Gå til innhold

Neala og Lillemor

Fremhevede innlegg

Skrevet
:klem: Korleis gjekk eittårs-kontrollen hos dykkar? C syns det var voooondt! :(
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klem: Korleis gjekk eittårs-kontrollen hos dykkar? C syns det var voooondt! :(

Det var sååå mye verre enn de andre gangene! Nå skjønte hun jo at sprøyte nummer to skulle komme, og hun var R-A-S-E-N-D-E på helsesøster :ler: Men det gikk fort over :) Ingen feber, ingen smerter i lårene (det har hun hatt tidligere), ingen sutring :tommelopp: Håper det gikk fort over for lillemann :klemmer:

Skrevet

Det var sååå mye verre enn de andre gangene! Nå skjønte hun jo at sprøyte nummer to skulle komme, og hun var R-A-S-E-N-D-E på helsesøster :ler: Men det gikk fort over :) Ingen feber, ingen smerter i lårene (det har hun hatt tidligere), ingen sutring :tommelopp: Håper det gikk fort over for lillemann :klemmer:

:ler: Ja, C var direkte snurt! Gikk veldig fort over, heldigvis, og bare litt antydning til feber samme kvelden.

Hvordan går det med historielesinga? Syns det er fryktelig tørt og tungt...:sukk:

Jeg leser gjennom kapitlene, gjør repetisjonsspørsmålene, og deretter tegner jeg tankekart....Hvordan leser du? :klem:

Skrevet

Det går innmari dårlig :gjeiper:

Jeg leser, skriver notater undervegs (som blir altfor lange...) og gjør repetisjonsspørsmålene etterpå.. Tankekart var lurt! Det bruker jeg alltid i norsk. Jeg angrer litt på at jeg meldte meg opp til ni eksamener (:balltre:), men likevel er det greit. Jeg tror ikke jeg stryker i noen fag, og jeg får da et vitnemål. Om jeg ikke kommer inn på høgskole kommer jeg til å jobbe, og ta opp noen få fag.

Sååå det så ;-)

Skrevet

Det er merkelig hvordan fokus endrer seg når man får barn.. ;) Jeg merka det selv da jeg skrev masteroppgaven, enda jeg var jo "bare" gravid. Plutselig var det ikke så vesentlig hvordan det gikk, bare jeg kom meg gjennom ;)

Jeg er superimponert over at du står på og skal ta ni eksamener, sånn som situasjonen din er! :klemmer:

Skrevet

Ni eksamener!!! :pls:

Flinka! :jepp:

Skrevet

Jeg tror du gjennmfører med glans, du er ei grepa jente som ikke gir deg før du har fått til målene du har satt deg :klemmer:

Skrevet

Det er merkelig hvordan fokus endrer seg når man får barn.. ;) Jeg merka det selv da jeg skrev masteroppgaven, enda jeg var jo "bare" gravid. Plutselig var det ikke så vesentlig hvordan det gikk, bare jeg kom meg gjennom ;)Jeg er superimponert over at du står på og skal ta ni eksamener, sånn som situasjonen din er! :klemmer:

Ikke sant ;) Det er rart det der. Så lenge Lillemor har det bra og vi klarer oss, så får resten bare ta litt lenger tid :)

Tusen takk, snille :klemmer:

Ni eksamener!!! :pls:Flinka! :jepp:

Må jo bare prøve! Takketakk, du er også flink :hug:

Jeg tror du gjennmfører med glans, du er ei grepa jente som ikke gir deg før du har fått til målene du har satt deg :klemmer:

Så fint og høre at du syns det. Det gir et ekstra motivasjons-boost! :jepp: Takk :klemmer:

Skrevet

Wow! Du er virkelig flink!

Skrevet

Wow! Du er virkelig flink!

Takk, snuppa! :jepp:

Skrevet

Enig med de andre. Du er flink! :)

Skrevet

Enig med de andre. Du er flink! :)

Tusen takk :klemmer:

Gjest Misteltein
Skrevet

Flinnk du er! :pls:

Jeg orker bare tre fag dette året! :fnise: Mangler syv! :ler:

Skrevet

Hurraaaa, vi har fått oss ny leilighet fra 1. mai! Helt nyoppusset, nyisolert, nytt el-anlegg, to soverom, vedovn og varmepumpe!!! Åh, jeg er SÅ GLAD! :strix::hoppendeglad::hoppe::nigo: :nigo: :nigo:

Skrevet

Hurraaaa, vi har fått oss ny leilighet fra 1. mai! Helt nyoppusset, nyisolert, nytt el-anlegg, to soverom, vedovn og varmepumpe!!! Åh, jeg er SÅ GLAD! :strix::hoppendeglad::hoppe::nigo: :nigo: :nigo:

Åh, så gøy! :strix: Gratulerer!!

Skrevet

Så bra!!! :hoppendeglad: Gratulerer! :strix:

Skrevet

Gratulerer :hoppendeglad:

Kan tenke meg du gleder deg til dere flytter :hoppe:

Skrevet

Så deilig! Hurra! :strix: Gratulerer!

Skrevet

Gratulerer med ny leilighet!! :strix: Høres fantastisk ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...