Gjest Misteltein Skrevet 13. mars 2012 #461 Del Skrevet 13. mars 2012 Gratulerer med ny leilighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #462 Del Skrevet 13. mars 2012 Takk, alle sammen! Ja, jeg gleder meg veldig Det blir veldig deilig. Spurte tilfeldigvis en venninne om hun visste om en leilighet, og den jeg har fått nå er leiligheten under hennes! Det er et hus med to leiligheter, og et tomt lokale i kjelleren --- Nå har jeg slengt beina på bordet for i kveld! Med strikketøy i fanget, tente lys og bamsemums på bordet er jeg veldig fornøyd. For å toppe det helt, så får jeg besøk av en venninne Fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. mars 2012 #463 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) Hei! Gratulerer så mye med ny leilighet! Du, jeg skrev til veileder på skolen, og fikk vite at det ikke holder med bare Vg3-historie...Visste du det? Vi må ha med oss litt fra Vg2 også; det beste er å lese til Vg3 påbygning, visstnok...Bra bibliotekaren på skolen sa det holdt med "fra 1700-tallet til i dag", da... Uansett, det gjelder fire ekstra kapitler, og de har jeg funnet på nett: http://historievg3p.cappelendamm.no/ Det er de fire første kapittelene i tillegg til pensum du og jeg leser nå! "Enjoy"!!!! Endret 14. mars 2012 av Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. mars 2012 #464 Del Skrevet 14. mars 2012 Herlig med ny leilighet blir nok deilig med noe som er I skikkelig stand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #465 Del Skrevet 15. mars 2012 Hei! :vinke:Gratulerer så mye med ny leilighet! :hoppendeglad :Du, jeg skrev til veileder på skolen, og fikk vite at det ikke holder med bare Vg3-historie...Visste du det? Takk Ja, det visste jeg Har vg2- og vg3-boka. Men det er jo ingenting, Kvaksen SOM det skal bli godt å være ferdig! Jeg regner med en toer på historieeksamen, men det er helt greit. Jeg får ikke lesestoffet til å sitte, nå... Herlig med ny leilighet blir nok deilig med noe som er I skikkelig stand. Takk!! Ja, det blir DEILIG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 15. mars 2012 #466 Del Skrevet 15. mars 2012 Så deilig med ny leilighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #467 Del Skrevet 15. mars 2012 Ja, det blir godt Ser veldig fram til det! Og det er jo bare halvannen måned igjen Nå må jeg bare bite tenna sammen fram til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #468 Del Skrevet 16. mars 2012 God morgen! Frokosten er allerede fortært for lengst, jeg sitter i sofaen og ser Kitchen Boss, og Lillemor har teselskap på gulvet I dag har vi ingen andre planer enn å få dagen til å gå, så jeg tror vi skal trille oss en lang tur, og så skal a mor sove når snuppa sover, for i dag var vi tidlig oppe Ha en fin dag, alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mars 2012 #469 Del Skrevet 16. mars 2012 Ha en fin dag du og! Høres ut som dere har hatt en koselig start på dagen, til tross for at dere var tidlig oppe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 16. mars 2012 #470 Del Skrevet 16. mars 2012 Håper dagen deres blir flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #471 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg tror jeg har bihulebetennelse Har vært syk i langt over en uke nå, men har tenkt at jeg bare har vært forkjøla. Helt til i dag, da det kjentes ut som jeg fikk migrene. Jeg slet veldig med migrene før jeg ble gravid, hadde det minst en gang i uken, men har ikke hatt antydninger til det siden da. Så jeg syns det var veldig merkelig at jeg plutselig skulle få det nå. Har ligget rett ut i hele dag, N har vært litt hos bestefar, og når hun har vært hjemme så har hun hylt konstant i ørene på meg. Har ikke gjort formen noe bedre. Mamma kom for å hjelpe meg å legge henne, og jeg trodde det skulle være fort gjort. Men hun har nettopp sovnet... Jeg kjører på med nesespray, og det hjelper litt. Smertestillende hjelper ikke, så jeg må bare leve med det. Drar på legevakten i morgen tidlig da, og satser på at jeg får antibiotika. Følelsen av at man ikke klarer å ta seg 100% av barnet sitt er helt forferdelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 21. mars 2012 #472 Del Skrevet 21. mars 2012 Gratulerer med ny leilighet, og god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 21. mars 2012 #473 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg lurer på om man ikke skal være forsiktig med nesespray når man har bilhulebetennelse? Det var det eksen fikk beskjed om da han var hos legen pga. det i hvert fall. Heller bruke saltvannsspray. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. mars 2012 #474 Del Skrevet 21. mars 2012 God bedring! Jeg fikk beskjed om å bruke nesespray da jeg hadde bihulebetennelse nå nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #475 Del Skrevet 21. mars 2012 Takk Åå? Jeg trodde det var viktig å bruke nesespray da, jeg, for å holde luftveiene åpne? Jeg bruker Zycomb, og trenger bare 3-4 ganger i døgnet. Men jeg er mye bedre i dag! Tok nesespray, paracet og ibux, og spiste frokost da vi stod opp, og føler meg ganske bra nå Så jeg tror jeg venter litt med legen.. Føles rimelig unødvendig å bruke 300 kroner på å få konstatert at jeg har bihulebetennelse, og at siden jeg er på bedringens vei trenger jeg ingen antibiotikakur. Men om jeg blir noe verre utover dagen, så drar jeg. N skal til faren i ettermiddag, så da skal jeg sove litt også. Vi koser oss ordentlig i dag, jeg og Lillemor Masse kos og masse lek! Nå skal jeg straks hoppe i dusjen, og så skal vi trille på butikken (når håret mitt et HELT tørt og jeg har kledd meg GODT!). Her er jo nesten ikke mat etter at jeg har vært syk så lenge Jeg har litt lyst på lasagne i dag, men jeg lurer på om det er å ta seg vann over hodet når jeg ikke er helt frisk..? Kanskje jeg heller skal lage noe annet. Får se om jeg får i gang fantasien :gjeiper: Og IIK! Hun har fått barnehageplass! Lille jentami begynner å bli stor! Det virket jo så lenge til hun skal begynne, men det er jo egentlig ikke det.. Njaa.. Ok da, det er jo fem måneder! Tror det vil bli veldig fint for henne å komme i bhg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. mars 2012 #476 Del Skrevet 21. mars 2012 Lasagne er jo kjempegodt, da! I alle fall om det er hjemmelagd? Kjæresten lager en kjeeempegod lasagne, som slår Toro sin ned i støvlene! Åh, tenk så bra det blir å komme i barnehage! Hun kommer sikkert til å stortrives Her sitter jeg med dårlig samvittighet, da O, hvis vi får plass, er knapt ett år gammel når han skal begynne. Menmen..Er jo ikke så mye å gjøre med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #477 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg har bihulebetennelse, og går derfor på penicillinkur (Apocillin 1g). Nå har jeg i tillegg fått urinveisinfeksjon, og vet av erfaring at Apocillin ikke tar knekken på det. Heldigvis har jeg Selexid liggende, men jeg ble litt usikker på om jeg kunne ta de to samtidig? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 24. mars 2012 #478 Del Skrevet 24. mars 2012 Kanskje på tide å legge igjen et spor etter meg her også Gratulerer med barnehageplass! Blir sikkert kjempefint for frøkna Jeg kan dessverre ikke gi deg noe svar på om du kan ta de to samtidig, men god bedring i allefall! Ikke noe godt å ha verken bihulebetennelse eller urinveisinfeksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 24. mars 2012 #479 Del Skrevet 24. mars 2012 Er det muligheter for å ringe legevakt og forhøre seg? Ville gjort det om det var nødvendig. Vi gjorde forsåvidt det da jeg måtte ha antibiotikakur og vi ikke fikk antibiotikaen på første apoteket. Gratulerer så mye med barnehageplass! C skal også i barnehage, tror hun får plass nå snart (om vi ikke allerede har fått det. ) God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. mars 2012 #480 Del Skrevet 24. mars 2012 Jeg har bihulebetennelse, og går derfor på penicillinkur (Apocillin 1g). Nå har jeg i tillegg fått urinveisinfeksjon, og vet av erfaring at Apocillin ikke tar knekken på det. Heldigvis har jeg Selexid liggende, men jeg ble litt usikker på om jeg kunne ta de to samtidig? Noen som vet? Fant ikke noe konkret om interaksjoner mellom Apocillin og Selexid på felleskatalogen i alle fall, men jeg ville ringt og forhørt meg hvis jeg var deg. Visse legemiddelinteraksjoner kan tross alt få alvorlige følger. God bedring i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå