Teriyaki Skrevet 10. mai 2012 #581 Del Skrevet 10. mai 2012 Håper eksamen gikk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #582 Del Skrevet 10. mai 2012 Takk! Jeg tror det gikk helt greit Får bare vente og se! Nyyydelig dag i dag! Hadde vi bare sluppet nordavinden. Plattingen våres ligger heldigvis godt i le, så lenge det ikke blåser rett fra sjøen. Nå skal jeg spise enchiladas med nabovenninne, og så er det tilbake til historieboka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. mai 2012 #583 Del Skrevet 11. mai 2012 Endelig ferdig med muntlig eksamen!!!! Hvor mange eksamener har du igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. mai 2012 #584 Del Skrevet 11. mai 2012 Hei snuppa, innom til å få deg på mine innlegg igjen. Ser du driver med skolen, stå på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #585 Del Skrevet 19. mai 2012 Jeg har tre eksamener igjen, nå Velkommen tilbake, Neytiri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misteltein Skrevet 20. mai 2012 #586 Del Skrevet 20. mai 2012 Endelig ferdig med muntlig eksamen!!!! Hvor mange eksamener har du igjen? Gratulerer!! Jeg har tre eksamener igjen, nå Spennende! Dette går unna, skjønner jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 20. mai 2012 #587 Del Skrevet 20. mai 2012 Bare innom og legger igjen et spor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #588 Del Skrevet 21. mai 2012 !!!! Jeg har norsk muntlig eksamen i dag, men jeg har feber, er kjempeslapp, og det verste: jeg har ikke stemme!!! Hva i alle dager gjør jeg nå?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 21. mai 2012 #589 Del Skrevet 21. mai 2012 Uffda, det var dårlig timing! Jeg hadde nok møtt opp og prøvd i hvert fall, men det spørs om du orker? Jeg har muntlig eksamen i norsk mens jeg var gravid og holdt på å kaste opp på eksaminator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 21. mai 2012 #590 Del Skrevet 21. mai 2012 Uffsann Er det hjelpi å putte innpå litt paracet, drikke en varm kopp til, la det stå til og om det ikke går så får du vel en ny tjangse....? Man faker ikke at stemma er borte liksom, og så lenge du har vert der og prøvd så godt du kunne vil jeg nok tro det går bra kanskje...? Lykke til ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #591 Del Skrevet 21. mai 2012 Det er ikke bare selve eksamen som tærer på nå, det er at jeg må reise i over fire timer tur/retur med buss. Hadde jeg fått til å sove så hadde det jo vært greit. Dette er så synd Jeg må få en venninne til å ringe skolen for meg etterpå, for jeg har jo ingen stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 21. mai 2012 #592 Del Skrevet 21. mai 2012 Nei og nei, stakkars deg, er det ikke mulig å få en ny dag for examen??? god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #593 Del Skrevet 21. mai 2012 Nei og nei, stakkars deg, er det ikke mulig å få en ny dag for examen??? god bedring! Nei, nå har jeg (eller hun da) snakket med skolen. Hun skjønte at det ble litt komplisert dette her, og hun sa at det er ikke noe stress om jeg ikke kommer. Men jeg vil ikke bestemme meg ennå, jeg får se i halv to-tiden. Bror skal passe N, og han kommer uansett om jeg drar eller ikke. Jeg tenker at siden jeg uansett må ta historie til høsten igjen er det litt lettere å utsette norsk. Vi får se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. mai 2012 #594 Del Skrevet 21. mai 2012 Huff da! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. mai 2012 #595 Del Skrevet 21. mai 2012 Å nei..hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 22. mai 2012 #596 Del Skrevet 22. mai 2012 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #597 Del Skrevet 22. mai 2012 Takk Er mye bedre nå! Etter at jeg satt en del ute i sola og fikk svettet bort feber, kom også stemmen igjen Men jeg ble hjemme fra eksamen, og det tror jeg var lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 23. mai 2012 #598 Del Skrevet 23. mai 2012 Godt at du er bedre Eksamen kan alltids vente. Helsa først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #599 Del Skrevet 1. juni 2012 JEG HAR FERIE!!! (Og det har Kvakselaksen også i dag!) :hoppe: Første feriekveld skal nytes med hjemmelaget pizza og pils etter Lillemor er i seng Og i morgen braker det løst med innflytnings-/ferdig-med-eksamen-fest! Jeg føler meg sååå lettet nå! Og jeg er en smule stolt, selv om jeg må ta to fag til høsten også. Egentlig er jeg ganske så begeistret for livet akkurat nå, til tross for endringen som kom forrige uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. juni 2012 #600 Del Skrevet 1. juni 2012 Gratulerer!! Tusen takk, Misteltein! JEG HAR FERIE!!! (Og det har Kvakselaksen også i dag!) :hoppe: Første feriekveld skal nytes med hjemmelaget pizza og pils etter Lillemor er i seng Og i morgen braker det løst med innflytnings-/ferdig-med-eksamen-fest! Jeg føler meg sååå lettet nå! Og jeg er en smule stolt, selv om jeg må ta to fag til høsten også. Egentlig er jeg ganske så begeistret for livet akkurat nå, til tross for endringen som kom forrige uke.. Gjett om vi har ferie!!!! Nyt kvelden og kooooooos deg! Det skal jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå