Gå til innhold

Noen her som har litt peiling på å handle fra Amazon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter noen spesielle ølglass som jeg kun finner på Amazon. Men når jeg går igjennom bestillingen så får jeg hele tiden opp beskjed om at dette ikke kan sendes til Norge.

Glassene jeg er på jakt etter er de som er på bilde nr 1,2,3 og 5:

Min lenke

Noen som klarer å finne noen som jeg faktisk kan bestille? Det er julegave til min far.. Han har allerede noen, og ønsker seg så gjerne flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar Gjesten, jeg har sendt melding til brukeren i dag så får vi se hva han svarer. Men jeg har alltid så uflaks, de få gangene jeg har spurt om de vil sende til Norge får jeg alltid nei :angry: Jeg fant en annen bruker på ebay som også solgte, men han gikk det ikke an å sende melding til engang.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre så sender ikke amazon til Norge fra alle kategoriene de har. Du kan sjekke på siden om hvilke produkt grupper du kan bestille fra. Home and Kitchen er dessverre en av de produkt gruppene de ikke sender til Norge fra :( har prøvd selv, men det har ikke gått.

Her kan du se hvilke produkt grupper som har leveranser til Norge. Du finner informasjon om det og andre spørsmål hvis du klikker på "learn more" oppe i høyre hjørne. Ville nok heller ha prøvd ebay når det kommer til kjøkken ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre så sender ikke amazon til Norge fra alle kategoriene de har. Du kan sjekke på siden om hvilke produkt grupper du kan bestille fra. Home and Kitchen er dessverre en av de produkt gruppene de ikke sender til Norge fra :( har prøvd selv, men det har ikke gått.

Her kan du se hvilke produkt grupper som har leveranser til Norge. Du finner informasjon om det og andre spørsmål hvis du klikker på "learn more" oppe i høyre hjørne. Ville nok heller ha prøvd ebay når det kommer til kjøkken ting.

Åå okei, da skjønner jeg. Idiotiske Amazon. Har bare funnet to selger på ebay som selger de glassene, og ingen av de sender utenfor USA. Men jeg har sendt melding til den ene selgeren og spurt om han kan sende til norge likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...