Océane Skrevet 5. desember 2011 #1 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Halloen! Velkommen til min treningsdagbok. Her vil jeg poste en del om kosthold og trening. Mitt mål er å gå ned i vekt, så jeg håper denne dagboken kan motivere meg. Litt informasjon om meg: Ung jente/kvinne 163 cm høy 98,5 kg Jeg er utrolig misfornøyd med vekten min, og drømmer om å bli slank. På sikt er idealvekten rundt 60 kg, men jeg må bare komme meg under 90 kg i første omgang. Starter i morgen! Håper du vil følge min reise for en mer attraktiv kropp. Endret 5. desember 2011 av Océane 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juvelia Skrevet 5. desember 2011 #2 Del Skrevet 5. desember 2011 Dette kan du klare,alt er opp til deg. Mange har klart det før deg å det er jo motiverende å vite at det faktisk er mulig. Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 5. desember 2011 #3 Del Skrevet 5. desember 2011 Velkommen skal du være! Håper du vil finne både motivasjon, inspirasjon og tips og råd her - det gjør i alle fall jeg Lykke til på veien nedover - har trua på deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Océane Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 5. desember 2011 Tusen takk! Veldig hyggelig å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå