Gå til innhold

Prosjekt Røykeslutt!

Gjest Kevlarsjäl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

Takk for omtanken! Det var vondt ja!

Jeg kom akkurat på at jeg har tremånedersjubileum som ikkerøyker i dag! :danse: :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Kneet har antatt morsom form og farge, men været var knall, så dagens aktivitet ble en times gåtur. Gjorde vondt, men var verdt det med sola i ansiktet og alle de smilende menneskene rundt meg.

Kjøpte meg en ny foundation og Ben&Jerrys Phish food i tremånedersjubileumsgave til meg selv. Burde nok ha kosta på meg noe bedre, men orka rett og slett ikke legge noe effort i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

:trene: :trene: :trene: :trene: :trene: :trene: :trene: :trene:

Slang meg visst på sykkelen og sykla i en time jeg.. :sjenert: Veit jeg ikke skulle, men ble så rastløs! Føltes DIGG!

Nå kan jeg unne meg en desiliter ben and jerrys med god samvittighet i tilegg.

Vinn-vinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

:trene: :trene: :trene: :trene: :trene: :trene: :trene:

45 minutter styrke + 45 minutter kardio. :hakeslepp:

Edit:

Jeg fikk helt drøyt mye energi av den treningsøkta, og sykt godt humør! Og så tok jeg en dusj, og brukedenne skrubben og den ga meg et skikkelig kick, skikkelig oppkvikkende lukt!

Så nå danser jeg litt rundt mens jeg lager middag.

Konklusjon: begynner definitivt å bli treningsnarkoman :D

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Hatt en veie og måledag i dag! Har samme mål og vekt som sist jeg sjekka, så det er i grunn motiverende! Hadde håpa å se mer fremgang, men jeg har ikke vært flink på kaloriene i det siste, selv om jeg har vært god på treninga.

Men jeg har jo i det minste ikke gått opp, og det er kjempebra tatt i betraktning at jeg har slutta med nikotin (ergo mer sjangse for å gå opp i vekt)

Og dessuten kommer det seg.

Jeg ser mye bedre ut! Og bedre skal det bli :)

Gleder meg til neste uke og mer trening, men nå er det helg, og nå tenkte jeg meg på butikken for å kjøpe middag og øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Har gjort litt regning på det, og har funnet ut at en gjennomsnittlig bytur (ca 6 øl) gir et inntak på 600 kalorier, sånn grovt regna. Og det er hvis man drikker øl med lavt kaloriinnhold! Latterlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Spi-hi-hisedaaag! Har enda ikke fått i meg noe mat, men jeg skal lage kake. Selv om jeg er fyllesyk. Jeg SKAL ha kake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Så digg med spisedag! Hadde min igår :)

Minikokosboller, pizza, smågodt, rekechips og Pepsi Max :popcorn:

KOSE DEG MASSE!!!!!!!

Endret av *Maja*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

:trene: :trene: :trene: :trene: :trene: :trene:

En time på sykkelen! Mesteparten stående. Har oppdatert kardiospillelista mi, så var ekstra motivert. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Kevlarsjäl

Lang dag! Psyktime og møte med søte Pix gjorde meg helt utslitt. Kom hjem, lagde middag, sovna i et par timer og våkna igjen klokka halv åtte, så jeg innså at trening i dag ikke fungerer. :) Er ikke vits å trene når jeg ikke er helt i vater.

Kommer sterkere tilbake i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...