Gå til innhold

Forelska

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har blitt forelska i en venn av meg... som har kjærste... Vi er i en felles vennegjeng og har vært en del sammen i det siste. Han er blitt med meg hjem etter byen noen ganger. Vi har ikke hatt sex, bare sovet sammen. Og kysset under drikkeleker...

Hva skal jeg gjøre? Jeg klarer ikke slutte å tenke på han :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligg unna. Han har dame!

• Liker 12
Skrevet (endret)

Jeg tror jeg har blitt forelska i en venn av meg... som har kjærste... Vi er i en felles vennegjeng og har vært en del sammen i det siste. Han er blitt med meg hjem etter byen noen ganger. Vi har ikke hatt sex, bare sovet sammen. Og kysset under drikkeleker...

Hva skal jeg gjøre? Jeg klarer ikke slutte å tenke på han :tristbla:

Helt utrolig hvor lite respekt folk har for forhold.

Edit: Hva du skal gjøre? Holde deg unna han, slutt å kyss med han, og ikke la han bli med deg hjem etter byen.

Endret av Daniel84
  • Liker 6
Skrevet

..m-hm. Jeg er forsåvidt enig. Men det burde igrunnen være han som holdt seg unna deg. Han har jo dame! For din del tenker jeg at du bør holde deg unna fordi dette kan være dumt for deg på så mange måter. Altså - kanskje du bør beskytte deg selv? Du får følelser for ham, du, mens han går hjem til sin kjære.

Ikkje braa..

• Liker 2
Skrevet

Hold deg unna. Slike ting ender aldri godt.

• Liker 1
Skrevet

Hold deg for all del unna. Det er kanskje han som har dame, men du kan jo vise litt respekt du også.

• Liker 2
Skrevet

Som alle andre sier; hold deg unna. Og tenk deg litt om; dersom han er sånn mot henne (overnatter med andre jenter, kysser dem på drikkeleker), er det høyst sannsynlig at han ville gjort det samme mot deg!

• Liker 3
Skrevet

Hold deg unna! Jeg ber deg. Det blir bare mer og mer jævelig, og utrolig vanskelig å komme følelsesmessig ut av det igjen.

Ta det fra en som har vært i samme situasjon, men hvor det gjelder en kollega som han fortsatt trenger å forholde seg til. Det er bare lidelse ned den veien der! Med veldig trykk på 'lide'...

• Liker 1
Skrevet

Smør deg inn med tålmodighet.

Ord fra en optimist (ting løser seg til sist) - eller pessimist (alle forhold tar slutt...)? ;)

• Liker 4
Skrevet

Jeg har ikke tenkt å gjøre noe mens han har kjærste altså... Tenkte kanskje jeg kunne snakke med han om det eller noe. TS

Skrevet

Jeg har ikke tenkt å gjøre noe mens han har kjærste altså... Tenkte kanskje jeg kunne snakke med han om det eller noe. TS

mens han har kjæreste? .. :P Så du vil få han til å slå opp med henne for å bli med deg? Sannsynligheten er stor for at han gjør det samme mot deg, som han gjør mot henne nå. Karma is a bitch :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er litt i samme båt som TS. Forelska, i en med kjæreste. Eller, de har et slags avstandsforhold som de aller fleste mennesker ikke ville ha definert som et forhold. Jeg tror de egentlig bare trenger å avslutte det ordentlig. Det er liksom noe der mellom oss, men vi er venner så jeg er redd jeg overtolker. Ingenting har skjedd eller kommer til å skje før det eventuelt er helt avsluttet. Men jeg lurer sånn på om jeg burde si noe. Er det også helt forbudt i sånne tilfeller?

Skrevet

Hvis du snakker med ham om det, gjør du jo noe med det mens han har kjæreste. La det ligge.

Skrevet

Jeg fatter ikke at alle skriker ligg unna. Hvis dere er så redde for at mannen går ved første anledning og "tilbud", ja så får dere jobbe litt mer med selvfølelsen. Går han så var han ikke glad nok i deg uansett.

• Liker 2
Gjest SemperFi
Skrevet

Ord fra en optimist (ting løser seg til sist) - eller pessimist (alle forhold tar slutt...)? ;)

Jeg er faktisk en realist, men jeg går ut ifra at TS er ung, og forhold varer ikke lenge når man er ung.

Resirkulering har jeg andre formeninger om.

Skrevet

Jeg fatter ikke at alle skriker ligg unna. Hvis dere er så redde for at mannen går ved første anledning og "tilbud", ja så får dere jobbe litt mer med selvfølelsen. Går han så var han ikke glad nok i deg uansett.

Så da føles det helt bra mener du?

• Liker 1
Skrevet

Så da føles det helt bra mener du?

Ja, hvorfor skulle det ikke det? Fyren hadde antagelig gått ved en anledning uansett, da han åpenbart ikke er glad nok i dama. Win-win, for da kan dama finne seg noen andre som er oppriktig glad i henne.

Skrevet

Ja, hvorfor skulle det ikke det? Fyren hadde antagelig gått ved en anledning uansett, da han åpenbart ikke er glad nok i dama. Win-win, for da kan dama finne seg noen andre som er oppriktig glad i henne.

Selv om dette kanskje stemmer bra, så er det allikevel ikke sånn det føles der og da.

• Liker 2
Skrevet

Selv om dette kanskje stemmer bra, så er det allikevel ikke sånn det føles der og da.

Såklart ikke, men det forandrer ikke det faktum at man uansett gjør henne en tjeneste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...