Gå til innhold

Revenge

Fremhevede innlegg

Skrevet

ser dere at hun som spiller Victoria har fikset på ansiktet igjen...? Huff, så stram og med så harde linjer...

Men veldig i tråd med karakteren.

Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...
Skrevet

Hei, flere enn meg som følger med på Revenge? Jeg følger amerikansk sendetid, vet ikke hvor langt det har kommet i Norge, men uansett...

Er så spent på om det kommer en sesong til. Men kan kanskje virke som det ikke vil gjøre det?

Synes den siste sesongen har vært ganske ujevn, introduksjon av mange små, nye personer som har forsvunnet ut igjen uten å sette spor etter seg.

Skrevet

ja har fulgt med fra dag 1 i USA. laster ned på apple på ipaden. Veldig spennende.

Bare synet av denne får meg til å grøsse

b42339837ccbe2d06ed9e6bccd651a48.jpg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har sett på det helt siden første sesongen begynte i usa :)

tror det kommer en sesong 3 ;)

Anonym poster: a97061f35e38da4b8ac00258bd479e12

Skrevet (endret)

Håper i allefall at de lager en slags avslutning i denne sesongen hvis det ikke kommer en ny.

Skal komme en enkeltepisode nå på søndag (USA), og så en dobbeltepisode til slutt. Gleder meg!

Victorias stol, Wonders! Kult :-)

Endret av angara
  • Liker 1
Skrevet

Så kjedelig å vente mellom hver sesong at nå gidder jeg ikke se en og en episode. Venter heller et halvt år til alt er ferdig å ser alt på en gang. Lettere å følge med når alt kommer samtidig for meg. Det skjer sååå mye hver episode.

• Liker 1
Skrevet

Det kom jo en ny episode på mandag denne uka! Jeg har ikke rukket å sett den, men tenkte å gjøre det i kveld;-)

Skrevet

Episoden var ganske bra, elsker serien!

Skrevet

Elsker denne serien! Er mer enn én gang det har frustrert meg halvt til døde at hun ikke har fortalt alt til Jack enda da. Spesielt nå!

Skrevet

Elsker denne serien! Er mer enn én gang det har frustrert meg halvt til døde at hun ikke har fortalt alt til Jack enda da. Spesielt nå!

Av en eller annen grunn misliker jeg Jack litt, er bare glad hun ikke har fortalt han alt. Emily/Amanda og Aiden er så søte sammen.

Skrevet

Av en eller annen grunn misliker jeg Jack litt, er bare glad hun ikke har fortalt han alt. Emily/Amanda og Aiden er så søte sammen.

Haha. Jeg heiet virkelig på Jack og Emily, men synes Jack er blitt litt irriterende nå som han skal gå mot Graysons. De fremstiller han liksom så dum og intetanende. Jaja, så lenge hun ikke faktisk begynner å like Daniel, den karakteren liker jeg ikke.

Skrevet

Enig! Heier på Aiden jeg, han er jo helskjønn:) I starten likte jeg Jack best, men nå er han bare der liksom.. Daniel har jeg aldri likt.

Skrevet

Jack er en irriterende dott.

Håper Emily ender opp med Daniel. De har kjemi, de passer sammen selv om alt tilsier at de ikke skulle det... elsk! Jack er en dott og Aiden er bare irriterende.

Skrevet

Irriterer meg litt at Jack er så tafatt fremstilt. Da blir det ikke så "tilfredsstillende" hvis han og Emily skulle ende opp sammen igjen. Pluss at det har skjedd så mye at han kan da umulig finne frem til følelsene for henne igjen.

Jeg skjønner ikke helt hva Aiden er med i serien for. Hva er egentlig hans rolle? Ikke bidrar han med noe spesielt for noen, han bare går rundt og er litt i veien for alle.

Charlotte irriterer meg også for tiden. Charlotte og Declan kunne for min del godt tatt seg en laaaang ferietur, så vi slipper å se dem.

Den beste mannen i serien er jo fine, fine Nolan... Men ser ikke helt for meg romanse med Emily, dessverre, hehe :-)

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva Aiden er med i serien for. Hva er egentlig hans rolle? Ikke bidrar han med noe spesielt for noen, han bare går rundt og er litt i veien for alle.

Charlotte irriterer meg også for tiden. Charlotte og Declan kunne for min del godt tatt seg en laaaang ferietur, så vi slipper å se dem.

Den beste mannen i serien er jo fine, fine Nolan... Men ser ikke helt for meg romanse med Emily, dessverre, hehe :-)

Aiden er med på å lage et mål for Emily. Nå har hun ikke bare familiens "ære" å redde, men hun jobber også for å leve et liv. Også ser han jo fantastisk bra ut... hehehe

Hvis du har sett på epiosden idag, så skjer det endelig noe med henne som gir grunn til den dumme oppførselen hennes. Har ikke likt henne og Declan, fram til nå når det endelig blir litt mer spennende.

Episoden idag var dødsbra.

Skrevet

Nå har jeg sett episoden! Likte slutten, ja. Spent på neste episode. Litt forvirret ang Takedas egentlige agenda, Og the Initiative, tror jeg går glipp av noen smådetaljer når jeg ser uten tekst på liten skjerm... Gleder meg kjempemasse til dobbeltepisoden neste uke (er det vel?) !

Skrevet

Det kommer faktisk hele TO episoder neste uke! :) Yeey

Skrevet

Det var litt av en sesong avslutning. Spennende om det skjer noe mellom Emily og Jack i neste sesong.

Skrevet

Utrolig bra sesongavslutning! Synes alle skuespillerne virkelig spilte godt i denne episoden, spesielt Emily VanCamp. Blir spennende å se hva som skjer neste sesong :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...