Midnattsol Skrevet 16. desember 2003 #1 Del Skrevet 16. desember 2003 Noen som vet noe om hvordan pensjonsordninger er når man jobber via vikarbyrå? Venter på svar fra byrået men tenkte jeg skulle høre her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. desember 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 16. desember 2003 Ingen nei. Men man er med på pensjonsordning og får poeng så lenge man jobber nok. Sånn hvis det var noen som lurte forferdelig. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 16. desember 2003 #3 Del Skrevet 16. desember 2003 Så lenge man jobber nok? Hva er nok da om man tar utgangspunkt i normaltid? (37,5 t/uke) Det burde jo da være nok? Jeg er konsulent, får ikke pensjonspoeng (blir minstepensjonist slik som det ser ut til nå... but thing can change) og jeg jobber søren meg langt over nok i uken..... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. desember 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 16. desember 2003 Vet at før var det i alle fall 15 timer i uka man måtte jobbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå