Cherrytomat Skrevet 1. juni 2012 #601 Del Skrevet 1. juni 2012 Nå blir vi jo nyskjerreige på hvilke endringer det er du snakker om..... Må ikke la oss henge her og lure vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. juni 2012 #602 Del Skrevet 2. juni 2012 Nå blir vi jo nyskjerreige på hvilke endringer det er du snakker om..... Må ikke la oss henge her og lure vettu! Enig med deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #603 Del Skrevet 2. juni 2012 Dere får lese i bloggen da, vet dere tror dere har tilgang begge to, det skal dere hvertfall ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 2. juni 2012 #604 Del Skrevet 2. juni 2012 Eg blir også nysgjerrig.. Kan eg få tilgang til bloggen..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 2. juni 2012 #605 Del Skrevet 2. juni 2012 Har nok ikke tilgang jeg nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #606 Del Skrevet 2. juni 2012 Nå har jeg gitt dere tilgang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 2. juni 2012 #607 Del Skrevet 2. juni 2012 Nå har jeg gitt dere tilgang Tusen takk! Og: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #608 Del Skrevet 10. juni 2012 N har våknet klokken fire de siste dagene, og blånektet å sove igjen. Jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre!!! Jeg er helt utslitt, og får ikke særlig avlastning heller, enda både mamma, pappa, alle søsknene mine og svigerinnen min har frihelg. Jeg vet det er mitt eget ansvar, og jeg forstår at de selvsagt vil nyte at de har fri, men om det så bare hadde vært en liten time så jeg fikk sovet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 10. juni 2012 #609 Del Skrevet 10. juni 2012 Syns de kan avlaste ihvertfall noen timer etter de har våknet, så du får sovet litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. juni 2012 #610 Del Skrevet 10. juni 2012 Det synes jeg også! Greit nok at vi har ansvar for vår egen unge, men jeg hadde blitt ganske skuffet hvis mamma ikke ville ta han litt i slitsomme perioder, men ellers også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 10. juni 2012 #611 Del Skrevet 10. juni 2012 Det er slitsomt når de våkner så tidlig Du har ikke smarttelefon? Vi har tydd til mange kule app-er de dagene han har villet stå opp halv fem altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #612 Del Skrevet 11. juni 2012 Ja, dere har helt rett. Mamma ringte meg faktisk i 11-tiden, og sa at jeg kunne trille opp dit og så gå å legge meg der, men da hadde N vært hos naboen en time så jeg fikk sove, så jeg kom meg gjennom dagen Du har ikke smarttelefon? Vi har tydd til mange kule app-er de dagene han har villet stå opp halv fem altså Joda, jeg har det, men hun er lite interessert, dessverre.. Hvilke apper faller i smak hos junior? Jeg har forresten tenkt litt å slutte å ta henne inn i sengen min når hun våkner om morgenen, hun sovner ikke uansett, og jeg blir bare mer trøtt av å ha henne i sengen. Da tar jeg henne heller med på sofaen og slumrer der Men når hun har våknet fire har jeg sittet på rommet hennes på en stol, og hun har NESTEN sovnet igjen. Klokken seks står vi opp om hun ikke sover. I dag sov hun til klokken var over seks, så da er a mor fornøyd! Håper det fortsetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 11. juni 2012 #613 Del Skrevet 11. juni 2012 Når du er alene som du er, synes jeg ikke at du er kravstor når du ønsker hjelp på den måten! Håper sovingen bedrer seg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 11. juni 2012 #614 Del Skrevet 11. juni 2012 Syng og lek med Sofie kan jo være poppis for din lille? Fin musikk og fine tegninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 11. juni 2012 #615 Del Skrevet 11. juni 2012 Bra hun sov litt lenger i dag! Håper det fortsetter sånn. Klokken fire er alt for tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #616 Del Skrevet 15. juni 2012 Jeg la meg klokken fire i natt, en smule beruset. Ooog N våknet klokken halv seks, jeg fortsatt en smule beruset... Det var helt grusomt til å begynne med, men nå går det supert. Vi er seks stykker fordelt på leilighetene her etter i natt + barnevakten, så nå skal jeg og N trille på butikken og kjøpe brød, egg og bacon Hurra for sporty småbarnsmødre! (som kommer til å kapitulere ganske snart etter N er lagt for blunden sin..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 15. juni 2012 #617 Del Skrevet 15. juni 2012 Vet du hva.. Jeg har ikke visst at Neala er deg, eller at du er Neala før nå. Trodde du hadde forsvunnet fra KG! Har hatt så liten tid til KG at jeg såvidt har sjekket innom de jeg har blant "Mine innlegg" og der kan ikke denne "nye" dagboken din ha vært. Så teit! Og jeg som har tenkt mange ganger at jeg savner oppdateringene fra deg! Men det var jo veldig koselig å omsider skjønne det da, og NÅ er du blant "Mine innlegg" igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 16. juni 2012 Forfatter #618 Del Skrevet 16. juni 2012 Hei pådeg, Kokos Nei, jeg gjorde ikke noe stort ut av det at jeg byttet nick, så det et helt forståelig at du ikke har fått det med deg! Så koselig at du har tenkt på meg, da! Du har tilgang på bloggen min også, om du er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #619 Del Skrevet 17. juni 2012 Fyllesyk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 17. juni 2012 #620 Del Skrevet 17. juni 2012 Ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå