Gå til innhold

Neala og Lillemor

Neala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har solgt Happyen nå :grine: Men jeg bestilte en Mountain Buggy med en gang, så jeg håper jeg blir fornøyd med den :) Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva fikk du for den? Jeg får ikke solgt min :snurt: Hatt den på finn i månedsvis nå. Men har ikke så veldig lyst til å gå enda mer ned i pris...

Hvorfor byttet du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupsilure: Jeg fikk 3000 for den. Jeg betalte 4500 da jeg kjøpte den ny i fjor, så jeg er egentlig fornøyd. Hva ligger din ute for?

Jeg byttet fordi den tar litt for stor plass i bagasjerom, det var den absolutt eneste grunnen. Jeg er veldig nervøs nå da, for jeg er egentlig totalt motstander av fremovervendte vogner. Men jeg tenker at nå er hun blitt så stor, så jeg bare prøver.

Tusle: Hei :nigo: velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min har ligget ute for 2500 i ca 2 mnd. Før det lå den til 2700 i en måneds tid og 3000 i et par måneder :sur: Har fått få henvendelser, og de jeg har fått har av forskjellige grunner ikke vært interessert allikevel. (Ei kom bare for å se på den, fordi de ikke hadde den typer utstilt i butikken :roll: , ei trodde det fulgte med bag, ei ville ikke ha den forid det ikke er lufthjul, ei hørte jeg ikke noe mer fra....) Vil bli kvitt den NÅ! Har ikke vært i bruk siden februar, og den tar opp plass.

Likte ikke tanken på fremovervendt vogn jeg heller, men det gikk helt supert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Jeg tror Neala sin er lettere å få solgt fordi den har fire faste hjul. De som vil ha svingbare fremhjul velger vel oftest andre typer vogner.

Grattis med ny vogn, Neala! Eller når du får den da. :fnise: Jeg vurderte en vogn som var kun fremovervendt for en stund siden (da jeg måtte bytte sittedelen til Go'en), men er glad jeg ikke gjorde det, for nå er Murmel i en skikkelig mammadaltperiode og skal se meg hele tiden, helst holde meg i hånden mens vi triller. :sukk: Men jeg tenker at hadde han vært vant med det fra han var litt yngre hadde det sikkert gått bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg er visst helt elendig til å oppdatere her inne for tiden!

Det skjer ikke så mye om dagen. Jeg er veldig sliten, konstant, og jeg aner ikke hva det kan være. Var hos legen i forrige uke og fikk kortisontabletter for å sette allergien litt i sjakk, og det har hjulpet litt. Men ikke helt. Tok en masse andre prøver, så jeg skal ringe dit i morgen og få svar på dem. Håper nesten jeg har lav blodprosent eller noe, da er det iallefall mulig å gjøre noe med.

Lillemor vokser seg til mer og mer for hver dag :) nye ord er blandt annet "takko" (traktor), "bossabil" (søppelbil) og "ykkel" (sykkel). Ja, vi ser rett ned på hovedveien fra vinduet vårt :fnise:

I natt er hun på overnatting hos mormor, og så kommer hun igjen i halv ti-tiden i morgen. Da får jeg tre timer ekstra søvn, så satser jeg på at hun har en sprek og oppegående mamma i morgen!

I kveld får jeg servert hjemmelaget pizza, og så er det film i en god armkrok som står på agendaen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: La merke til noe veldig hyggelig på FB. :strix:

En som serverer middag og tilbyr en god armkrok høres helt riktig ut. Du fortjener en som er skikkelig god med deg! :Nikke: Kos deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det er kjempefint! :-) Og han er veldig god mot meg, så det gjør jo alt helt perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å se på facebook! :jepp:

Herlig å få servert god mat og god armkrok! :)

Så flink jenta di er til å prate :) Hun er visst tidlig ute med både motorikk og språk, hun.. :)

Får håpe det blir bedre at du er så sliten..Jeg har også hatt noen sånne perioder, men de har nå gått over, så vet ikke hva det har vært, i grunn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Teriyaki! :-)

I dag er jeg sliten. Har ryddet, bakt 100 fylte horn, hatt besøk av barselgruppa og ryddet igjen. For noen griseunger noen av de er altså.. Jeg føler Lillemor er ganske veloppdratt som satt stille og rolig i stolen sin og spiste horn og to-tre bringebær, når resten griset med is, brownies og bringebær i sofaen min :-P

Etterpå dro jeg, kjæresten og et vennepar på motorsykkeltur! Første ganG jeg har sittet på medsykkel, og det var kjempegøy! Trodde jeg kom til å iallefall være litt redd, men det var jeg ikke :-)

Nå er det hjemmelaget biffbaguette og utprøving av den nye serien til Charlie Sheen, Anger Management, som står på menyen. Rolig kosekveld med kjæresten er ikke å forakte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært! 100 horn :daane: Men så er det fryktelig godt da.

Høres ut som en veldig fin kveld, kos deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

• 3 måneder senere...

God morgen! :sol:

I dag blir en gledens dag! Om få strakser drar vi på overraskelsesfrokost til bestevenninna mi som jeg ikke har sett siden i sommer! Etterpå skal de to siste julegavene handles, og da tar jeg ferie ;) Lillemor har fått ferie fra barnehagen nå, så fremover er det kun rom for kos og ro :hjerte: Vi skal være hos bror og familien på julaften, så da får jeg vel streng beskjed om at jeg ikke trenger gjøre noe annet enn å holde barna med selskap :)

:tree::gullengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...