Gå til innhold

Prosjekt Røykeslutt!

Fremhevede innlegg

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Glemte jo helt bort 7ukersbelønningen min!

Men nå har jeg altså bestilt meg

26 neutral palette

og

Denne, denne og to andre løsskygger.

Og i dag har jeg spist GODT, og jeg har vært mett hele dagen, og gikk i null med kaloriene! Så det er mulig, så lenge man holder seg unna tomme kalorier. Weee!

Videoannonse
Annonse
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Har hatt fire treningsøkter denne uka, alle har vært litt labre. Tar meg treningsfri over helga, så ikke noe trening før på mandag!

Tror jeg trenger det. Kommer til å gå ut over kalroiene da, jeg klarer nemlig ikke opprettholde 1400 kalroier med mindre jeg legger inn 200 ekstra kalorier som jeg har trent.. Søren. Kan jo gå en tur, men det er sykt kjipt vær i dag. Det er grått, relativt mildt, men med en sånn kvalm vind som trenger seg igjennom alt. Og så er det slaps og sørpe over alt. Ugg.

Skrevet

Helluuuu :vinke:

Har fulgt litt med deg her. Du er ganske tøff mot deg selv de dagene du ikke trener perfekt eller går litt i overskudd. Ikke vær for hard mot deg selv.

Husk at det er en ny livsstil med trening og en sunnere hverdag du har startet med; Ikke et Hitler regime der du skal skyte deg selv når du av og til koser deg :pisk:

:klem1:

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Tihi! Nei, jeg pleier å si til meg selv at så lenge halvparten av dagene i uka har trening/kaloriunderskudd er jeg fornøyd! Så jeg er ikke helt Hitler på meg selv, altså. Men i boka mi blir ting veldig svart-hvitt, og av en veldig god grunn: jeg er mesteren i unnskyldninger. Så jeg MÅ styre litt med jernhånd sånn i begynnelsen, sånn for å ikke skeie helt ut..

Helt seriøst, da jeg var på det verste fungerte hjernen min sånn her: "det er fredag, da må jeg kunne unne meg noe godt! Lørdag og! Søndag og! På mandag trente jeg, da kan jeg jo gi meg en liten belønning! På onsdag begynte mensen, uff, nå må jeg ha sjokolade! På torsdag møter jeg jo venninnene på cafe, kan jo ikke sitte og spise salat da! Nå er det jammen helg igjen, får belønne meg litt! Jeg tar gåturen til butikken som en trim! Og shit, jeg er litt forkjøla, jeg må ha trøstesjokolade!"

og med treninga var det samme ulla "nei, uff, i dag er det dårlig vær, nei, i dag er det Grey´s på tv, burde slappe av i dag.. Har jo litt vondt i halsen også.. Og dessuten trente jeg jo to ganger i forrige uke.." :sjenert:

Men jeg prøver å være stolt de dagene jeg får det til, i steden for skuffa de dagene jeg skeia litt ut.. :)

Skrevet

Det er bra :)

Godt du har funnet en balanse som fungerer for deg :jepp:

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg tok mål av meg selv i dag, og det er -2 på de fleste måla! :hakeslepp:

Og minus 1 kilo også! :danse:

Herregud, dette bærer jo rett vei! :D Ble sykt motivert for å trene neste uke nå! Skal reise til mamma på mandag tror jeg, og kjøpe joggeskoene da. Jeg nekter å vente mer, for jeg VET at jeg ikke kommer til å sprekke med røykinga :D

Føler meg så flink!

Jeg skulle forresten lime bilde av min motivasjon for tida, karakteren Anja Bjørk fra den dansk/svenske krimserien Broen. Det er hun outcastjenta med det sorte håret. Men finnes ikke noen bilder av beina hennes på google.. Men dere som har sett serien burde vite hva jeg snakker om, fy faen hun har så sykt deilige bein.

Skrevet

Oj oj, så flink du er! Dette går jo helt utrolig bra!

Tøffingen! :)

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet (endret)

Inpirasjon #1

Inspirasjon #2

Inspirasjon #3

Inspirasjon #4

Har tatt meg bryet av å ta et par screenshots fra nrk nettv av hun inspirasjonsjenta mi. Bildene viser ikke i det hele tatt hva jeg snakker om - det er noen mennesker man må se med bevegelser for at de skal bli pene. Men det som fascinerer meg er hvor tynne, men likevel feminine lårene hennes er. Hun har et massivt mellomrom mellom låra! (og neei, jeg sikter ikke til noe annet..:P)

-

Det er helt uvirkelig å gå på vekta og se 57-tallet. Tar meg selv i å gå på vekta hele tida for å sjekke at det fortsatt står der. :P Jeg har strevd i over ett år med å rikke vekta neddover!

Og endelig løsna det! Det var jo kjempegøy :D

Men jeg forbereder meg på at jeg kommer til å se 58-tallet igjen, vekta justeres jo av mange faktorer..

For å unngå skuffelse midt i uka skal jeg ikke veie meg før neste lørdags formiddag, jeg lover! :) Da kan det jo hende jeg har gått ned 0,2 kilo til :skratte:

I dag er det spisedag, men har ikke spist så mye, er ganske fyllesyk - så man kan jo si jeg hadde spisedag i går også. :P Det er mye mat i god drikke. :P

MEN etterpå skal jeg se Ingen Grenser, og jeg har sjokolade. Og jeg er ikke redd for å spise den! :rodmer:

Endret av Kevlarsjäl
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Søndag er ikke alltid den beste dagen å ha spisedag :P har fått i meg frokost, en halvgrei lunsj, to glass cola, en halv middagsposjon, og hele SEKS ruter med melkesjokolade..

(jeg kjøpte faktisk 400 gram på deling mellom meg og pappa, for vanligvis går det ned på høykant..)

Blir bare mer og mer fyllesjuk. :P

I morra skal jeg og pappa dra og leite etter joggeskooo :D

Gjest Daenerys
Skrevet

Håper du finner noen bra sko! :) Wow, 6 ruter :fnise: er jo ingenting.

Skrevet

Kanskje like greit å ha søndager som spisedag sånn sett da :fnise: Så begrenser det seg automatisk.

Jeg prøver å bli flinkere på mellommåltider, jeg har jo for vane å spise 2 ganger om dagen ca...

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Men poenget med spisedag er jo at man skal spiiiiseee :sjenert: Jeg kjenner faktisk at gårsdagens spisedag var nok, er deilig med halvannen dag hvor man ikke tenker trening, kalorier eller fett. :)

I dag er det mandag og på´n igjen. Jeg var på G-max og tok løpetest. Null proneringsfeil, og bra løpestil, sa fyren. han sa jeg kan velge og vrake i sko, så lenge de har nok demping. Jeg sa meg fornøyd. Mamma ga meg penger til sko, så senere i kveld skal jeg gjøre research på hvor de har billige og bra sko med nok demping. Kan kanskje ta en tur på senteret i morgen før jeg har tirsdagssosialisering med gjengen.

Båkna med krampe bak kneet i dag, og LABER tilstand. Skal likevel trene, skal bare spise litt først.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

:trene: :trene: :trene: :trene: :trene: :trene: :trene:

Sykkel: 30 min/en slags intervalltrening

Sitte: 10 min

Stå: 5 min

Sitte: 5 min

Stå: 5 min

Sitte: 5 min

+

Tredemølle: 30 min

Rask gange: 2 min

Løpe: 10 min

Rask gange: 10 min

Løpe: 5 min

Rask gange: 3 min

Med andre ord ble det en fin liten økt i dag :) Løp selv om skoa ikke er helt bra, måtte bare kjenne at jeg kunne! Kneet tok ikke skade av det. Men nå lover jeg å ikke løpe noe mer før jeg får nye sko :)

Skrevet

Så flink du er til trening og røykeslutt! :jepp:

Lykke til med å finne nye joggesko... jeg kjøpte også nye sko etter å ha tatt en sånn løpetest i sportsbutikk i fjor, og det har blitt mye lettere å løpe når man har ordentlig tilpassede sko.

Skrevet

Hehe, jeg tror du var på beste stedet for å kjøpe sko i dag altså... Er ikke så mange steder å velge mellom her, det blir Intersport, G-Sport, Sport 1 eller G-max lissom. Og prisene er ganske like overalt.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Takk vofsi og marshmallow! :D Føler meg flink jeg og!

Og pix, de hadde ganske ræva utvalg på g-max. Og jeg hadde ikke nok penger, siden jeg var der på researchrunde ;)

Skrevet

Da tror jeg ikke du finner stort bedre utvalg noe annet sted. Er generelt litt dårlig timing for sånne ting mens det fortsatt er vintersportsesong (I know, jeg var på intersport for å se etter yogabukse, bare vintertøy, og "treningsentertøy". )

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Er ikke i form i dag heller, samme opplegget som i går. Pinglesyk. Orker ikke formiddagstrene i dag, tror jeg trener når jeg kommer hjem fra tirsdagssosialiseringa. Kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...