zmurfette Skrevet 16. desember 2003 #1 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg har ikke tenkt til å ha slør når jeg gifter meg. Tenkte bare jeg skulle sjekke om det er flere som meg. Har ikke noe i mot slør sånn av prinsipp, men for meg blir det litt for voldsomt (akkurat som at jeg ikke har noe i mot bløtkakekjoler av prinsipp, men ingen kunne noensinne fått meg inn i en). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 16. desember 2003 #2 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg skal ha slør!!! :D Det hører med, synes jeg. Og jeg liker ikke bløtkakekjoler!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 16. desember 2003 #3 Del Skrevet 16. desember 2003 Her går jeg for slør, vil være litt prinsesse for en dag. Håper jeg ikke har valgt en helt bløtkake kjole da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaCoste Skrevet 16. desember 2003 #4 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg vurderer å ikke ha slør.. Synes det blir så mye styr siden kjolen har ganske langt slep.. men har ikke bestemt meg helt enda.. god tid! Er enig i at det kanskje blir litt voldsomt.. men så er jo dette den ene dagen i livet hvor man kan bruke slør også! Blir gøy å se hva det blir til! Føler de aller fleste velger slør jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 16. desember 2003 #5 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg hadde slør, selv om jeg faktisk i utgangspunktet ikke hadde tenkt til å ha det. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 16. desember 2003 #6 Del Skrevet 16. desember 2003 Skal ha slør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 16. desember 2003 #7 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg skal ha slør. Mamma har sydd et til meg og det er dritlekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 16. desember 2003 #8 Del Skrevet 16. desember 2003 Eg hadde ikkje. (Men trur ingen tvilte på om det var eg som var brura likevel... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 16. desember 2003 #9 Del Skrevet 16. desember 2003 Niks - skal ikke ha slør! Føler det ikke er helt "meg" det da. Skal ikke slør representere det "jomfruelige" og "rene" i brura? Eller tar jeg feil? Dessuten, skal ha sånn halvlangt/kort (øhh.....bra norsk det mon tro?? ) hår og synes ikke _for meg_ at det blir no særlig allright... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 16. desember 2003 #10 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg skal ikke ha slør. Tror ikke det hadde blitt noe fint på meg, jeg føler også at det blir for mye. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 16. desember 2003 #11 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg skal ha slør, fingertupplangt med steiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 16. desember 2003 #12 Del Skrevet 16. desember 2003 Skal ha slør, helt enkelt uten pynt, og ikke så veldig langt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 16. desember 2003 #13 Del Skrevet 16. desember 2003 Skal ikke ha slør, fordi kjolen i seg selv er så pyntet og lekker. Dessuten vil jeg heller gå for en skikkelig pyntet hårfrisyre og tiara. Frykter også at sløret kan komme i veien ettersom jeg har så lang en kjole som jeg må tenke på hele tiden, har nok med kjolen om jeg så ikke må tenke på et slør i tillegg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 16. desember 2003 #14 Del Skrevet 16. desember 2003 jeg skal ha slør, det skal være like langt som slepet på kjolen og med små stener i Må ha hele "pakka" !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julibrud 2004 Skrevet 16. desember 2003 #15 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg skal ha slør :D skla ha et med to lag, satengkant og en lengde til midjen. Men regner med å ta det av til festen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 16. desember 2003 #16 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg skal også ha slør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smofie Skrevet 16. desember 2003 #17 Del Skrevet 16. desember 2003 jeg hadde laangt slør da vi iftet oss 20 06 03.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 16. desember 2003 #18 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg fikk mere brudefølelsen med slør enn uten, så jeg går for slør. Må bare få ut fingeren å finne et/ sy et. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 17. desember 2003 #19 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg var på forhånd usikker på om jeg skulle ha slør eller ikke, men jeg valgte å ha slør og var fornøyd med den avgjørelsen. Jeg følte meg liksom ennå mer som en brud med slør enn uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. desember 2003 #20 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg tror nok det blir slør. Aner ikke om det blir langt eller kort. Men tiara er jeg litt usikker på...virker som nesten alle har det, men jeg synes det blir litt vel mye bling-bling. Men det kan jo være lekkert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå