Gå til innhold

Revenge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fare for spoilers!

Begynner å bli lei av sesong 4 og storyen.

Hvem får hevnen, Jack og Nolan for at de "ikke beskyttet" Amanda godt nok?

Victoria for hva hun gjorde mot datteren?

Eller "Emily" for at Victoria har manipulert David?

Det at David (så vidt vi vet) ikke kjenner igjen sin egen datter gjør meg grenseløst irritert, og en storyline der David søker hevn på feil person vil få meg til å miste interessen. Dessuten hvor langt inn i hevnen kan han egentlig gå før at Emily skjønner hun må bryte inn?

Forfatterne kan umulig gjøre Emily/Amanda til en dum liten pappapike som ikke har oversikt over hva som skjer uten at det vil slå helt feil ut. Vi vet allerede at Emily er veldig intelligent, og etter hva vi har sett tidligere så har ikke Victoria eller Charlotte nubbesjans mot Emily. Emily planla tross alt sin hevn i mange år og spesielt trent for slike situasjoner.

I et TV-show kan riktignok alt skje, men litt realistisk må man være. Emily kan ikke bli dum over natten.

Noen føler ikke Victoria's mentalt syke venninne har noe i serien å gjøre, men kanskje det er hun vi trenger for å få serien litt vekk fra det vi allerede kjenner til. For serien kan ikke overleve alene på Amanda/David-hevnen. Det blir for mange fillers og irritasjonsmoment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fare for spoilers!

Begynner å bli lei av sesong 4 og storyen.

Hvem får hevnen, Jack og Nolan for at de "ikke beskyttet" Amanda godt nok?

Victoria for hva hun gjorde mot datteren?

Eller "Emily" for at Victoria har manipulert David?

Det at David (så vidt vi vet) ikke kjenner igjen sin egen datter gjør meg grenseløst irritert, og en storyline der David søker hevn på feil person vil få meg til å miste interessen. Dessuten hvor langt inn i hevnen kan han egentlig gå før at Emily skjønner hun må bryte inn?

Forfatterne kan umulig gjøre Emily/Amanda til en dum liten pappapike som ikke har oversikt over hva som skjer uten at det vil slå helt feil ut. Vi vet allerede at Emily er veldig intelligent, og etter hva vi har sett tidligere så har ikke Victoria eller Charlotte nubbesjans mot Emily. Emily planla tross alt sin hevn i mange år og spesielt trent for slike situasjoner.

I et TV-show kan riktignok alt skje, men litt realistisk må man være. Emily kan ikke bli dum over natten.

Noen føler ikke Victoria's mentalt syke venninne har noe i serien å gjøre, men kanskje det er hun vi trenger for å få serien litt vekk fra det vi allerede kjenner til. For serien kan ikke overleve alene på Amanda/David-hevnen. Det blir for mange fillers og irritasjonsmoment.

Enig i alt du skriver, og jeg må innrømme at jeg synes hele sesong fire har vært så skuffende at det har endret hele synet mitt på serien. Det finnes ikke en eneste god grunn til å vente med avsløringen om Emily til David, annet enn hvor lite manusforfatterne bryr seg om serien.

Både Nolan og Jack hadde begge en mulighet til å fortelle David om Emily og Amanda, i det minste avsløre noe om Victoria og hva som har hendt i løpet av årene og at de lyver. Føler forfatterne tar oss for å være en gjeng med hjernedøde idioter som skal kjøpe dette tullet.

Jeg får lyst til å spy hver gang jeg ser Charlotte og Victoria. Sistnevnte var alltid en slemming man elsket å hate, men jeg synes de har tatt det for langt med disse karakterene så nå får jeg bare avsmak på hele serien når de dukker opp på skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...