Gjest Kevlarsjäl Skrevet 4. september 2012 #441 Del Skrevet 4. september 2012 I kveld priser jeg meg lykkelig for at jeg bare ligger hjemme med influensa, og ikke i bunnløs sorg fordi en datter/venninne/klassekamerat ble drept.. Føler utrolig sterkt med de berørte i Sigrid saken, det får meg virkelig til å se mine egne problemer i perspektiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 4. september 2012 #442 Del Skrevet 4. september 2012 Masse god bedring, er utrolig kjedelig å være syk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 9. september 2012 #443 Del Skrevet 9. september 2012 Nå er jeg tilnærmet frisk! Har forsåvidt vært ganske frisk de siste dagene, hvis man ser bort ifra at jeg har hatt NULL energi. Har sovet elleve timer om natta, og fire timer midt på dagen. Er rett og slett litt utmatta. Men jeg tenker at jeg kjører igang igjen med litt lett styrke i morra. Egentlig vil jeg svømme, men jeg har fortsatt ikke helt velfungerende nese, så jeg føler ikke at det er rettferdig for de andre som svømmer der.. Dessuten har det vært to voldtekstsforsøk i området der svømmehallen er i løpet av den siste måneden. Jeg er mildt sagt skeptisk til å være i det området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 9. september 2012 #444 Del Skrevet 9. september 2012 Huff, den satt den influensaen:( Bra du er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 9. september 2012 #445 Del Skrevet 9. september 2012 Åh, herregud, jeg har verdens beste nabo. Jeg møtte henne ute i hagen, for vi har en katt i nabolaget som er litt syk.. Og så kommer hun med: -Et stykke eplekake -Vaniljeis -En boks rosa pukka te -Røkelsespinner -Telys med duft -En håndkrem Alt pakket sånn pent inn med et lite kort hvor det stod "bli frisk snart!" Jeez. Jeg er skikkelig glad i henne, kjenner jeg! Nå skal jeg kose meg skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 10. september 2012 #446 Del Skrevet 10. september 2012 60 minutters styketrening i dag, med tunge vekter. DIGG. Kjenner forsåvidt at formen fortsatt ikke er hundre prosent, begynner å hoste når jeg anstrenger meg og sånn. Venter med kardiotrening en stund, kjenner jeg. Jeg har forsåvidt hatt en uhyre produktiv dag. Dro på kjøpesenteret og fikk handlet et par nødvendigheter. Møtte pappa, kjøpte en blomst til mamma, dro på besøk til mamma, storhandlet til uka. Kom hjem. Glemte at sykkelen fortsatt står nede på kjøpesenteret.. Og jeg har ikke låst den forsvarlig, så må faktisk hente den. Maks irriterende. Og oppvasken er diger. Så selv om jeg har vært produktiv, er dagen fortsatt lang før jeg kna legge meg ned og se på data-tv og slappe av. Grrr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 10. september 2012 #447 Del Skrevet 10. september 2012 Siden sist: -Henta sykkel -Vært innom posten og kjøpt konvolutter -Tatt monsteroppvask -Ringt strømselskapet, fordi nye naboen har vært inkompetent og oppgitt MIN måler som SIN. Så ble en del kluss. Men fikk det ordna da, heldigvis. -Laget en kopp te Skal: -Lese litt anatomi -Drikke te -Prøve å ikke dø av utmattethet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cool_water Skrevet 11. september 2012 #448 Del Skrevet 11. september 2012 Masse god bedring Te og supper er tingen når man er syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 12. september 2012 #449 Del Skrevet 12. september 2012 Førti minutters styrketrening i dag. Det ble bare masse core-øvelser (alle plankene, 90gradern, beinløft, ryggløft, armhevinger) tok alle øvelsene uten å ta tida i dag, men det kjentes ut som jeg holdt ca like lenge som vanlig. Jeg begynner å tørrhoste under noen av øvelsene, formen er ikke helt i orden. Vurderer å ringe legen, det går lungebetennelse rundt her, men jeg føler meg egentlig ikke sånn syk.. Bruker bare litt lang tid på å bli frisk.Derfor har jeg kutta ned til å bare trene annenhver-tredjehver dag frem til jeg føler meg 100%. Da får kroppen bedre tid til å hvile. Men selv om jeg ikke er helt frisk, MÅ jeg bare gjennomføre trening, selv om det blir lettere varianter, kortere økter og ikke like ofte. Fordi jeg har en stygg trend i å ha bra treningsturine, bli syk, og glemme trening etter sykdomsperioden. Not this time! Men merker godt at kroppen ikke er gira på trening. Den blir alltid så lat etter sykdomsperioder, hvor den liksom har fått smakt på å ikke trene, haha. "ÅJA, er det sånn det føles å slappe av! MMMMMM" sier kroppen. Kroppen er gira på å sove sånn.. femten timer i døgnet, helst fra midnatt til klokka tolv på dagen. Det gjør direkte vondt i både vilje og kropp å stå opp tidlig for å få trent. Men det er verdt det etterpå, når jeg er sliten på en bra måte, og våken. Nå skal jeg henge litt med pappa, før jeg møter Pixie Plaid i byen, for å se på en venninnes fotoutstilling. Yay! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 13. september 2012 #450 Del Skrevet 13. september 2012 Det suger, men det beste du gjør er å la vær å trene. Jeg hadde nesten to uker treningsfri pga. sykdom for en stund tilbake og selv om det er kjipt så gjør du vondt verre med å ikke la kroppen bli 100% frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 14. september 2012 #451 Del Skrevet 14. september 2012 Rahhh!!!! Jeg og fire venninner har starta en frivillig ska-pub i byen, og vi hadde åpning i dag. Det gikk over ALL forventning. Masse folk, vi tjente inn masse penger, vi hadde masse gøy, folk kosa seg. Det kom både fremmede og kjente. Folk var engasjerte. Jeg stod i døra, og fikk prøvd noe helt nytt. Elsker det! Glad vi skal gjøre det hver eneste uke i et halvt år :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cool_water Skrevet 14. september 2012 #452 Del Skrevet 14. september 2012 Hva er egentlig SKA-pub? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 14. september 2012 #453 Del Skrevet 14. september 2012 Haha, reggae og ska, musikksjangerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cool_water Skrevet 14. september 2012 #454 Del Skrevet 14. september 2012 Åååh! Høres utrolig spennende ut da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cool_water Skrevet 18. september 2012 #455 Del Skrevet 18. september 2012 Poke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 19. september 2012 #456 Del Skrevet 19. september 2012 Hei! Ikke poke meg, det kiler! Poke tilbake Jeg er tilbake, tok treningsfri en liten uke og det virka! En uke med sofakos, kjærstekos og lange gåturer gjorde susen. Er i bedre form enn noensinne! Trente armstyrke i dag, og skal mest sannsynlig svømme med ei venninne. Sistnevnte avhenger av om jeg rekker å gjøre ferdig de 1303470 ærenene jeg har i dag først. Grr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 19. september 2012 #457 Del Skrevet 19. september 2012 Av og til trenger en rett og slett bare å hvile ut og lytte til kroppen De gangene jeg gjør det så gjør jeg det alltid sterkt når jeg setter i gang igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 19. september 2012 #458 Del Skrevet 19. september 2012 Wow, den svømmeturen gjorde GODT! Var egentlig helt utslitt før svømmetur, men tenkte "skitt au, vi tar det rolig" og det var akkurat det vi gjorde. Svømte MYE saktere enn jeg er vant til. Kom ut derfra med ekstremt mye mer energi, og en mye mykere, gladere kropp. Mmmmmhhh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 20. september 2012 #459 Del Skrevet 20. september 2012 Sliten i dag til morran, men det ble 20 minutters core. Vanligvis tar det dobbelt så lang tid, men i dag gjorde jeg bare øvelsene en gang, ikke tre. Kjente det holdt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cool_water Skrevet 20. september 2012 #460 Del Skrevet 20. september 2012 Hei! Ikke poke meg, det kiler! Poke tilbake .. Hehe, du er søt du! virker som om hvilen gjorde kroppen din godt Trener du core hjemme? Hva slags øvelser tar du ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå