Gjest gjest Skrevet 6. desember 2011 #1 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg skal kjøpe julegave til en gutt på 22 år. Jeg kjenner han ikke, og vet ikke så mye om hva han liker, utenom at han liker bil og film. Noen som har noen tips til hva jeg kan kjøpe til han for ca 100-150 kr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #2 Del Skrevet 6. desember 2011 gavekort på kino? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 6. desember 2011 #3 Del Skrevet 6. desember 2011 Evt. gavekort hos Platekompaniet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 6. desember 2011 #4 Del Skrevet 6. desember 2011 Vil helst unngå å gi gavekort. Noen som har noen tips til en film jeg kunne kjøpt? Hva passer til gutter på den alderen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilypond Skrevet 6. desember 2011 #5 Del Skrevet 6. desember 2011 Hva slags forhold har du til denne gutten? Om jeg må gjette vil jeg tippe datters kjæreste? Siden du sier han liker bil og film må vel en film om bil være en fulltreffer? Foreslår Fast & Furious 5, den er ute på DVD nå, kom i våres. Så den på kino med noen gutter, vi er i samme alder, og de syns den var veldig tøff. Den er ikke i overkant teit, balanserer bare litt på kanten av teit for meg som jente, men ganske sånn du forventer utfra tittelen og forgjengerne... Det fine med DVD-gaver er jo at de er en ordentlig gave, men de er ganske lett byttbare om de ikke faller i smak eller man har den fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 6. desember 2011 #6 Del Skrevet 6. desember 2011 Vil helst unngå å gi gavekort. Noen som har noen tips til en film jeg kunne kjøpt? Hva passer til gutter på den alderen? Jeg anbefaler først og fremst Limitless. Ellers har jo Hangover 2 nettopp kommet ut, Super 8 kommer også 14. desember. Hvis du vet at han har PS3 eller Blu-Ray spiller, ville jeg også kjøpt dem som blu-ray heller enn dvd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 7. desember 2011 #7 Del Skrevet 7. desember 2011 tråløs høytaler til iPod... 200 kr ! Norsk firma Music Angel. Jeg har en slik og elsker den. Mye mer kompakt og mobile. http://www.expert.no/Search/ProductList.aspx?Keywords=music+angel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smiile Skrevet 7. desember 2011 #8 Del Skrevet 7. desember 2011 kjøp en pakke me øl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest helenehøi Skrevet 9. desember 2011 #9 Del Skrevet 9. desember 2011 Abonnement på bilblad? Autofil eller gatebil feks.. Ellers bruker de jo ofte lue eller caps, eller et fint skjerf? Gavekort til to kinobilletter? Eller flaske sjampis til nyttårsaften? Gutter generelt er vel ikke så glad i nips og dilldall og setter vel pris på gaver som kan brukes (opp) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 9. desember 2011 #10 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Tja, hvis han liker både bil og film så har han kanskje sett denne filmen alt, men hva med Fast & Furious 5 (Fast Five) på DVD eller blu ray (blu ray forutsetter i grunn at han har blu ray-spiller evt. PS3)? Å ja, nå ser jeg at Lilypond allerede har foreslått denne. Endret 9. desember 2011 av *Numi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå