Gå til innhold

Lurepikker...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ha, ha. VELDIG BRA!!

Trikset er vel å ta styringen selv. Være litt vanskelig. Avlyse avtaler, evt. utsette... være litt småfrekk (på en spøkefull måte), ikke gi han alt av kropp og livshistorie på sølvfat osv. Fortsetter han å være interessert, ja - da er han vel ganske fortapt/betatt/forelsket. Kjør trygt sier bare jeg! Ingen grunn til å få hjertet sitt knust (flere ganger).

:)

Takk! :)

Jeg er for gammel for "mindgames" rett og slett. Jeg lar meg ikke synke ned på lavmålsnivået Lurepikken befinner seg på.

Virker umulig å kjøre trygt. Hva er trygt? Jeg mener; Hvor lenge skal man vente med å utlevere kropp og sjel for at man skal være sikker på at man ikke har truffet Lurepikken? 2 uker, 2 måneder, et halvt år?

Venter vi for kort risikerer vi å bli stemplet som lett på tråden. Venter vi for lenge er vi plutselig Frk. Luremus. Vi kvinner kan liksom ikke vinne uansett, vi! :tristbla:

-TS-

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er for gammel for "mindgames" rett og slett. Jeg lar meg ikke synke ned på lavmålsnivået Lurepikken befinner seg på.

Virker umulig å kjøre trygt. Hva er trygt? Jeg mener; Hvor lenge skal man vente med å utlevere kropp og sjel for at man skal være sikker på at man ikke har truffet Lurepikken? 2 uker, 2 måneder, et halvt år?

Venter vi for kort risikerer vi å bli stemplet som lett på tråden. Venter vi for lenge er vi plutselig Frk. Luremus. Vi kvinner kan liksom ikke vinne uansett, vi! :tristbla:

-TS-

Det eneste du kan gjøre, det er å ta det med ro og bruke din kvinnelige intuisjon - aka magefølelsen.

Føles det ikke riktig så er det som regel feil. Viser det seg.

Skrevet

-TS-

Enig i at det kan være vanskelig å vite hvor lenge man skal holde igjen. Og dumt at det skal være sånn! Kan hende det er litt "mindgame" i det, som du sier - men synes ikke det handler om å synke ned på nivået til gutten som evt. har andre intensjoner enn deg (bare ha det moro, ikke noe forhold). For han er jo slem! Han er på et lavt nivå! Det jeg gjør er ikke for å lure gutten; men heller for å finne ut av hva han faktisk er ute etter FØR jeg gir han mye av meg selv.

Skrevet

-TS-

For det første bør du sjekke ut om han har dame fra før. Du bør få han til å ta deg med hjem til foreldrene sine og å introdusere deg til hans nære venner. Ta han med hjem til foreldrene dine.

Skrevet

Tror nok de aller fleste av mennene, som har lest det du har skrevet på KG, vil si seg uenig med deg i det.

Du burde kjøpe deg litt selvinnsikt.

-TS-

Ehm, jeg tror faktisk, for første gang i historien, at Steinar har et poeng.

Skrevet
:yvonne::sengekos::gravid: :kgbaby: :husarbeid::hund: :kgbaby: :babyjente::babygutt::buss::bryllup::hjerte:
  • 10 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
On 12/12/2011 at 4:22 PM, AnonymBruker said:

:yvonne::sengekos::gravid: :kgbaby: :husarbeid::hund: :kgbaby: :babyjente::babygutt::buss::bryllup::hjerte:

:ler2:

Anonymkode: 57c01...4e1

AnonymBruker
Skrevet

Dette var en gammel tråd, men lurepikker finnes fortsatt de.

Får ikke sagt det nok. Vent med sex. Gidder han ikke mer da, så slapp man unna den.

Anonymkode: bf6ea...426

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...