Gå til innhold

Sitter fast med julegave tl min kjære, vet ikke hvor jeg skal begynne eller hvordan jeg skal gjøre det :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for å lage scrapbook til min kjære i år med bilder av hans bror og familie (han mista broren for 2 år siden), men nå sittr jeg med bilder og bok uten å vite hvordan eller hvor jeg skal begynne.

hva skal skrive? hvordan ska forsida av denne boka se ut ?

Alle arkene er svarte, jeg har sølvpenn, noen sølv bokstav klister merker og noen med engler!

hjeeeelp meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær kreativ og finn ut dette selv. Gjør det peronlig :) Veldig koselig gave forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en koselig gave! Dette blir kjempebra!

En idè til forsiden kan jo være et bilde av kjæresten din og broren hans sammen om du har det der ? =) Bruk f.eks sølvbokstavklistremerkene til å skrive navnene deres sammen over bilde og skriv et ordtak/dikt/noe som betyr noe spesielt for de av sangtekst eller liknenden under i sølv? Fant noen eksempeler på nett:

"A brother is a friend given by Nature." Jean Baptiste Legouve

"Never make a companion equal to a brother." Hesiod

En bror er en som er helt spesiell

som du alltid kan stole på

Han er der for deg fra morgen til kveld

lojal og trofast som få

I nødens stund er han god å ha

Han vet alltid hva som skal til

For å rette opp gale ting som har skjedd

- fra gråt til et lykkelig smil.

ukjent

Jeg scrappet et album i bursdagsgave for noen år siden. Da hadde jeg et "tema" på hver side (bilder fra en spesiell hendelse) Skrev eller lagde overskrift som passet med det tema. Kan jo og være en idè å lage noen av temaene litt morsomme om du har bilder fra noen artige episoder. Det er godt å kunne sette seg ned å minnes de man har mistet og klare å le og smile av morsomme ting som har skjedd.

Lykke til videre med scarppingen! :)

Endret av Skogstrollet
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en av side kan du skrive med sølvpennen din. Spør hans familie om noen gode historier om de to. Om du har god kontakt med dem da...

Boken trenger ikke å være så trist, for tanken bak er så ren og fin, ts. Det er godt du tenker på denne måten.

Forsiden kan være enkel og forklarende.

***

Til *Kjæresten* min

Som savner *Broren* sin

***

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her...

Tusen takk for gode råd og tips.

Nå har jeg endelig begynnt, starta med bryllups bilder av foreldrene osv. skrev små qoutes på norsk og engelsk på hver side om livet, minner, mødre og barn, men nå må jeg visst handle inn mer dill og dall før jeg forsetter imorgen.

Håper jeg rekker å bli ferdig til lørdag for da reiser vi bort fra til første juledag.

:takke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...