Gå til innhold

Lurepikker...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror nok de aller fleste av mennene, som har lest det du har skrevet på KG, vil si seg uenig med deg i det.

Du burde kjøpe deg litt selvinnsikt.

-TS-

Du tror altså på at du forstår menn bedre enn meg som er mann selv?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmmmm - det er sikkert mulig at det krystallklart for alle dere kvinnfolk hva ei luremus er; men den formelle definisjonen er faktisk noe mer uklar for meg. Så hva er egentlig den formelle definisjonen på luremus? :klo:

Jeg har sagt det før, men en god ting kan aldri gjentas for mange ganger :smoke: hehe

Dere kvinner er rett og slett for dumme. Eller naive for å si det litt penere ;)

Det er bare en ting som kan og bør gjøres.

Hvis du ike vet det,er det forskjell på å være dum og naiv.Det er dere lurepikker som er dumme som holder på slik dere gjør.

Skrevet

Ei luremus er ei jente/dame som liker å pynte seg, se fin og fjong ut, flørte, kokettere og sjarmere - uten at hun nødvendigvis ønsker utveksling av kroppsvesker.

Begrepet luremus oppstår idet et (enkelt?) mannfolk tar for gitt at denne oppførselen - flørtingen - er ensbetydende med at dama vil ha sex.

:roll:

• Liker 4
Gjest D_flatmajor
Skrevet

Du er ikke kvinne, likevel har jeg skjønt det sånn at du mener du forstår kvinner ganske så godt. :) Uansett om kvinner er uenige i konklusjonene dine. Greit nok, men isåfall faller innlegget ditt på sin egen urimelighet.

• Liker 2
Skrevet

Du er ikke kvinne, likevel har jeg skjønt det sånn at du mener du forstår kvinner ganske så godt. :) Uansett om kvinner er uenige i konklusjonene dine. Greit nok, men isåfall faller innlegget ditt på sin egen urimelighet.

Jeg "forstår" (gjenkjenner) visse reaksjonsmønstre hos kvinner.

Men det betyr ikke at jeg kan forstå kvinner utifra meg selv. Noe jeg i en større grad kan når det gjelder menn.

På samme måte som du kan forstå andre kvinner utifra deg selv som kvinne.

Skrevet

Ei luremus er ei jente/dame som liker å pynte seg, se fin og fjong ut, flørte, kokettere og sjarmere - uten at hun nødvendigvis ønsker utveksling av kroppsvesker.

Begrepet luremus oppstår idet et (enkelt?) mannfolk tar for gitt at denne oppførselen - flørtingen - er ensbetydende med at dama vil ha sex.

:roll:

Åja, ei sånn ei som bare vil ha oppmerksomhet, ja. Slitsom oppførsel faktisk. Ser godt mannens side der gitt.

Skrevet

Åja, ei sånn ei som bare vil ha oppmerksomhet, ja. Slitsom oppførsel faktisk. Ser godt mannens side der gitt.

"Bare vil ha oppmerksomhet?"

Hvem vil vel ikke ha oppmerksomhet, Steinar? :) Skal man bli beskyldt for å snyte mannfolka for mus bare fordi man synes det er spennende å flørte, et krydder i hverdagen?

"Slitsom" oppførsel? Tja, hvis jeg er i flørtemodus gidder jeg selvfølgelig ikke å flørte med menn som måtte finne meg slitsom. Heldigvis har jeg såpass med sosiale antenner at jeg forvalter flørtekunsten fornuftig, og vet å skygge unna eventuelle surpomper. ;)

• Liker 1
Skrevet

Alle har hørt om luremus, og alle vet hva det betyr.

Men hva med alle lurepikkene rundtomkring?

Hva kjennetegner Lurepikken?

Han er gjerne svært seriøs når dere treffes. Vil ha seriøst forhold. Jada, gjerne barn også med tiden. Ekteskap? Ingen problem, men ikke enda selvfølgelig! Vil bli godt kjent før dere havner i seng. Tar deg med ut på middag, finner på ting. er kjæresten din. Plutselig hører man ingenting fra Lurepikken. Det blir tyst som i graven. Han svarer ikke lenger på meldinger, tlf. Face, MSN osv. NADA. Zip. Zero. Nothing...

Hva tenker Lurepikken?:

Bare jeg forteller alt som gjør at jeg virker seriøs så kommer jeg ned i buksene på henne til slutt. Jeg kan leke kjæreste et par mnd., så blir det noe på meg den stunda. :lur: Når jeg har flørtet og chattet på nett med en annen som virker interessert og er !hot!, så hopper jeg over til henne. Jeg forteller henne samme leksa som den forrige. Bare jeg lar vær å svare hu andre på meldinger, tlf. Face, MSN osv. så gir hun seg nok etter et par uker. Damer er enkle vesener!

Spørsmålet er:

Hva skal vi gjøre med Lurepikken???

Ha, ha. VELDIG BRA!!

Trikset er vel å ta styringen selv. Være litt vanskelig. Avlyse avtaler, evt. utsette... være litt småfrekk (på en spøkefull måte), ikke gi han alt av kropp og livshistorie på sølvfat osv. Fortsetter han å være interessert, ja - da er han vel ganske fortapt/betatt/forelsket. Kjør trygt sier bare jeg! Ingen grunn til å få hjertet sitt knust (flere ganger).

:)

• Liker 1
Skrevet

Bare la dem få smake på luremusa det! :fnise:

• Liker 4
Skrevet

"Bare vil ha oppmerksomhet?"

Hvem vil vel ikke ha oppmerksomhet, Steinar? :)

Nei, det gjelder nok ikke mange kvinnfolk ihvertfall :smoke: hehe

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Jeg vet nemlig akkurat åssen mannfolk fungerer.

Det kan jo være en klar fordel når man skal ut å sjekke menn!

• Liker 3
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Nei, det gjelder nok ikke mange kvinnfolk ihvertfall :smoke: hehe

Du vil jo tydelig ha oppmerksomhet selv steinar. iallefall her inne. Alt skal jo handle om deg

Skrevet

Det kan jo være en klar fordel når man skal ut å sjekke menn!

Muligens, men det er uansett ikke aktuelt! :ler:

Skrevet

Du vil jo tydelig ha oppmerksomhet selv steinar. iallefall her inne. Alt skal jo handle om deg

Neida, trenger ikke å handle om meg. Bare skriver i vei jeg - om alt og ingenting hehe

Skrevet

Kutte de av..? Pikkene altså

Du synes sikkert det var morsomt, men tror du det hadde vært noe å le av om det var omvendt og menn spøkte om å f. eks. kutte puppene av luremuser? Det er jo egentlig ganske grotesk, men den moderne mannen er nå i en posisjon hvor det å lemleste kjønnsorganet bare er morsomt.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Du synes sikkert det var morsomt, men tror du det hadde vært noe å le av om det var omvendt og menn spøkte om å f. eks. kutte puppene av luremuser? Det er jo egentlig ganske grotesk, men den moderne mannen er nå i en posisjon hvor det å lemleste kjønnsorganet bare er morsomt.

Så lenge det bare er en spøk ser jeg ikke hva som er så farlig.

Skrevet

Så lenge det bare er en spøk ser jeg ikke hva som er så farlig.

Det er ikke morsomt, det er makabert.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Det er ikke morsomt, det er makabert.

så hårsåre vi var da lille venn.

Skrevet

så hårsåre vi var da lille venn.

ehehe....

• Liker 1
Skrevet (endret)

Går tilbake og les en gang til.

Endret av CeeCee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...