AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Hvilket innlegg er det som har fått flest pluss på KG? Tror det meste jeg har sett er 50, men har noen fått mer?
Gjest Survival Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Jeg tror ikke at det finnes noen oversikt over hvilke innlegg som har flest plusser.
Grønt blad Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Har sett innlegg som har fått 60-70 plusser, men husker ikke hvor. Meg bekjent finnes det ingen slik oversikt som du etterspør.
Xaphan Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Jeg troor muligens jeg så et innlegg med over 100 pluss en gang!
redchilli Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Syns på en måte ikke disse plussene har sååå mye for seg om man ikke kan se en oversikt over de? Eller få en notification om noen plusser deg. 1
Gjest Koala Lompa Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 Denne er ikke så lett å glemme. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 Jeg har laget denne tråden, der HI har fått mange plusser: Min lenke Nesten synd at jeg ikke skrev med brukernavn, men det gjør jeg aldri uansett så.
Gjest Koala Lompa Skrevet 5. desember 2011 #8 Skrevet 5. desember 2011 Jeg har laget denne tråden, der HI har fått mange plusser: Min lenke Nesten synd at jeg ikke skrev med brukernavn, men det gjør jeg aldri uansett så. Baksiden ved å skrive som ab
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #9 Skrevet 5. desember 2011 Denne er ikke så lett å glemme. Ja den tenkte jeg også på. HI fikk jammen mange plusser (og fra meg også)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå