floyel Skrevet 7. desember 2011 #1 Del Skrevet 7. desember 2011 Hei! Treåringen min fikk et lekekjøkken i fødselsdagsgave i år. Han elsker det. Når jeg spør han om hva han ønsker seg til jul, vil han gjerne ha knapper på mikrobølgeovnen. Se mikrobølgeovnen her: Min lenke Hvordan i all verden skal jeg få til dette? Har lurt på om det finnes kalkulator e.l. i klistremerkeformat som han kan lime på mikrobølgeovnen. Vanlige, runde klistremerker kunne kanskje gjort susen som knapper, men ønsker meg også et lite display. Hadde det i tillegg plinget, ville alt vært topp. Noen ideer? Blir veldig takknemlig for alle innspill. mvh Fløyel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Offensive Pie Skrevet 7. desember 2011 #2 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Amazon har flere fine her. De kan tapes på seksjonen du lenket til ETA: Dette er nedtellingsur til vanlige ovner, så en del av dem vil plinge. Endret 7. desember 2011 av Offensive Pie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Røyskatt* Skrevet 7. desember 2011 #3 Del Skrevet 7. desember 2011 Ja, sånne fungerer. Jeg tenker alt av små alarmklokker, men også som du selv nevner med en kalkulator. En liten dæsj superlim, og så har han plutselig fått det. Ellers finnes det sånne butikksett du kan kjøpe i duplo. Eldste min har kasseapparat i duplo. Det har noen knapper, og plinger som bare det. Er på størrelse med en vanlig duplobit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
floyel Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 7. desember 2011 Ah. Dette var jo genialt. Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 7. desember 2011 #5 Del Skrevet 7. desember 2011 jeg leste; Det TENåringen min... hahahahahaaaa Ja ja sånn kan det gå når jeg er så sylta... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 9. desember 2011 #6 Del Skrevet 9. desember 2011 Tråden ryddet for avsporing, Bond,mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå