Sequax Skrevet 9. mars 2012 #441 Del Skrevet 9. mars 2012 Korleis gjekk eittårs-kontrollen hos dykkar? C syns det var voooondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #442 Del Skrevet 9. mars 2012 Korleis gjekk eittårs-kontrollen hos dykkar? C syns det var voooondt! Det var sååå mye verre enn de andre gangene! Nå skjønte hun jo at sprøyte nummer to skulle komme, og hun var R-A-S-E-N-D-E på helsesøster Men det gikk fort over Ingen feber, ingen smerter i lårene (det har hun hatt tidligere), ingen sutring Håper det gikk fort over for lillemann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. mars 2012 #443 Del Skrevet 9. mars 2012 Det var sååå mye verre enn de andre gangene! Nå skjønte hun jo at sprøyte nummer to skulle komme, og hun var R-A-S-E-N-D-E på helsesøster Men det gikk fort over Ingen feber, ingen smerter i lårene (det har hun hatt tidligere), ingen sutring Håper det gikk fort over for lillemann Ja, C var direkte snurt! Gikk veldig fort over, heldigvis, og bare litt antydning til feber samme kvelden. Hvordan går det med historielesinga? Syns det er fryktelig tørt og tungt... Jeg leser gjennom kapitlene, gjør repetisjonsspørsmålene, og deretter tegner jeg tankekart....Hvordan leser du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #444 Del Skrevet 9. mars 2012 Det går innmari dårlig :gjeiper: Jeg leser, skriver notater undervegs (som blir altfor lange...) og gjør repetisjonsspørsmålene etterpå.. Tankekart var lurt! Det bruker jeg alltid i norsk. Jeg angrer litt på at jeg meldte meg opp til ni eksamener (), men likevel er det greit. Jeg tror ikke jeg stryker i noen fag, og jeg får da et vitnemål. Om jeg ikke kommer inn på høgskole kommer jeg til å jobbe, og ta opp noen få fag. Sååå det så ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. mars 2012 #445 Del Skrevet 10. mars 2012 Det er merkelig hvordan fokus endrer seg når man får barn.. Jeg merka det selv da jeg skrev masteroppgaven, enda jeg var jo "bare" gravid. Plutselig var det ikke så vesentlig hvordan det gikk, bare jeg kom meg gjennom Jeg er superimponert over at du står på og skal ta ni eksamener, sånn som situasjonen din er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. mars 2012 #446 Del Skrevet 10. mars 2012 Ni eksamener!!! Flinka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. mars 2012 #447 Del Skrevet 10. mars 2012 Jeg tror du gjennmfører med glans, du er ei grepa jente som ikke gir deg før du har fått til målene du har satt deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #448 Del Skrevet 10. mars 2012 Det er merkelig hvordan fokus endrer seg når man får barn.. Jeg merka det selv da jeg skrev masteroppgaven, enda jeg var jo "bare" gravid. Plutselig var det ikke så vesentlig hvordan det gikk, bare jeg kom meg gjennom ;)Jeg er superimponert over at du står på og skal ta ni eksamener, sånn som situasjonen din er! Ikke sant Det er rart det der. Så lenge Lillemor har det bra og vi klarer oss, så får resten bare ta litt lenger tid Tusen takk, snille Ni eksamener!!! :pls:Flinka! Må jo bare prøve! Takketakk, du er også flink Jeg tror du gjennmfører med glans, du er ei grepa jente som ikke gir deg før du har fått til målene du har satt deg Så fint og høre at du syns det. Det gir et ekstra motivasjons-boost! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 10. mars 2012 #449 Del Skrevet 10. mars 2012 Wow! Du er virkelig flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #450 Del Skrevet 10. mars 2012 Wow! Du er virkelig flink! Takk, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. mars 2012 #451 Del Skrevet 12. mars 2012 Enig med de andre. Du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #452 Del Skrevet 12. mars 2012 Enig med de andre. Du er flink! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misteltein Skrevet 12. mars 2012 #453 Del Skrevet 12. mars 2012 Flinnk du er! Jeg orker bare tre fag dette året! Mangler syv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #454 Del Skrevet 12. mars 2012 Hurraaaa, vi har fått oss ny leilighet fra 1. mai! Helt nyoppusset, nyisolert, nytt el-anlegg, to soverom, vedovn og varmepumpe!!! Åh, jeg er SÅ GLAD! :nigo: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 12. mars 2012 #455 Del Skrevet 12. mars 2012 Hurraaaa, vi har fått oss ny leilighet fra 1. mai! Helt nyoppusset, nyisolert, nytt el-anlegg, to soverom, vedovn og varmepumpe!!! Åh, jeg er SÅ GLAD! :nigo: Åh, så gøy! Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. mars 2012 #456 Del Skrevet 12. mars 2012 Så bra!!! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. mars 2012 #457 Del Skrevet 12. mars 2012 Gratulerer Kan tenke meg du gleder deg til dere flytter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 12. mars 2012 #458 Del Skrevet 12. mars 2012 Så deilig! Hurra! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 13. mars 2012 #459 Del Skrevet 13. mars 2012 Gratulerer med ny leilighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 13. mars 2012 #460 Del Skrevet 13. mars 2012 Gratulerer med ny leilighet!! Høres fantastisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå