Gå til innhold

fitte for et stygt ord


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller er fitte det styggeste ordet som finnes? I hvertfall et av dem. Jeg takler rett og slett ikke ordet.

Damer er et sexsymbol for mange og det beste hetrofile menn vet, så hvorfor gir man da damers viktigste og sikkert beste kroppsdel (i hvertfall for menn vil jeg tro) et så stygt ord?

http://no.wikipedia.org/wiki/Fitte

Høres egentlig ikke så lekkert ut at jeg har ei "spjære" mellom beina.

Er det bare meg, eller er fitte det styggeste ordet som finnes? I hvertfall et av dem. Jeg takler rett og slett ikke ordet.

Damer er et sexsymbol for mange og det beste hetrofile menn vet, så hvorfor gir man da damers viktigste og sikkert beste kroppsdel (i hvertfall for menn vil jeg tro) et så stygt ord?

http://no.wikipedia.org/wiki/Fitte

Høres egentlig ikke så lekkert ut at jeg har ei "spjære" mellom beina.

Kunne ikke vært mer enig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnes det stygge ord? Ord blir gjort stygge gjennom måten de blir brukt på.

Myten skal ha det til at ordet "fuck" opprinnelig var en forkortelse for en domsbegrunnelse som ble brukt i engelsktalende land for flere hundre år siden:

Folk som ble satt i gapestokken, fikk en plakat der det stod hva de hadde gjort. En av de tingene man kunne havne i gapestokken for, var laus seksualitet. De kalte det "unlawful carnal knowledge". Så FUCK står for "For Unlawful Carnal Knowledge".

Hør hørt at det står for fornication under council of the king ( eller noe sånt)

Har sitt opphav fra middelalderens england, en tid da england var involvert i krig, og kongen ønsket at folket fikk så mange barn som mulig, og at man derfor kunne søke kongen om å få barn utenfor ekteskap. altså Fornication....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør hørt at det står for fornication under council of the king ( eller noe sånt)

Har sitt opphav fra middelalderens england, en tid da england var involvert i krig, og kongen ønsket at folket fikk så mange barn som mulig, og at man derfor kunne søke kongen om å få barn utenfor ekteskap. altså Fornication....

Dette er en vandrehistorie.

Anonym poster: f06db247fc03288c0ef1b39e773cc2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Grusomt stygt ord, ja. På kvinnelig kjønnsorgan er det "penere" å bruke mus. Fitte ser jeg på som et skjellsord.

Endret av Sulosi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker fitte, det er et flott glad-ord som spretter på tunga.

Vil mye heller ha en fitte enn en gnager mellom beina :fnise:

Anonym poster: 35f302f67e4ada78a8f2bed616cac2eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grusomt stygt ord, ja. På kvinnelig kjønnsorgan er det "penere" å bruke mus. Fitte ser jeg på som et skjellsord.

Enig! Lite sjarmerende når menn bruker ordet "fitte" om kjønnsorgan. Det samme gjelder egentlig når kvinner bruker det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fitte er et sexy ord. Høne og mus høres bare ekkelt ut, skjønner ikke at folk gidder å bruke sånne ord. Hvilke ord bruker dere når dere sender grisemeldinger med kjæresten da? Vulva og vagina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Lite sjarmerende når menn bruker ordet "fitte" om kjønnsorgan. Det samme gjelder egentlig når kvinner bruker det.

Pleier du å dirty-talke i senga? Hva skal man si istedenfor fitte i en sånn setting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier du å dirty-talke i senga? Hva skal man si istedenfor fitte i en sånn setting?

I en sånn setting foretrekker jeg heller at han sier "inn i deg" i stedet for å bruke et bestemt ord. Til vanlig ,når jeg snakker med venninner, bruker jeg "der nede". Hvis vi snakker litt tullete, bruker jeg "mus". Hos legen bruker jeg "underlivet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...