Gå til innhold

Neala og Lillemor

Neala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klem: Korleis gjekk eittårs-kontrollen hos dykkar? C syns det var voooondt! :(

Det var sååå mye verre enn de andre gangene! Nå skjønte hun jo at sprøyte nummer to skulle komme, og hun var R-A-S-E-N-D-E på helsesøster :ler: Men det gikk fort over :) Ingen feber, ingen smerter i lårene (det har hun hatt tidligere), ingen sutring :tommelopp: Håper det gikk fort over for lillemann :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sååå mye verre enn de andre gangene! Nå skjønte hun jo at sprøyte nummer to skulle komme, og hun var R-A-S-E-N-D-E på helsesøster :ler: Men det gikk fort over :) Ingen feber, ingen smerter i lårene (det har hun hatt tidligere), ingen sutring :tommelopp: Håper det gikk fort over for lillemann :klemmer:

:ler: Ja, C var direkte snurt! Gikk veldig fort over, heldigvis, og bare litt antydning til feber samme kvelden.

Hvordan går det med historielesinga? Syns det er fryktelig tørt og tungt...:sukk:

Jeg leser gjennom kapitlene, gjør repetisjonsspørsmålene, og deretter tegner jeg tankekart....Hvordan leser du? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går innmari dårlig :gjeiper:

Jeg leser, skriver notater undervegs (som blir altfor lange...) og gjør repetisjonsspørsmålene etterpå.. Tankekart var lurt! Det bruker jeg alltid i norsk. Jeg angrer litt på at jeg meldte meg opp til ni eksamener (:balltre:), men likevel er det greit. Jeg tror ikke jeg stryker i noen fag, og jeg får da et vitnemål. Om jeg ikke kommer inn på høgskole kommer jeg til å jobbe, og ta opp noen få fag.

Sååå det så ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er merkelig hvordan fokus endrer seg når man får barn.. ;) Jeg merka det selv da jeg skrev masteroppgaven, enda jeg var jo "bare" gravid. Plutselig var det ikke så vesentlig hvordan det gikk, bare jeg kom meg gjennom ;)

Jeg er superimponert over at du står på og skal ta ni eksamener, sånn som situasjonen din er! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du gjennmfører med glans, du er ei grepa jente som ikke gir deg før du har fått til målene du har satt deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er merkelig hvordan fokus endrer seg når man får barn.. ;) Jeg merka det selv da jeg skrev masteroppgaven, enda jeg var jo "bare" gravid. Plutselig var det ikke så vesentlig hvordan det gikk, bare jeg kom meg gjennom ;)Jeg er superimponert over at du står på og skal ta ni eksamener, sånn som situasjonen din er! :klemmer:

Ikke sant ;) Det er rart det der. Så lenge Lillemor har det bra og vi klarer oss, så får resten bare ta litt lenger tid :)

Tusen takk, snille :klemmer:

Ni eksamener!!! :pls:Flinka! :jepp:

Må jo bare prøve! Takketakk, du er også flink :hug:

Jeg tror du gjennmfører med glans, du er ei grepa jente som ikke gir deg før du har fått til målene du har satt deg :klemmer:

Så fint og høre at du syns det. Det gir et ekstra motivasjons-boost! :jepp: Takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurraaaa, vi har fått oss ny leilighet fra 1. mai! Helt nyoppusset, nyisolert, nytt el-anlegg, to soverom, vedovn og varmepumpe!!! Åh, jeg er SÅ GLAD! :strix::hoppendeglad::hoppe::nigo: :nigo: :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraaaa, vi har fått oss ny leilighet fra 1. mai! Helt nyoppusset, nyisolert, nytt el-anlegg, to soverom, vedovn og varmepumpe!!! Åh, jeg er SÅ GLAD! :strix::hoppendeglad::hoppe::nigo: :nigo: :nigo:

Åh, så gøy! :strix: Gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...