Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

etter og ha fått summert ting opp her og fått gode tilbakemeldinger tror jeg at jeg har bestemt meg for og kjøpe billigere sofa :)

tusen takk for gode svar, det har vært til god hjelp :)

nå var det bare og overbevise mannen om dette som har storforelsket seg i denne stresslessen... :sjenert:

Endret av ^me^
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Ikke de jeg har besøkt som har hund. ;)

Kanskje de har en sofa det ikke syns så godt.

Det er helt utrolig hvor mye sand, hår, småkryp osv en hund drar med seg. I mange sofaer syns ikke dette så godt og man tror at hunden er helt ren osv, men om de hadde sett sannheten så hadde de aldri hatt hund i sofaen igjen.

Men klart, har man råd til å betale flerefoldige lapper på en sofa og evnt bytte den etter noen år så vær så god.

Men nå var det heller ikke BARE hund det var snakk om her, men også barn og tilfellet at de ukke har en buffer.

Så kan heller ta hund og sofa diskusjonen i en annen tråd

• Liker 1
Skrevet

Synes du gjør lurt i å velge en billig sofa.

Min tante kjøpte en superdyr sofa for 20 år siden, den var da veldig moderne og fin med klassiske farger. Tror hele greia kostet ca 45000 kroner den gangen, og siden den var så dyr har hun aldri kunnet bytte den ut selv om den er nå ikke passer inn lengre.

Kjøpte selv en ny sofa til rundt 4500 (kun 3 seter) for 6 år siden og den er ikke synlig slitt eller lurvete enda selv om den var billig. Hunden sniker seg oppi der også, så det finnes nok mange fine bra billige sofaer, og da har du jo råd til å bytte den ut om 10 år også om du ønsker noe annet!

Gjest Nuppdupp
Skrevet

ja, vi har testet sofaene flere ganger :)

Hvilken tror du er best og sitte i?

En dyr stresslesssofa eller en billig vanlig sofa? :fnise:

så det spørsmålet er iallefall lett og svare på :jepp:

neimen så smart ;) jeg har opplevd at det noen ganger er omvendt. var derfor jeg skrev det

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes det høres ut som et lurt valg å ta den billige sofaen og heller ha 20.000 ekstra i bakhånd til andre utgifter. Det blir sikkert noen flere av dem når ungen kommer, og det høres ikke ut som om økonomien er verdens beste i utgangspunktet. :)

Ang. det å overtale han som har forelsket seg i stressless'en så er nok det enkleste å bruke økonomien og ungen som argument for at det er lurt å spare de 20.000. Plutselig er det er eller annet vesentlig som går i stykker og da er det greit å ha de 20.000 i bakhånd fremfor å måtte ty til avbetaling, forbrukslån eller kredittkort. Og nå som det kommer en unge i hus så nytter det ikke å leve på havregryn for å kompensere for uforutsette utgifter. :)

Endret av SmallTalk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...