Gjest Daenerys Skrevet 29. februar 2012 #281 Del Skrevet 29. februar 2012 Ånei, det høres vondt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 29. februar 2012 #282 Del Skrevet 29. februar 2012 Takk for omtanken! Det var vondt ja! Jeg kom akkurat på at jeg har tremånedersjubileum som ikkerøyker i dag! :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 1. mars 2012 #283 Del Skrevet 1. mars 2012 Kneet har antatt morsom form og farge, men været var knall, så dagens aktivitet ble en times gåtur. Gjorde vondt, men var verdt det med sola i ansiktet og alle de smilende menneskene rundt meg. Kjøpte meg en ny foundation og Ben&Jerrys Phish food i tremånedersjubileumsgave til meg selv. Burde nok ha kosta på meg noe bedre, men orka rett og slett ikke legge noe effort i det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 1. mars 2012 #284 Del Skrevet 1. mars 2012 :trene: :trene: :trene: :trene: Slang meg visst på sykkelen og sykla i en time jeg.. Veit jeg ikke skulle, men ble så rastløs! Føltes DIGG! Nå kan jeg unne meg en desiliter ben and jerrys med god samvittighet i tilegg. Vinn-vinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 1. mars 2012 #285 Del Skrevet 1. mars 2012 Looooove Ben&Jerry's! Kos deg! Hilsen misunnelig godteriløftehaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 2. mars 2012 #286 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) :trene: :trene: :trene: 45 minutter styrke + 45 minutter kardio. Edit: Jeg fikk helt drøyt mye energi av den treningsøkta, og sykt godt humør! Og så tok jeg en dusj, og brukedenne skrubben og den ga meg et skikkelig kick, skikkelig oppkvikkende lukt! Så nå danser jeg litt rundt mens jeg lager middag. Konklusjon: begynner definitivt å bli treningsnarkoman :D Endret 2. mars 2012 av Kevlarsjäl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 3. mars 2012 #287 Del Skrevet 3. mars 2012 Hatt en veie og måledag i dag! Har samme mål og vekt som sist jeg sjekka, så det er i grunn motiverende! Hadde håpa å se mer fremgang, men jeg har ikke vært flink på kaloriene i det siste, selv om jeg har vært god på treninga. Men jeg har jo i det minste ikke gått opp, og det er kjempebra tatt i betraktning at jeg har slutta med nikotin (ergo mer sjangse for å gå opp i vekt) Og dessuten kommer det seg. Jeg ser mye bedre ut! Og bedre skal det bli Gleder meg til neste uke og mer trening, men nå er det helg, og nå tenkte jeg meg på butikken for å kjøpe middag og øl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 3. mars 2012 #288 Del Skrevet 3. mars 2012 Har gjort litt regning på det, og har funnet ut at en gjennomsnittlig bytur (ca 6 øl) gir et inntak på 600 kalorier, sånn grovt regna. Og det er hvis man drikker øl med lavt kaloriinnhold! Latterlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 4. mars 2012 #289 Del Skrevet 4. mars 2012 Spi-hi-hisedaaag! Har enda ikke fått i meg noe mat, men jeg skal lage kake. Selv om jeg er fyllesyk. Jeg SKAL ha kake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 4. mars 2012 #290 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Så digg med spisedag! Hadde min igår Minikokosboller, pizza, smågodt, rekechips og Pepsi Max KOSE DEG MASSE!!!!!!! Endret 4. mars 2012 av *Maja* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 4. mars 2012 #291 Del Skrevet 4. mars 2012 Åssen kake skal du lage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 4. mars 2012 #292 Del Skrevet 4. mars 2012 Yaay! Lager veganmisjonens kanelkake den er DIGG, enkel, og alle ingrediensene finnes til en hver tid i huset mitt. Så det er liksom sånn easy-peasy-supergod kake Den står i ovnen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. mars 2012 #293 Del Skrevet 5. mars 2012 :trene: :trene: :trene: En time på sykkelen! Mesteparten stående. Har oppdatert kardiospillelista mi, så var ekstra motivert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 5. mars 2012 #294 Del Skrevet 5. mars 2012 Kjempebra! Har du noen sanger du vil dele? Trenger inspirasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. mars 2012 #295 Del Skrevet 5. mars 2012 Sendte deg en PM, Daenerys! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 5. mars 2012 #296 Del Skrevet 5. mars 2012 Ooooo....kanelkake hørtes godt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 5. mars 2012 #297 Del Skrevet 5. mars 2012 Sendte deg en PM, Daenerys! Thank u! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 6. mars 2012 #298 Del Skrevet 6. mars 2012 Lang dag! Psyktime og møte med søte Pix gjorde meg helt utslitt. Kom hjem, lagde middag, sovna i et par timer og våkna igjen klokka halv åtte, så jeg innså at trening i dag ikke fungerer. Er ikke vits å trene når jeg ikke er helt i vater. Kommer sterkere tilbake i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 7. mars 2012 #299 Del Skrevet 7. mars 2012 :trene: :trene: :trene: :trene: 30 minutters styrke + 30 minutters kardio! Yay! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 7. mars 2012 #300 Del Skrevet 7. mars 2012 You go Girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå