Gå til innhold

Forelska

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har blitt forelska i en venn av meg... som har kjærste... Vi er i en felles vennegjeng og har vært en del sammen i det siste. Han er blitt med meg hjem etter byen noen ganger. Vi har ikke hatt sex, bare sovet sammen. Og kysset under drikkeleker...

Hva skal jeg gjøre? Jeg klarer ikke slutte å tenke på han :tristbla:

Og enkelte mennesker lurer på hvorfor noen reagerer på at man ahr venner av det motsatte kjønn, vel du er et levende bevis på at det er derfor en del ikke liker det.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såklart ikke, men det forandrer ikke det faktum at man uansett gjør henne en tjeneste.

Da får man heller la være å ha noe med henne å gjøre i utgangspunktet. Er man ikke glad (nok) i en person så har man ingenting med denne å gjøre.

Skrevet

Da får man heller la være å ha noe med henne å gjøre i utgangspunktet. Er man ikke glad (nok) i en person så har man ingenting med denne å gjøre.

Ja, men det er hans ansvar, ikke hun som er forelska i han.

Skrevet

Ja, men det er hans ansvar, ikke hun som er forelska i han.

Ja, forsåvidt, men det hjelper henne lite hvis han ikke tar det ansvaret.

Dessuten har man alltid ansvaret for seg selv.

Skrevet

Ja, forsåvidt, men det hjelper henne lite hvis han ikke tar det ansvaret.

Dessuten har man alltid ansvaret for seg selv.

Hvis han ikke tar det ansvaret så er han uansett ikke noe tap for henne. Ergo hjelper det henne å bli kvitt en fyr hun uansett ikke har godt av.

Man har ansvaret for seg selv ja, et ansvar for å ikke gjøre gale handlinger. I mine øyne er ikke dette noen gal handling, for hun er fri til å forelske seg i hvem hun vil. Det er ikke han.

Skrevet

Hvis han ikke tar det ansvaret så er han uansett ikke noe tap for henne. Ergo hjelper det henne å bli kvitt en fyr hun uansett ikke har godt av.

Man har ansvaret for seg selv ja, et ansvar for å ikke gjøre gale handlinger. I mine øyne er ikke dette noen gal handling, for hun er fri til å forelske seg i hvem hun vil. Det er ikke han.

Klart det egentlig er bra for henne å bli kvitt han. Men problemet er altså ofte at det ikke føles sånn der og da. Men på sikt er det selvfølgelig alltid det beste.

• Liker 1
Skrevet

Klart det egentlig er bra for henne å bli kvitt han. Men problemet er altså ofte at det ikke føles sånn der og da. Men på sikt er det selvfølgelig alltid det beste.

TS har ikke noe ansvar for "offerets" midlertidige ulykke, som uansett er en velsignelse på sikt.

• Liker 1
Skrevet

TS har ikke noe ansvar for "offerets" midlertidige ulykke, som uansett er en velsignelse på sikt.

Uansett hvilket ansvar man har, så trenger man ikke å gå over lik.

Skrevet

Uansett hvilket ansvar man har, så trenger man ikke å gå over lik.

Det er ikke nødvendigvis snakk om å gå over lik i det hele tatt, det kommer an på hvor mye "overtalelse" mannen trenger. Hvis han takker nei så skal man trekke seg unna, men hvis han umiddelbart viser interesse tilbake så har man virkelig ikke gått over lik.

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke nødvendigvis snakk om å gå over lik i det hele tatt, det kommer an på hvor mye "overtalelse" mannen trenger. Hvis han takker nei så skal man trekke seg unna, men hvis han umiddelbart viser interesse tilbake så har man virkelig ikke gått over lik.

Det blir fort bare rot av sånt.

Hvorfor kan ikke han da bare fortsette med begge?

Og derfor er det mye bedre å ikke rote seg borti opptatte folk mens de er opptatte.

Skrevet

Jeg tror jeg har blitt forelska i en venn av meg... som har kjærste... Vi er i en felles vennegjeng og har vært en del sammen i det siste. Han er blitt med meg hjem etter byen noen ganger. Vi har ikke hatt sex, bare sovet sammen. Og kysset under drikkeleker...

Hva skal jeg gjøre? Jeg klarer ikke slutte å tenke på han :tristbla:

Stay the fuck away from him ..

Skrevet

Det blir fort bare rot av sånt.

Hvorfor kan ikke han da bare fortsette med begge?

Og derfor er det mye bedre å ikke rote seg borti opptatte folk mens de er opptatte.

Det er ikke snakk om å rote seg borti folk mens de er opptatte. Det er snakk om å vise at man er interessert og la mannen ta et valg ut fra det. Hold deg for god til å begynne å ro, som du alltid gjør når du går tom for argumenter.

• Liker 1
Skrevet

Noen som har råd til meg om hvordan jeg skal komme over forelskelsen da? Klarer ikke la være å tenke på han. TS

Skrevet

Noen som har råd til meg om hvordan jeg skal komme over forelskelsen da? Klarer ikke la være å tenke på han. TS

Som jeg skreiv til deg i tidligere innlegg: Holde deg unna han, slutt å kyss med han, og ikke la han bli med deg hjem etter byen. Forelskelsen går nok over etterhvert når du får litt avstand fra fyren.

Skrevet (endret)

Uff og æsj.. La han gå. Flere andre fisker i havet, skjønner du, UTEN kjæreste.

Endret av louise1
Skrevet

Det er ikke snakk om å rote seg borti folk mens de er opptatte. Det er snakk om å vise at man er interessert og la mannen ta et valg ut fra det. Hold deg for god til å begynne å ro, som du alltid gjør når du går tom for argumenter.

Jeg trenger ikke noe annet argument enn å si at det ikke er smart.

Skrevet

Ingen kontakt er den eneste måten.

Skrevet

Ingen kontakt er den eneste måten.

Det blir umulig. Jeg bor i kollektiv med alle bestevennene hans, det er nesten som han bor her. Vi har nesten utelukkende felles venner. Dessuten er vi fra et lite sted med bare et utested. Kan jo ikke bare bryte kontakten med han....

Skrevet

Jeg trenger ikke noe annet argument enn å si at det ikke er smart.

Smart eller ikke, man kan ikk styre følelsene sine. Og det er helt og holdent hans ansvar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...