Neala Skrevet 19. april 2012 Forfatter #541 Del Skrevet 19. april 2012 Ta av ene siden på sengen, så hun kan gå ut og inn selv? Det går ikke an, tror jeg. Gammel seng (fra før jeg ble født). Jeg må vel bare tenke på å kjøpe ny seng da. Da tror jeg at jeg kjøper juniorseng i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. april 2012 #542 Del Skrevet 20. april 2012 Så stor hun er blitt som klatrer ut av sengen selv. Da jeg var liten pleide jeg visst å først hive dyna på golvet, så hoppet jeg ut oppå den. Kanskje noe å lære henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 20. april 2012 Forfatter #543 Del Skrevet 20. april 2012 Så stor hun er blitt som klatrer ut av sengen selv. Da jeg var liten pleide jeg visst å først hive dyna på golvet, så hoppet jeg ut oppå den. Kanskje noe å lære henne? Hun har blitt veeeldig stor :rodmer:Det var lurt, jeg skal gi henne et tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 20. april 2012 #544 Del Skrevet 20. april 2012 Ja, jeg tenker å vurdere juniorseng til sommeren, og selv hun N er yngre, er hun jo mye tidligere ut motorisk, så kanskje det er på tide? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 20. april 2012 Forfatter #545 Del Skrevet 20. april 2012 Ja, kanskje det Fadderbarnet mitt sov i sprinkelseng til hun var 2,5, så både moren hennes og mamma så på meg med store øyne når jeg sa jeg kom til å gjøre det, for "hun går jo bare ut av!". Som om hun ikke kommer til å gå ut av på tross av sprinklene Får prøve og se om jeg finner en brukt juniorseng, og heller kjøpe ny madrass. Jeg gidder ikke bruke 2000 kr på en seng når den ikke blir brukt så veldig lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. april 2012 #546 Del Skrevet 20. april 2012 Så lenge hun ikke slår seg på vei ut, er vel det bedre med en juniorseng enn at hun hopper ut av sprinkelsenga og slår seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 20. april 2012 Forfatter #547 Del Skrevet 20. april 2012 Så lenge hun ikke slår seg på vei ut, er vel det bedre med en juniorseng enn at hun hopper ut av sprinkelsenga og slår seg? Ja, det er jo det jeg også tenker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. april 2012 #548 Del Skrevet 20. april 2012 Flinke jenta di! Hun er jo en skikkelig kjapping, og det er jo litt kult, selv om det blir enda mer slitsomt for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 24. april 2012 Forfatter #549 Del Skrevet 24. april 2012 Pakke, pakke, pakke! Nå er det en uke til vi flytter Jeg rydder, sorterer, kaster, gir vekk, selger og pakker Eller, jeg skal gjøre det, men er ikke alltid like effektiv når snuppelure (og mammaen da) aller helst vil være ute i det fine været! Gleder meg til vi har kommet på plass altså Da er det bare en dag til S kommer hjem også Jeg vet jeg er superdårlig på å oppdatere i bøkene deres, jeg ser til og med at noen er borte fra mine innlegg Jeg skal ta igjen det tapte etter hvert, men først må jeg få litt mer tid og overskudd Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 24. april 2012 Forfatter #550 Del Skrevet 24. april 2012 Æsj, nå som jeg var så godt i gang går jeg tom for flyttekasser. Tror jeg skal begynne på klærne våres. Det er jo bare å ha liggende klær for syv dager, resten kan jeg pakke ned Og det pakker jeg i poser, evt søppelsekker. Vi skal ikke jo flytte en kilometer en gang! Vel, okey, kanskje en da Håper jeg får pakket en del i dag, så jeg får ut av veien litt rot. Det er helt grusomt å være her nå for tiden, for her ligger ting over alt. F.eks, i sofaen ligger det nå: siste utgave av Foreldre og barn, betalte regninger, manualer, en dyrebok, bleier, sammenbrettede håndklær som jeg tok ut av kommoden da den ble solgt, N sine uteklær som også ble tatt ut av kommoden, smykkeboksen min, et serveringsbrett, et par cd-er, fjernkontrollene og en oppblåsbar nakkepute. Det meste ligger her fordi at det har ligget på gulvet/en stol/på bordet, og N har "ryddet" Jeg satser på ryddig leilighet (sett bort fra kassene og posene, men de skal settes fint på kjøkkenet) til Frustrerte fruer i kveld! *ringe pappa og be om flere kasser* Tudelu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. april 2012 #551 Del Skrevet 24. april 2012 Flytting er noe herk selv uten små hjelpere, så jeg skjønner godt at det er litt kaotisk hos deg nå! Heldigvis er det snart overstått, og du på plass i en bedre leilighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 26. april 2012 Forfatter #552 Del Skrevet 26. april 2012 Flytting er noe herk selv uten små hjelpere, så jeg skjønner godt at det er litt kaotisk hos deg nå! Heldigvis er det snart overstått, og du på plass i en bedre leilighet! Det er det så absolutt Det som er verst er alt småplukket!! Nå har jeg kvittet meg med halve garderoben min, så jeg skal legge det som er brukt en gang eller så ut for salg - og så skal jeg fornye litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 26. april 2012 Forfatter #553 Del Skrevet 26. april 2012 I går ble jeg medlem på treningssenteret! Visse ting må man bare ta seg råd til Vi var på bodypump, og jeg syns det var kjempegøy! Gleder meg til neste gang allerede Nå er N hos mormoren så jeg får pakket småplukket. Huff. Som jeg skal kaste! Papirer, betalte regninger, kvitteringer... Sånt som hoper seg opp! Om seks dager kommer S hjem, som jeg gleder meg Jeg har forresten ordnet bursdagsgave til han! Han har ikke bursdag før i juni da, og får den ikke før i juli, men han skal få en paraglidingtur! Tipper det vil falle i smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 26. april 2012 #554 Del Skrevet 26. april 2012 Så flink du har blitt til å trene! Er rent imponert, jeg! Det blir utrolig fort mange sånne småting! Det er snart tre år siden jeg flyttet hjemmefra (og dermed for første gang) og i løpet av noen måneder skal vi flytte igjen. Gruer meg til å gå igjennom alle småting vi har samlet opp! Oi, så tøff bursdagsgave! Det blir nok superstas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 26. april 2012 Forfatter #555 Del Skrevet 26. april 2012 Så flink du har blitt til å trene! Er rent imponert, jeg! Det blir utrolig fort mange sånne småting! Det er snart tre år siden jeg flyttet hjemmefra (og dermed for første gang) og i løpet av noen måneder skal vi flytte igjen. Gruer meg til å gå igjennom alle småting vi har samlet opp! Oi, så tøff bursdagsgave! Det blir nok superstas! Takk! Jeg er ganske imponert selv Jeg flyttet jo hit bare i august i fjor, og bare på den lille tiden er her fullt! Huff.. Tenker det Han er typen til det, og han har ikke gjort det før! Hadde det ikke vært så dyrt, hadde han fått fallskjermhopp, for det har han innmari lyst å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 27. april 2012 #556 Del Skrevet 27. april 2012 Oi, klatrer ut av senga allerede? M har ikke giddet å prøve på det engang hun, jeg tror uansett hun er for forsiktig av seg (hun hadde klart det hvis hun ville), og hun er snart to år Har ikke du flyttet en del nå siden du fikk N? Det er det kjedeligste som er omtrent, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 27. april 2012 Forfatter #557 Del Skrevet 27. april 2012 Oi, klatrer ut av senga allerede? M har ikke giddet å prøve på det engang hun, jeg tror uansett hun er for forsiktig av seg (hun hadde klart det hvis hun ville), og hun er snart to år Har ikke du flyttet en del nå siden du fikk N? Det er det kjedeligste som er omtrent, hehe. Frøkna mi er ihvertfall ikke forsiktig av seg! Hun kommer til å komme hjem med blåmerker og skrubbsår fra bhg hver dag tenker jeg Ja, dette blir fjerde gangen... Men denne gangen syns jeg det er veldig, veldig spennende! Vi får en nydelig leilighet --- Nå ser jeg kjøkkenbordet mitt igjen! To kasser med ting og tang.. Jeg har tømt alle kjøkkenskap også, så nå gjenstår det kun å tømme kjøleskap og fryser på kjøkkenet. Det første som skal tas i morgen er boden, så soverommet. Og da er jeg ferdig, om jeg rekker å bli ferdig med stua i kveld Nedvask søndag/mandag, og så sover vi hos mamma og de fra søndag til tirsdag! Suverent Men nå sank jeg litt sammen. Får se om stua også får vente. Det er mest rene klær, som jeg nettopp tok av stativet, og leker. Herregud, alle lekene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 28. april 2012 #558 Del Skrevet 28. april 2012 Flytting er stress... Jeg flyttet 6 ganger på ett år for noen år siden, da rakk jeg heldigvis ikke å pakke ut engang et par av gangene. Var også mens jeg fortsatt bodde i små, delvis møblerte hybler, så jeg hadde heldigvis ikke stort å dra på. Slitsomt likevel God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 30. april 2012 #559 Del Skrevet 30. april 2012 Høres slitsomt ut å flytte Men godt dere får en fin leilighet Kjempe bra gave til S! Håper han blir fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. mai 2012 #560 Del Skrevet 1. mai 2012 Hvordan går pakkingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå