Gå til innhold

er det for sent å bestille fra play.com nå?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Varen står registrert at er inne om 3-5 dager, på noen står det innen 24 timer.

Bestiller under 200,- og heller flere pakker (er gratis frakt)

Noen som vet om det er for sent å bestille derifra nå for å få det før jul??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror en del kan komme frem, og noe kommer kanskje ikke på en stund. Står det "out of stock" kan det ta veldig lang tid, for da er ikke varen inne. Tror det lengste jeg har opplevd når det har stått 3-5 dager er to uker. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtp at postmengden øker nå før jul er det ikke sikkert du får varene til julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bestille alt på samme bestilling, for de sender uansett alt i separate pakker. Så lenge du passer på at du ikke bestiller enkeltprodukter til over 200 kroner er du trygg. Amazon, derimot, sender alt i samme pakke.

Jeg tror nok trygt du kan bestille, de vil helt sikker bestrebe seg på å få alt fram til jul når folk bestiller nå i desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Varen står registrert at er inne om 3-5 dager, på noen står det innen 24 timer.

Bestiller under 200,- og heller flere pakker (er gratis frakt)

Noen som vet om det er for sent å bestille derifra nå for å få det før jul??

Om jeg husker rett, så pleier posten å anbefale å sende pakker senest 16. desember for at pakkene skal nå frem før julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg husker rett, så pleier posten å anbefale å sende pakker senest 16. desember for at pakkene skal nå frem før julaften.

Det er innenlands i Norge, for å sammenligne bør du sende innen 9ende om du skal sende en vanlig pakke TIL UK, og 14ende for småpakker. Sist jeg bestilte på play.com tok det 17 dager til pakken var hos meg, og det var i sommer, derfor jeg tror det kan bli knapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg bestiller fra play.com så tar det melleom 7-14 dager før jeg får varene. Du har gode sjanser for å få det før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestiller veldig mye fra Play.com, noen ganger tar det 2-3 dager, men som regel tar det nærmere 14 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Meget godt spørsmål.

Sambo får stadig filmer som han bestilte for mange mange mange mnd siden :fnise:

Er det viktige gaver? Ville kaaanskje ikke tatt sjansen?... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte en CD som skal være gave fra Play for et par dager siden. Er helt sikker på at det går bra. Har allerede fått mail om at CDen er sendt. Tar som regel 1-2 uker før jeg får ting fra Play i posten her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...