Gjest Anonym Nå Skrevet 16. desember 2003 #1 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg er en jente på 23 år som vurderer sterkt å skaffe meg et sexleketøy, både for meg selv og for å få litt spenning i sex-livet. Er så mye forskjellig å vlege mellom- så viss noen har et tips, så hadde det vært supert..Vil ikke ha en vanlig dildo- det må være noe som stimulerer klitoris.. Har sikkert vært tråder på dette før- men jeg finner dem ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2003 #2 Del Skrevet 16. desember 2003 jeg bruker vibrator, glidemiddel, håndjern, strips og barberblader sammen med typen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2003 #3 Del Skrevet 16. desember 2003 Hva bruker du Barberblader til da? For å tilfredstille deg selv? Og strips? Hva er det? Mulig jeg er helt fjern her men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 16. desember 2003 #4 Del Skrevet 16. desember 2003 jeg bruker vibrator' date=' glidemiddel, håndjern, strips og barberblader sammen med typen min [/quote'] barberblader? :o Håper inderlig at det er til barbering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2003 #5 Del Skrevet 16. desember 2003 strips brukes til å binde fast folk til senga med... barberblader *host host* best jeg ikke sier til hva, noen folk er snerpete og vil si jeg er pervo da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ch@rmille Skrevet 16. desember 2003 #6 Del Skrevet 16. desember 2003 Joa.. Si det! Masse bra leketøy. Jeg har bla. g - ormen, Pulsatron kit (sett som er kjempebra!!!!) og hi tech dobbeltvibrator + glidemiddel selvfølgelig. Kikk litt i de forskjellige nettbutikkene. erotikknett.no og (Linken er slettet. Remyline Moderator). har testet en del leketøy og skrevet om dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 16. desember 2003 #7 Del Skrevet 16. desember 2003 strips brukes til å binde fast folk til senga med... barberblader *host host* best jeg ikke sier til hva' date=' noen folk er snerpete og vil si jeg er pervo da[/quote'] Har du sagt A får du si B, og jeg vil gjerne vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2003 #8 Del Skrevet 16. desember 2003 javell.... jeg bruker barberblader til å skjære litt på typen min så jeg får smakt blodet hans..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ch@rmille Skrevet 16. desember 2003 #9 Del Skrevet 16. desember 2003 Helt i orden det om du og typen din liker det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 16. desember 2003 #10 Del Skrevet 16. desember 2003 OK :o har hørt om slikt før, men jeg trodde faktisk det bare var tull, men det finnes altså folk som gjør det. Hva er det som gjør at dere gjør det? Tåpelig spørsmål sikkert, men jeg er da nysgjerrig av meg da. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2003 #11 Del Skrevet 16. desember 2003 vi gjør det fordi det er en meget intim og romantisk ting å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 16. desember 2003 #12 Del Skrevet 16. desember 2003 Nok et tåpelig spørsmål fra meg :oops: Hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2003 #13 Del Skrevet 16. desember 2003 ehm.... so is it bare??? eller kanskje det bare er vi som er rare.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 16. desember 2003 #14 Del Skrevet 16. desember 2003 Vil ikke kalle dere rare da, men jeg har litt problemer med å se for meg den intimiteten du snakker om. Når noen blør anser jeg at personen har vondt kanskje det er jeg som er rar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ch@rmille Skrevet 16. desember 2003 #15 Del Skrevet 16. desember 2003 Så er det jo en kjennsgjerning at noen tenner på smerte.. Og det trenger ikke bety at de er rare - eller at du eller andre er rare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 16. desember 2003 #16 Del Skrevet 16. desember 2003 Strips og håndjern virker spennende, men barberblader? Joda, om dere liker det, men jeg hadde blitt nervøs jeg om jeg var satt fast og det dukket opp barberblader. Best å klarere sånt på forhånd ja :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Frk Amalie~ Skrevet 17. desember 2003 #17 Del Skrevet 17. desember 2003 Vi har oljer, astrovibb, fjær og pulsatron kit. Skal kjøpe håndjern og flippervibben, men har ikke kommet så langt ennå. Noen som har testet flipper? Hørt den skal være bra ihvertfall. Vil vel egentlig anbefale de tingene jeg har :D Et minus med pulsatron; den bråker no inni *** :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 17. desember 2003 #18 Del Skrevet 17. desember 2003 Oljer, kanskje det blir håndjern til jul fra meg til ham.... jeg har klitoris-egg og en vibrator med klitorisstimulering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 17. desember 2003 #19 Del Skrevet 17. desember 2003 Forløpig har vi klart oss uten hjelpemidler, men jeg fikk akkurat av typen min en vibrator, men den er enda ikke utprøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 17. desember 2003 #20 Del Skrevet 17. desember 2003 :o :o :o Jeg blir nesten heeelt sjokka her jeg. Er det virkelig sååå vanlig med sexleketøy? Jeg har aldri trodd JEG var "prippen", heller det motsatte...men...jaja... Jeg har forresten ingen sexleketøy nei, har bare samboern min. Det er ikke bare bare det da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå