Gå til innhold

Lyder som lurer hjernen.

Chiyo

Anbefalte innlegg

Jeg tør ikke... Det er ikke sånn luregreier hvor du setter på høy lyd på høretelefonene også kommer det plutselig et skikkelig skriiiiik eller no?? Vil ikke få hjerteinnfarkt her jeg sitter... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tør ikke... Det er ikke sånn luregreier hvor du setter på høy lyd på høretelefonene også kommer det plutselig et skikkelig skriiiiik eller no?? Vil ikke få hjerteinnfarkt her jeg sitter... :sjenert:

Ingen skriking i den første videoen Xaphan postet ihvertfall. Såg bare den, og syns det var noe kjedelig. Så ikke nr 2.

Er du redd for skrik (det var endel sånne lurevideoer såg jeg), kan man jo bare spole rett til enden og sjekke først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker slike lydklipp! Når de ristet den fyrstikkesken i den første videoen, ååå frysninger, måtte åpne øynene og se om det sto noen her. Post gjerne flere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Binaural?

Ok,

Fyrstikker.

Mye forskjellig http://www.youtube.com/watch?v=oPTa4_HrPhs, litt som ett dårlig språkopplæringskurs til tider. :gjeiper:

Helikopter, formel1 biler og ett lite orkester i friluft mm.

(Denne er sikkert fet på ett vanlig strereoanlegg også)

Noen som savner

(Egnet for rød/grønne 3D briller, litt dårlig lyd)

Denne youtube kanalen har en del ok opptak. Lytt på dem benevnt "Binaural".

Enda en slik video,

Kort opptak av

NB! Sett opp kvaliteten på videoen, for å få bedre kvalitet på videoen. 480 og opp er ok.

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Ah, DET hadde vært rått! Kanskje de kunne begynt med den type filmer i fremtiden :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...