Britt Banditt Skrevet 7. april 2012 #501 Del Skrevet 7. april 2012 Hei! Jeg regner med du er den jeg tror du er (er litt treg.. Hehe). Har faktisk lurt på hvor du ble av her på KG.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 9. april 2012 Forfatter #502 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Hei, Linelia! --- Har ikke så mye å fortelle. Får middagsbesøk av S i kveld, han reiser straks på sjøen igjen Jeg har skåret opp alt, og laget alt klart utenom ostesausen (skal lage skinkegrateng), og det er godt, så slipper jeg å tenke på det Jeg og N koser oss med lego, sussing og klemming nå Endret 11. april 2012 av Neala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 9. april 2012 #503 Del Skrevet 9. april 2012 Kan jeg også få tilgang til bloggen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 9. april 2012 Forfatter #504 Del Skrevet 9. april 2012 Ja, selvsagt kan du det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 11. april 2012 #505 Del Skrevet 11. april 2012 Kan jeg spørre hvem S er? Tror det er noe jeg ikke har fått med meg. Ny flamme? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 11. april 2012 Forfatter #506 Del Skrevet 11. april 2012 Les i bloggen min, Teita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 11. april 2012 #507 Del Skrevet 11. april 2012 Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 11. april 2012 Forfatter #508 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Jeg har vært ute og jogget (pluss gått fort før og etter), spist banan (æsj) og knekkebrød med egg, drukket mild sjokolademelk, og tatt en god dusj. Hadde visst helt glemt hvor bra man føler seg etterpå! Er omtrent akkurat to år siden sist jeg jogget, og litt over et år siden siste rolige trening før kroppen sa stopp i svangerskapet. Jeg tror at motivasjonen min har fått en boost etter jeg møtte S Og det er jo ingenting annet enn bra! Skal prøve å få lillebror til å passe N to, tre kvelder i uken så jeg får løpe en tur Det er jo fort gjort, dørstokkmila er verst! Endret 11. april 2012 av Neala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 11. april 2012 #509 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg er også kommet igang med trening igjen etter jeg traff S. Det er så digg, jeg elsker virkelig trening, jeg skjønner ikke hvorfor jeg har ventet så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 12. april 2012 Forfatter #510 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg er også kommet igang med trening igjen etter jeg traff S. Det er så digg, jeg elsker virkelig trening, jeg skjønner ikke hvorfor jeg har ventet så lenge. Jeg tror at selvtilliten gutta gir oss er avgjørende for motivasjonen Jeg kjenner i dag at jeg føler meg veldig pigg, til tross for at jeg stod opp klokken halv seks Hva trener du, Marmot? Jeg vurderer å skaffe meg medlemsskap på treningssenteret, for å bli med på gruppetimer med aerobic, zumba osv, i tillegg til at jeg håååper jeg gidder å fortsette litt jogging! Men jeg er jo avhengig av barnevakt da, så jeg får se om jeg vil bruke penger på det. --- Nå sitter jeg på bussen! Skal ut og hente den første eksamensoppgaven min - nå er sirkuset i gang! Jeg kjenner meg veldig lite klar, bortsett fra at jeg er klar for å bli ferdig :gjeiper: Har eksamen mandag og onsdag (har jeg skrevet det før?), og så er det pause til mai. I mai (pluss 1. juni) skal jeg ta sju stykker. Tror det går bra, det er disse to, og to til, som er de verste. Så neste hjemmeperioden til S er jeg heeelt opptatt med eksamen Wish me luck!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. april 2012 #511 Del Skrevet 12. april 2012 Lykke til! Du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 12. april 2012 #512 Del Skrevet 12. april 2012 Synes du er utrolig flink jeg, midt oppi alt! Jeg har null motivasjon og knasker sjokolade akkurat nå. Jeg hater at vi har sjokolade i hus, men forloveden ville ha after eight's. Ønsker deg masse lykke til, I know you can do it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 12. april 2012 #513 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Jeg trener på Spenst, jeg innså at jeg rett og slett ikke kommer noe vei om jeg skal trene utendørs. På tirsdagene har jeg planer om å være med på en gruppetime med cardio og styrke, og ellers går/jogger jeg på tredemølla og trener litt styrke. Får se om det blir flere gruppetimer etterhvert, men de fleste er på kveldstid og da har jeg jo ikke mulighet. Har ikke senteret i nærheten av dere barnepass? Søsteren min sin sønn sover på barnepass-rommet mens søsteren min trener, så har hun med babycallen. Lykke til med eksamen, forresten! Endret 12. april 2012 av Marmot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 12. april 2012 Forfatter #514 Del Skrevet 12. april 2012 Lykke til! Du er flink! Takk Synes du er utrolig flink jeg, midt oppi alt! Jeg har null motivasjon og knasker sjokolade akkurat nå. Jeg hater at vi har sjokolade i hus, men forloveden ville ha after eight's.Ønsker deg masse lykke til, I know you can do it! Takk for det Jeg vil bare bli ferdig. Gleder meg ikke spesielt til prosessen, verken nå eller til høsten, men jeg gleder meg til den dagen jeg er ferdig utdannet. Og da er det jo bare en ting å gjøre Jeg trener på Spenst, jeg innså at jeg rett og slett ikke kommer noe vei om jeg skal trene utendørs. På tirsdagene har jeg planer om å være med på en gruppetime med cardio og styrke, og ellers går/jogger jeg på tredemølla og trener litt styrke. Får se om det blir flere gruppetimer etterhvert, men de fleste er på kveldstid og da har jeg jo ikke mulighet. Har ikke senteret i nærheten av dere barnepass? Søsteren min sin sønn sover på barnepass-rommet mens søsteren min trener, så har hun med babycallen. Lykke til med eksamen, forresten! Jeg skjønner hva du mener, og det er det jeg tenker litt på jeg også. Får bare se om jeg finner en løsning. Du er flink Takk! --- Nå har jeg fått oppgaven, og den lyder som følger: DEL 1: Kandidaten skal lage en visning på 10 minutter med utgangspunkt i noe kandidaten selv velger. (Musikk, bilde, målgruppe, spillsted osv.) Arbeidet skal ikke være knytt til allerede skreven tekst, men lages fra det gitte utgangspunktet. Programhefte. DEL 2: Muntlig: I tillegg til å forsvare den viste forestillingen, skal eleven trekke et tema som den skal greie ut om. Temaer som det kan bli mulig å få om, vil alle ta utgangspunkt i Teaterproduksjon 1 og 2, fagets lærebok, og henge sammen med fagets læreplan. Veldig fri oppgave med andre ord. Nå leter jeg etter inspirasjon, og det er lettere sagt enn gjort. Kom gjerne med en sang eller et bilde! Tror jeg vil lage teater for ungdom, det er enklest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. april 2012 #515 Del Skrevet 12. april 2012 Oi, det var fritt ja! Jeg sliter alltid litt med å komme i gang på så frie oppgaver. Håper du finner inspirasjonen og kommer i gang Kan sikkert bli en artig oppgave når du bare kommer i gang og vet hva du skal gjøre Lykke til! Når er deadline? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 12. april 2012 Forfatter #516 Del Skrevet 12. april 2012 Eksamen er på mandag klokken 10. Så jeg har heldigvis hele helgen Nesten farlig, for jeg kjenner jeg stresser litt (for) lite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 12. april 2012 Forfatter #517 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Edit: Bestemte meg Endret 12. april 2012 av Neala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 12. april 2012 #518 Del Skrevet 12. april 2012 Du er virkelig flink! Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 14. april 2012 #519 Del Skrevet 14. april 2012 Lykke til! Flinka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. april 2012 #520 Del Skrevet 15. april 2012 Tøft bilde! Lykke til! (Håper ikke du ser dette før du er ferdig, fordi du er flink og jobber med oppgaven i stedet for å sitte på KG ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå