeg også :)

Jeg er som deg, har ingenting å si på vekten men det skader ikke akkurat å stramme opp litt. Jeg har så liten viljestyrke at det er litt flaut :sjenert:

Jeg har vurdert å lage en treningsdagbok her selv, selv om ingen leser den så kommer jeg til å ha en følelse at noen følger med og at jeg MÅ trene, litt i hvert fall.

Trenger også nye joggesko, tenkte å se etter det i morgen og begynne 1. mars. kanskje... :sjenert:

Vekten er bare et tall som ikke sier meg mye, men jeg håper å miste noen cm for det, er ikke helt fornøyd med størrelsen min overalt. Men er ikke mye jeg vil ha vekk da. :)

Det er kjekt med treningsdagbok, det pusher deg litt :)

1.mars er en fin dato å begynne ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da var 1/30 fullført. Helt grei innsats, men synes det var litt kjeeeedelig. Er jo tredje gangen jeg begynner med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det noe trening i helgen? :)

Ja det blir det ! Skal trene shreden i dag, men må vente litt siden jeg nettopp spiste frokost og jeg får sting når jeg trener med mat i magen :gjeiper:

Burde ta en dobbel økt siden jeg droppa å trene i går, men vet ikke om jeg orker det.

Har lyst til å jogge også, det blir forhåpentligvis i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...