Gå til innhold

Neala og Lillemor

Neala

Anbefalte innlegg

Tøft bilde! Lykke til! (Håper ikke du ser dette før du er ferdig, fordi du er flink og jobber med oppgaven i stedet for å sitte på KG ;) )

... :ler: ops!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise:

Jeg drikker smoothie da, for å samle krefter, om det hjelper ;) Lillemor skal sove nå, så det er straks back to business!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så vanvittig full i adrenalin tidligere, så jeg pushet meg selv litt og testet hvor mange armhevinger (både på tærne og knærne), situps, knebøy og utfall jeg klarte. Kom ut av tellingen rimelig fort da, men knebøy klarte jeg mange av! Og jeg kom til 12 armhevinger på tærne, og holdt på litt til. Situps husker jeg at jeg kom til 50, utfall aner jeg ikke. Trodde aldri jeg skulle si det, men... :hjerte: Trening :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veldig bra! :) Jeg klarte noe rundt der før jeg ble gravid, men..Nå klarer jeg ikke spesielt mye.. :sjenert: Trening er veldig godt, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Er du fornøyd med hvordan det gikk? :)

Det er egentlig ganske lurt å jogge seg en tur før man begynner å skrive eller lignende. Og også å ta seg noen sånne aktivitetspauser underveis. Hjelper godt på hodet! *Hilsen hun som nå har sittet på lesesalen i noen timer og begynner å kjenne det i hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er ganske fornøyd, for jeg syns det gikk dårlig på selve fremføringen og utspørringen. Skulle selvsagt ønske jeg fikk prøve igjen, og få en karakter høyere, men jeg er egentlig bare glad jeg er ferdig :)

Det er det nok! Når N våkner og har spist så skal hun til naboen et par timer, så da skal jeg løpe (forresten, det var gå en tur, for jeg er så støl!) en tur før det er hjem igjen og jobbe! Jeg er fornøyd med det jeg har gjort hittil på morgendagens eksamen, men det gikk nettopp opp for meg at jeg må lage programhefte (arg) og lese litt på rollearbeid også. Kanskje jeg må ta meg en tur på butikken og hamstre litt energidrikker :fnise:

Whoopwhoop, back to work! Jeg merker at jeg jobber godt når jeg tar korte pauser relativt ofte. En tur ut for frisk luft, en tur på do, spise et knekkebrød, rydde litt. Deilig å ha funnet teknikken igjen, det er jo to år siden sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det ett år siden Lillemor ble døpt, og da jeg hentet posten lå det et koselig kort fra kirkekontoret der :) Tenk at hun har blitt så stor, det virker jo så lenge siden! Kjente at jeg savner det jo, men allikevel syns jeg det er deilig nå når hun er så stor og selvstendig :jepp:

I dag er det gode forutsetninger for finevær, det er allerede deilig sol øverst i snøtoppene på fjellene :nigo: Håper det blir fint i morgen også, så jeg kan nyte en fridag!

Senere får jeg besøk av venninne E, det er en evighet siden vi møttes sist, så det gleder jeg meg til. Vi skal lage oss god mat og ta livet helt med ro :happy:

Men først --- eksamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å trene! :blomst:

Tja, jeg prøver... :fnise:

---

Vi har lekt oss ute i dag, etter at jeg fikk ryddet og vasket ut eksamensrotet ;) N hyyylgrein og tårespruten sto da jeg sa at nå skal vi inn! Hun roet seg ikke før jeg skrudde på Fantorangen og hun fikk et par rosiner :fnise:

Etter N har lagt seg i kveld begynner flytte-pakkinga! Blir godt å sette i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Deilig å være ute og leke litt, da!

I hvert fall om dere har samme været som vi har i Trondheim :sol:

Lykke til med flyttepakking! Håper du er mer strukturert enn meg, for ellers tar det evigheter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEt blir nok flott å kommer seg til en skikkelig leilighet!

Artig at hun er så glad i å være ute. Kanskje et gryende friluftsmenneske? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å være ute og leke litt, da! I hvert fall om dere har samme været som vi har i Trondheim :sol:Lykke til med flyttepakking! Håper du er mer strukturert enn meg, for ellers tar det evigheter :fnise:

Ja, vi har hatt (og har) herlig vær :sol:

Takk for det! Men, stukturert? ...hva betyr det? :ler: Det er godt det er to uker til jeg flytter :fnise:

DEt blir nok flott å kommer seg til en skikkelig leilighet! Artig at hun er så glad i å være ute. Kanskje et gryende friluftsmenneske? :)

Ja, det blir det nok. Gleder meg _veldig_ :happy:

Jeg syns det er kjempedeilig at hun liker seg ute! Håper det vedvarer :) Hun har en mor som bl.a. elsker å gå i fjellet, så det satser jeg på smitter over på henne :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Marmot

Er det ikke deilig å ha et utebarn? Murmel er også sånn. Snart må vi vel dra dem ut etter øra, så ta vare på det så lenge du klarer. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke deilig å ha et utebarn? Murmel er også sånn. Snart må vi vel dra dem ut etter øra, så ta vare på det så lenge du klarer. :jepp:

Jo, det er superdeilig! Er glad de er flinke å være ute i barnehagen hun skal begynne i :Nikke: Ja, vi må vel det :fnise: Og det er jo skremmende hvor fort tiden går!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor klatra ut av senga si i dag og datt i gulvet. Hun ble heldigvis dempa i senga mi, så jeg tror ikke hun fikk vondt. Roet seg med en gang hun fikk trøst. Men du og du så vondt det gjør i mammahjertet :( Hva skal jeg gjøre nå? Hun kan jo ikke drive å klatre ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...