Gå til innhold

Neala og Lillemor

Neala

Anbefalte innlegg

Vi har sovet første natt i ny leilighet :nigo: Her står tusen kasser og sekker, men det skal tas tak i i dag. Og så skal jeg vaske ned og levere nøkler til gamle husverten :) Akkurat nå føles livet DEILIG! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tekola

Ah, så deilig! Håper dere kommer til å trives i den nye leiligheten og slipper å flytte igjen på en stund!

Lykke til med vasking og utpakking i dag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig! :sol: Har du fått gjort alt du hadde tenkt i dag? :klem: Har N klatra ut av senga flere ganger forresten? :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, så deilig! Håper dere kommer til å trives i den nye leiligheten og slipper å flytte igjen på en stund! Lykke til med vasking og utpakking i dag! :sol:

Ja, her kommer vi uten tvil til å bli! :) Takk :klemmer:

Så herlig! :sol: Har du fått gjort alt du hadde tenkt i dag? :klem: Har N klatra ut av senga flere ganger forresten? :redd:

:nigo:

Ja, nøkler er levert, så nå har jeg offisielt flyttet ut! :hoppendeglad: Nå gjenstår bare småplukk som å sette på plass lys, planter og bilder, og så er jeg i orden :) Jeg har så mye skapplass at jeg ikke klarer å fylle alt - hurra!

Hun har ikke klatret noe mer, nei. Det er med hjertet litt oppi halsen at jeg legger henne i sprinkelsenga, men nå sovner hun med en gang, så. Tror jeg venter litt til med overgang til juniorseng. Jeg tenker jeg merker det på henne (i forhold til grining og om hun generelt er urolig) før hun evt klatrer ut igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiik! Eksamen i dag, om femten minutter! Heldigvis et spennende fag, så det går nok fort :)

Og etterpå skal jeg hjem til kjæresten min, som jeg ikke har sett på nesten en måned, og nyyte helgen :rodmer: Så godt som det skal bli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Så heldig du er som kan kombinere følelsen av å være ferdig med eksamen med å se igjen kjæresten. Jackpot! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Det gikk kjempebra! Jeg skrev åtte sider på under to timer :nigo: Jeg fikk en nesten lik oppgave på skolen i fjor høst, så jeg husket mye. Og nå ble det mye bedre :jepp: NÅ (!) skal det bli godt å komme hjem! Håper jeg kommer før S, selv om det hadde vært veldig fint om han satt i sofaen når jeg kom inn døra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fantastisk å se kjæresten igjen :hjerte: Lillemor ble hentet av mormoren sin i går kveld klokken 22, for jeg hadde helt glemt at det skulle være fest i kjelleren, og hun våknet. Klokt valg, ettersom at musikken ikke stanset før klokken var halv fem! Jeg og S hadde en kjempefin kveld (eller, det ble jo natt da :ler:) sammen, og det var herlig å sovne inntil han :)

N har kommet hjem for lengst, og nå kommer snart bf og henter henne. I kveld skal jeg og S ha noen venner hit, og drikke vin osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Neala :hallo:

Du..husker jeg riktig med at du prøvde deg på 30 days shred for en tid tilbake? Hvordan gikk det? Har litt lyst til å teste det ut, trenger en kickstart med treninga.. :sjenert:

Håper du har det fint :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dårlig jeg er til å skrive i dagbøker :sjenert:

Hurra for ny leilighet og kjæreste :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, så koselig med besøk i boka mi :klemmer:

Jesse:

Ja, det stemmer! :jepp: Jeg gav meg etter en stund, for jeg var totalt utslitt av alt styret som pågikk. Men det var tungt - god trening altså! Kanskje jeg skulle prøvd meg på det igjen ;) Så på facebook at du gir det en sjanse, lykke til :nigo:

Teriyaki:

Vi koser oss veldig i ny leilighet! Det er kjempedeilig å endelig ha noe jeg føler meg hjemme i, som er rent og pent og ryddig :)

Kjæresten er veldig god med N! Jeg får spørsmål om han hjelper til å ta henne om morgenen når han er der, bytte bleie, trille, legge, gi mat osv, men det gir jeg han ikke sjansen til en gang. Han tar for eksempel på henne sko om det trengs altså, det er ikke så ille :gjeiper: Men jeg spør aldri om han kan hjelpe meg med henne. Og det har ikke noe med han å gjøre, for jeg vet han hadde gjort det uansett, han er jo glad k både meg og jentungen, det sier han selv. Jeg er kanskje litt redd for å skremme han bort, og så vil jeg jo vise han at jeg faktisk klarer meg selv, for det gjør jeg jo. Kanskje det faller seg naturlig etterhvert? Jeg aner ikke, har ikke gjort dette før :fnise: Men han leker mye med henne, mye mer enn jeg gjør! Bygger lego, stabler tårn, pusler, er ute, løfter og tuller, og det koseligste av alt - leser masse bøker sammen :)

Kitsch:

Huff, du er ikke den eneste! :fnise: Jeg satser på at jeg kommer sterkere tilbake etter jeg er ferdig med eksamnene mine ;)

Ja - hurra! :rodmer::hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksamensfag nummer fire! Det nærmer seg slutten med stormskritt ;) De to verste eksamnene er nå på mandag, og neste mandag.

S er på ferie i USA, og kommer hjem om halvannen uke. Da er han hjemme fire dager bare, før han reiser på sjøen en måned! Men det går nok bra tenker jeg. Neste hjemmetur skal han få paragliding, vi skal ta med oss N på hyttetur med et vennepar, og vi skal til London :jepp: Gleder meg, mye å se frem til! Vi har ikke snakket siden han dro, så jeg håper jeg hører fra han i dag. Han kom vel frem i går kveld, etter to døgn reise.

Jeg har det forresten kjempegøy med treningen! Og det føles jo så godt :nigo: Dette skal jeg definitivt fortsette med :) Neste uke skal vi prøve en helt ny gruppetime som heter Sh'bam, danseinspirert cardio, noen som har hørt mer om det?

Nå skal jeg lukke øynene på bussen en time... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...