Lutetium 71 Skrevet 8. desember 2011 #1 Del Skrevet 8. desember 2011 Var uheldig med kanonkule. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 8. desember 2011 #2 Del Skrevet 8. desember 2011 OI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #3 Del Skrevet 8. desember 2011 Hehehe, ja jeg leste om denne saken i går. Håper de omtaler tabben når de sender det ferdiggjorte innslaget på TV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 9. desember 2011 #4 Del Skrevet 9. desember 2011 Ja, den var sur. Bra at ingen kom til skade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #5 Del Skrevet 9. desember 2011 WOW! Skjekk det på youtube, hvordan kanonkulen gikk i gjennom huset, spratt på veien og videre igjennom en minivan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 9. desember 2011 Det var igrunnen en veldig liten kule, jeg tenker automatisk på gresskarstørrelse++ når jeg hører ordet "kanonkule" (sett litt for mye film, ja). Det hadde faen griseflaks ja. Både de som var i åpenbar livsfare, og de som soset rundt på skytebanen. Undres på om programmet hadde blitt lagt ned, om noen hadde kommet til skade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 9. desember 2011 #7 Del Skrevet 9. desember 2011 Utrolig at det går an. Glad for at ingen ble skadet i uhellet. Sånn sett så var det hell i uhell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå